דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למתנות והגיבור הלא מוכר 

מאת    [ 05/09/2010 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 2120 פעמים ]

 

הגיע הזמן להודות על האמת. לחלל לא נטוס ויבשות חדשות לא נגלה, את הדרקון לא נחסל ואת הנסיכה לא נציל, תרופה לנזלת לא נמצא ואת הנורה החשמלית כבר המציאו לפנינו. מה נותר לנו כעת? מה עלינו לעשות כדי להשביע את יצר ההרפתקאות שבנו? את שאיפת הגדלות שבתוכנו? עלינו למצוא רעיונות למתנות. עלינו לגלות רעיונות למתנות שישובבו כל נפש – או לפחות את הנפש שאותה אנו רוצים לשובב. עלינו לחשוף רעיונות למתנות שידהימו ויפתיעו. עלינו למצוא רעיונות למתנות שיוכיחו לעולם כולו – או לפחות למי שמקבל את המתנה – שאיננו כישלון מוחלט, שאנו ראויים לאותו כבוד שלו זוכה האדם שנחת לראשונה על מאדים, אותה יראת כבוד שאנו חשים כלפי מי שהכניע את הלוויתן נחש בריח ורכב על גבו אל תוך נמל אילת, אותה הערצה שמקבל מי שהיה הראשון להקים את ביתו מתחת לים המלח.

מציאת רעיונות למתנות מיוחדות היא הדרך של האדם מן הישוב להירשם באותיות זהב בהיסטוריה של הציביליזציה האנושית. בין אם מדובר במתצנות לילדים או מתנות לעובדים; רעיונות למתנות מעניקים את המשמעות לחייו של האדם מן הישוב שחייו נעים במעגלים סגורים בין העבודה לבית, בין הסופרמרקט לבירוקרטיה העירונית. רעיונות למתנות הם הדרך שמשחררת את האדם מהישוב מכבלי היום יום והשגרה השוחקת. כאשר הכבלים מכבידים והגב שח וצעדיו של האדם כושלים, כל שעליו לעשות הוא לצאת ולחפש רעיונות למתנות מיוחדות והנה זה פלא: הכבלים נשברים וראשו מתרומם וכתפיו מתיישרות וגבו מזדקף והוא מביט על סביבותיו בגאווה בלתי מוסתרת כאומר: לי יש רעיונות למתנות; מה איתכם? האם גם לכם יש רעיונות למתנות מיוחדות? והוא מצטחק לעצמו בסיפוק וממשיך בדרכו ברגל קלה ובלב מתרונן.

מצויד במיני רעיונות למתנות הוא שב לביתו וכול המשפחה מתאספת סביבו. הרי לכם רעיונות למתנות, הוא אומר למשפחתו המאושרת וכבודו עולה מיד. זוגתו מעריכה מחדש את הגבר שהצליח לשוב ובאמתחתו מיני רעיונות למתנות מיוחדות כמו שפעם הזכר היה שב למערה ועל כתפו מוטל הדוב שאותו הוא צד בגבורה. הילדים מתמוגגים למראיהם של רעיונות למתנות עבורם שמצא אביהם והם מתמלאים באהבה כלפיו כיוון שהוא הוכיח את ערכו כאב טוב וכראש משפחה שממלא את תפקידו על הצד הטוב ביותר. אכן, רעיונות למתנות לא רק נותנים משמעות לחייו של המחפש, רעיונות למתנות גם מעניקים אושר לכול הסובבים אותו. עולם שבו ניתן למצוא מגוון של רעיונות למתנות הוא עולם טוב יותר, מקום שניתן לחיות בו בשלווה ובאושר.

ייתכן ויש משמעות לחיים מעבר למציאת רעיונות למתנות מיוחדות, אבל משמעות זו נסתרת מעיננו. במקום לרדוף אחרי משמעויות ודברים נסתרים, האדם מן הישוב מעדיף לחפש רעיונות למתנות שימלאו את חייו בתוכן, ישמחו את בני משפחתו ואת ידידיו. הוא אולי לא מקים הרים חדשים או מגלה בתים שלא נודע מקומם, אבל הוא חושף ומביא רעיונות למתנות מיוחדות שעושות את העולם למקום מעניין יותר.

כשנבין את ערכו של האדם מן הישוב השרוי כל חייו בחיפוש נלהב אחרי רעיונות למתנות הרי שנכתוב עליו שירים ונהלל את שמו. פסלים יוקמו לכבודם של מחפשי רעיונות למתנות, חגים יערכו לזכרם ובחיקם של מחפשי רעיונות למתנות בכול מקום ואתר ייפול הכבוד שלו הם ראויים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב