דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קעקוע של סיפור 

מאת    [ 05/09/2010 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 2726 פעמים ]

בתקופה האחרונה אנו הולכים ונהיים יותר דומים ליתר העולם מבחינת הלבוש הקבוע, מעוטר בצורות מגוונות ובשלל של צבעים המעטר את הגוף של רבים מאיתנו או אפילו שלנו, כן, האיסור מהתורה של "לא תעשה לך כתובת קעקע"... הולך ומטשטש בזמן שהקעקועים הולכים דווקא ומתרבים ביחס הפוך. והנה את/ה ובטח אם השתחררתם מהצבא ועברתם זה עתה לעיר הגדולה רוצים לסמל יותר מכל את החופש והאפשרויות הבלתי מוגבלות, אתם בזכות עצמכם לא שמים שום דבר או שמים מה שאתם רוצים על אף אחד או על כל אחד.

פתאום עולה החשק העז לכתובת קעקע (כך צריך להגיד את זה), קשה מאוד לבחור והמחשבה שהדבר הזה הולך להיות על פני העור שלך לנצח לא מקלה כלל על ההחלטה של מה לעשות, קשה להאשים על מגוון, אבל כאן הבחירה יכולה להיות ממש מגוונת החל מצורות פשוטות ויומיומיות, דרך טרבלים מורכבים, ציורים, טבעות, צמידים במגוון של צבעים או בשחור ולבן וזאת רק ההתחלה אח"כ צריך להחליט איפה לעשות? במקום שכולם יוכלו לראות ואז גם אתה צריך לראות אותו מול עיניך כל הזמן דבר שעלול לגרום לו להימאס עליך? לעשות אותו במקום קצת יותר מוצנע כזה שיראו רק בים או במקומות שלובשים מעט בגדים? במקום שיראו רק בקיץ כאשר לובשים קצר? או לחלופין במקום אינטימי שיראו רק הראויים באמת? אוקיי, לאחר שבחרתם את הקעקוע ממגוון רב של קעקועים והמיקום שלו עכשיו צריך לקבוע את גודל הקעקוע ביחס למקום, מימדי הגוף וכמובן שהרצון שלכם. אז החלטנו על כל הדרוש וכעת נשאר רק לאזור אומץ רב, לבחור מקום מוכר ולאחר שביררתם דרך חברים ואינטרנט מגיעים אל המקעקע ,זה שיחרוט את גופכם לנצח! מתייעצים עם המקעקע על צבעים, גודל והמיקום המדויק חשוב לזכור כי המקעקע הוא מקצועי ובוודאי שראה ואפילו עשה מאות אם לא אלפים של קעקועים אך עם זאת עליכם תמיד לזכור כי בסופו של דבר זהו הגוף שלכם ואתם אלה שיצטרכו להסתובב עם זה בסופו של דבר.

קובעים את התור לקעקוע הראשון, יום ושעה הנרשמים בד"כ על כרטיס הביקור הפסיכדלי של מכון הקעקועים והפירסינג הנבחר, יש משהוא נורא מרגש בתהליך הזה וכנראה שזה מה שמושך אנשים לחזור עליו שוב ושוב. טוב, הולכים הביתה עם חצי קעקוע כרגע הוא נמצא במחשבה ויש אפילו תור, מדמיינים את הקעקוע במקום המיועד עם כל מיני מחשבות מפגרות של עוד שבוע מהיום באותה השעה כבר יהיה לי קעקוע?... וזה באמת אולי אחד הפריטים היחידים שנשאר ייחודי, אפילו בגדי מעצבים שפעם היו סימן לייחודיות ולשונות הפכו היום לנחלתם של הכלל.

 

באדיבות אתר דיזנגוף סנטר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב