דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למתנות וספרים 

מאת    [ 05/09/2010 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 2174 פעמים ]

 

ישנו קשר מיוחד בין רעיונות למתנות ובין ספרים. רעיונות למתנות קשורים בכמה אופנים לספרים: ספרים הם מקור בלתי אכזב לכול מי שמחפש רעיונות למתנות; ספרים הם גם רעיונות למתנות בפני עצמם שמתאימות לסוגים שונים של מקבלי מתנות. ייתכן ומי שאיננו רוצה להסתפק בגלישה באתרי רעיונות למתנות יוכל למצוא את מבוקשו אם רק יואיל ויכתת את רגליו לחנות הספרים הקרובה אליו. בין אם מדובר במתנות לחתונה או מתנות לגני ילדים: ספרים הם התשובה.

בכול חנות ספרים ניתן למצוא שפע של רעיונות למתנות. ספרים הם תמיד סוג מבורך של רעיונות למתנות שקל למצוא ולתת. עבור קוראי הספרים שבין מקבלי המתנות ניתן למצוא רעיונות למתנות שונות על מדפי ספרי הקריאה. כדאי מאוד להכיר מעט את טעמו של מקבל המתנה כדי להתאים להעדפות שלו רעיונות למתנות מתחום הספרים. מי שמעדיף ספרי מתח אולי לא ייהנה אם נחשוב עבורו על רעיונות למתנות מתחום ספרי הפילוסופיה. במדף ספרי הפנאי, לעומת זאת, ניתן תמיד למצוא כל מיני רעיונות למתנות שיתאימו לחלק גדול ממקבלי המתנות: ספרי בישול או ספרים על בישול (וזה לא אותו דבר!); ספרי טיולים וספרי תחביבים; ספרי אומנות ועוד. מדפי ספרות הפנאי הם בהחלט כר פורה למציאת רעיונות למתנות ואפילו רעיונות למתנות מיוחדות כאשר מדוב בספרים יותר מפוארים או נדירים. זה המקום לומר שמי שמחפש רעיונות למתנות מיוחדות צריך להשקיע מעט יותר מאמץ כדי להתאים את הספר למקבל המתנה.

רעיונות למתנות מחנויות הספרים נושאים בחובם יתרון נוסף. ספר אפשר לתת תמיד עם פתק החלפה כך שאם מצאנו בטעות רעיונות למתנות לא באמת מוצלחות, מקבל המתנה יוכל לתקן את הטעות ולמצוא לעצמו את הספר המתאים. אין זה אומר שצריך לזלזל בחיפוש אחרי רעיונות למתנות כיוון שאם ניתן ספר שנבחר כלאחר יד, מקבל המתנה יבחין בכך והוא עלול להיפגע מהזלזול.

ספרים – לא בתור מתנות אלא בתור מקור למציאת רעיונות למתנות – הם כר פורה למציאת רעיונות למתנות מיוחדות. מי שמחפש רעיונות למתנות מיוחדות יעשה בחוכמה אם הוא ישוטט בין דפי ספרים שהוא קרה כדי לקבל השראה למציאת רעיונות למתנות מיוחדות. כאשר אנחנו מחפשים רעיונות למתנות מיוחדות לעיתים אנו זקוקים לטריגר שיעורר את הדמיון שלנו ואז יכולים לצוץ בראשנו כל מיני רעיונות למתנות שלא היינו חושבים עליהם בצורה אחרת. אפשר למצוא רעיונות למתנות מיוחדות בספרי הרפתקאות (טיול בעקבות גיבור ספרותי אהוב;) בספרי ילדים (מתנה נוסטאלגית שמתחברת לסיפור ילדים אהוב) או בסיפורי אהבה גדולים (מחווה רומנטית ששואבת השראה מסיפור אהבה מפורסם.) רעיונות למתנות מיוחדות אפשר גם למצוא במדף ספרי הפנאי: רעיונות למתנות כמו טיולים מיוחדים, ארוחה מושקעת בבית או בחוץ, כלים לתחביב חדש או ישן ועוד. לעיתים ההשראה למציאת רעיונות למתנות איננה נובעת ישירות ממתנה שניתן למצוא בספר אלא נולדת מתוך השיטוט בין ספרים שמפעילים את הדמיון שמוצא בעצמו, בסופו של דבר, רעיונות למתנות.

כאשר משוטטים בחנויות ספרים מובטח למחפש שהוא יצליח למצוא מגוון של רעיונות למתנות. יש גם סיכוי טוב שהשיטוט בין הספרים יעורר את בלוטות הקריאה והמחפש יסיים את הביקור עם כמה וכמה רעיונות למתנות עבור המחפש עצמו. בסופו של דבר קשה לחשוב על מתנה טובה יותר מספר טוב.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב