דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למתנות יהודיות לחגים 

מאת    [ 05/09/2010 ]

מילים במאמר: 481   [ נצפה 2135 פעמים ]

 

חגי השנה החדשה הם זמן מתאים מאין כמהו לחיפוש רעיונות למתנות ששואבות השראה מהמסורת היהודית העשירה. רעיונות למתנות מתחום היודאיקה מתאימים במיוחד לשנה החדשה כאשר המשפחה מתכנסת ביחד. חגי תשרי מעוררים בכולנו את הקשר העמוק עם היהדות הקיים בכל אחד ואחת; הקשר הזה מתבטא היטב על-ידי רעיונות למתנות מיוחדות שקשורות בדרך כזו או אחרת לערכים ולמטען התרבותי של היהדות.

השנה החדשה נושאת בכנפיה את הניחוח של התחלות חדשות. בו בזמן, הזמן החולף המצוין על-ידי חגי השנה החדשה מזכיר לנו את הקשר הקיים בין העבר והעתיד. כאשר אנחנו מחפשים רעיונות למתנות לכבוד השנה החדשה, הרי שמתנות בעלות ערך מיוחד יתקבלו בברכה על-ידי כל מקבל מתנה. זוהי הזדמנות גם לחלוקת מוצרי פרסום שמתאימים לרוח עונת החגים. ההזדמנויות הרבות שבהם אפשר לתת מתנות בתחילת השנה מעניקות לנו את ההזדמנות לחפש רעיונות למתנות שיבטאו את הערכים שאותם אנחנו מבקשים לשמר ולהעביר הלאה. רעיונות למתנות יכולים לנבוע מתוך הרצון לחלוק ערכים עתיקי ימים עם בני המשפחה והחברים. חגי תשרי הם זמן של התכנסות משפחתית, זמן שבו המשפחה מתאחדת מרחוק ומקרוב; האם ישנו זמן מתאים יותר למיני רעיונות למתנות ששואבות השראה מערכי המשפחה המשותפים לכולנו?

השנה החדשה מעודדת אותנו להתעלות מעל המכשולים של התרבות הצרכנית ולחפש רעיונות למתנות גם במקומות שאינם נמצאים במרכז תשומת הלב. רעיונות למתנות לכבוד השנה החדשה יהיו הרבה יותר מיוחדים אם הם יבטאו רעיונות ערכיים ולא רק יענו על קדחת צרכנית. רעיונות למתנות מתחום היודאיקה הם רעיונות למתנות שכאלה. בתחום היודאיקה ניתן למצוא רעיונות למתנות מיוחדות שיבלטו מעל המקובל והנדוש. רעיונות למתנות מיוחדות מתחום היודאיקה גם עונות על הצורך למצוא את המתנה המתאימה לזמן מסוים. לארוחת השנה החדשה מוטב לחשוב על רעיונות למתנות שקשורות לאירוע חשוב זה במקום להסתפק במיני רעיונות למתנות שאפשר לתת כל השנה ובכול הזדמנות.

הפנייה לתחום היודאיקה כדי לחפש רעיונות למתנות מיוחדות יכולה להקל מאוד על המחפשים הנואשים. תחום היודאיקה מציע שפע של רעיונות למתנות מסוגים שונים. ניתן למצוא בתחום הזה רעיונות למתנות אומנותיות שקולעות לטעמו של חלק גדול מהציבור ולכן יש סיכוי קטן לטעות. בתחום הזה גם ניתן למצוא רעיונות למתנות שמתאימות למי שמעוניין לשמור על הקשר עם המסורת היהודית, גם אם הוא איננו מקפיד לקיים את כול המצוות. רעיונות למתנות כמו גביע לקידוש, פמוטים או נר הבדלה אינם רעיונות למתנות שנועדו רק לדתיים אדוקים; הרבה ישראלים מכבדים מספיק את המסורת היהודית והם ישמחו מאוד על רעיונות למתנות מיוחדות שכאלה. בתחום היודאיקה ישנם עוד רעיונות למתנות שהקשר שלהם לדת הוא מעט יותר מעומעם: לוחות שנה מעוצבים בצורה ייחודית, ציורים שבהם קם לתחייה העבר הקרוב והרחוק שנדמה שאבד לעד ועוד. מצד שני, ניתן למצוא רעיונות למתנות כמו ספרי קודש שיתאימו ותר למי שמתעניין בצורה יותר רצינית בדת ובמרכיבים השונים שלה.

חיפוש אחרי רעיונות למתנות בתחום היודאיקה הוא בעל יתרונות רבים. בתחום זה ניתן למצוא מגוון רעיונות למתנות בעלות ערך מוסף, קשר לזמן הזה של השנה ולמסורת היהודית. יתר על כן, המגוון הקיים של רעיונות למתנות בתחום היודאיקה מקל על החיפוש ומבטיח הצלחה במציאת המתנה המתאימה.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב