דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פליירים ואהבה ממבט ראשון 

מאת    [ 05/09/2010 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 2116 פעמים ]

פליירים הם סוג של פרסום שיש לו מאפיינים ייחודיים. פליירים מתחרים על תשומת ליבם של הלקוחות הפוטנציאלים עם מגוון רחב של אמצעי פרסום לצד שאר הסחות הדעות השונות והמשונות הקיימות בעולמנו. כדי שפרסום באמצעות פליירים יהיה יעיל הוא חייב להתגבר על מכשולים שונים ולזכות בתחרות על תשומת ליבם של הצרכנים. יעילותם של פליירים תלויה לחלוטין ביכולת שלהם ללכוד את תשומת ליבם של הלקוחות הפוטנציאלים. ללא אקט זה של לכידה, פרסום באמצעות פליירים הינו חסר כל ערך ואין בו יעילות. כיצד ניתן לייצר פליירים יעילים שיזכו לתשומת הלב של קהל היעד?

עיצובם של פליירים תופס מקום חשוב מאוד במאבק על תשומת ליבם של הלקוחות הפוטנציאלים. העיצוב צריך להיות צבעוני, יש שיאמרו אפילו צעקני, כדי ללכוד את העין של הלקוח. פליירים צבעוניים ימשכו יותר תשומת לב מפליירים בשחור לבן. עם זאת, וזאת נקודה חשובה ביותר, לעיתים, דווקא פליירים בצבעי שחור ולבן יצליחו במקום שבו פליירים צבעוניים ייכשלו. כאשר אנשים מתרגלים לצבעוניות והיא מאבדת את השפעתה, פליירים מעוצבים בצורה נכונה אבל ללא צבעים יכולים דווקא הם להתגבר על המכשול הראשוני של תשומת הלב. אפשר לומר שעיצוב פליירים צריך להתאים לקהל היעד. ישנם קהלים שדווקא פליירים מאופקים או מעוצבים בצורה מפתיעה יימשכו את תשומת הלב יותר מאשר פליירים צבעוניים ורועשים אבל בעלי עיצוב קלישאי ונדוש.

עיצובם של פליירים כולל גם את מה שנכתב בהם. כותרת טובה יכולה להפוך פליירים למעניינים ומושכי תשומת לב. מעצב פליירים צריך למצוא משפט מחץ שילכוד את תשומת ליבו של הקורא עוד לפני שהוא החל לקרוא באמת. פליירים צריכים לבוא עם מלכודת – כמה מילים שלוכדות את העין ולאחר מכן העין השבויה כבר תמשיך לקרוא את שאר הנאמר מתחת לכותרת הלוכדת. כדאי לזכור להשקיע מעט בעיצוב האותיות: פליירים אינם רק ציורים וצבעים, אלא גם מילים שהלקוח הפוטנציאלי צריך לקרוא. כדאי לוודא שהדברים נכתבים בצורה נעימה ומושכת (או צועקת ולוכדת, לחלופין.)

אלמנט המבט הראשון חשוב בתחום של פרסום באמצעות פליירים אפילו יותר מבתחומים אחרים ובסוגי פרסום אחרים. בעידן שבו אנו מוצפים בטכנולוגיה אולטרה מודרנית, עלול להיות זלזול מסוים בפרסום שנעשה באמצעים פרימיטיביים כמו נייר. פליירים צריכים להתגבר על הנחיתות הטכנולוגית שלהם כדי לזכות במקום במרחב הפרסומי המוצף בטכנולוגיות שונות. כדי להתגבר על כך, פליירים צריכים להיות בעלי אלמנט של הפתעה, של בלבול המציאות. אפשר כמובן להסתפק בעיצוב פליירים סתמיים, אך מי שמעוניין להוציא את המרב מהפרסום באמצעות פליירים חייב למצוא את הגימיק – העיצובי, המילולי או כל דבר שהוא- כדי להעניק עוצמה מחודשת לאמצעי פרסום זה. הגימיק לא חייב להתבטא בעיצובם של פליירים אלא גם יכול להיות בתחום ההפצה של פליירים. המחלקים יכולים להיות לבושים בתלבושות מיוחדות ומושכות תשומת לב, או להתנהג בצורה מושכת תשומת לב. גם המיקום של פליירים, כשאר החלוקה איננה מתבצעת מיד ליד, צריך להיות גלוי לעין וכזה שלא ניתן להתעלם ממנו. שימוש בטכניקות שונות – כאלו שהוזכרו ועוד אחרות שניתן להעלות על הדעת – ייצרו אהבה ממבט ראשון בין הלקוח הפוטנציאלי והפלייר שצריך ללכוד את תשומת ליבו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב