דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השקעה בזהב 

מאת    [ 05/09/2010 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 2078 פעמים ]

 

 

מכירת זהב

 

מוצרי זהב יקרים מאוד משום שאינם מאבדים את הערך שלהם אף פעם, זאת לעומת שטרות הכסף הרגילות שלנו. כך למשל, שטר כסף של 50 שקלים יכול לקנות היום לחם, חלב, ביצים ועוד כמה מוצרי יסוד. שינויים כלכליים במדינה יכולים להביא לכך שאותו שטר יספיק לנו להעמיס עגלת קניות גדולה, או לחילופין לא להספיק אפילו לכיכר לחם פשוטה. הנקודה היא שערכו של שטר הכסף משתנה כל הזמן. לא כך הוא הדבר כשמדובר על זהב. מסיבה זו, אנשים שיש להם כסף מבצעים קניית זהב על מנת להשקיעו ומתוך מטרה לשמור על ערך הכסף שלהם.

הסיבה לקניית זהב נובעת לא רק מיופיו, אלא בעיקר מערכו שלא משתנה אף פעם. מערכות כלכליות גלובליות היו קשורות מאז ומעולם לערך הזהב, והיות שכך, ערכו של הזהב נשמר תמיד. כדי להמחיש את העניין נשתמש בדוגמה. אם אנחנו מחזיקים ביד מטבע זהב ששוויו כרגע הוא 50 שקלים, זה אומר שאנחנו יכולים לקנות חלב לחם וביצים. אם מחיר המוצרים הללו יעלה, מחיר הזהב יעלה במקביל ואנחנו עדיין נוכל לרכוש את אותם המוצרים, למרות שמחיר הזהב עלה.

אנשים פונים אל קניית זהב כמו לאפיק השקעה בטוחה לטווח הארוך, ומתוך מחשבה של מה ישאירו לילדים שלהם. וכך קורה שיורשים מקבלים הרבה פעמים ירושות בדמות של מטבעות זהב או תכשיטים. אנשים צעירים בדרך כלל זקוקים לכסף מזומן ולא להשקעות, עבורם הזהב הוא מאין צ'ק מזומן, ואנו במטבעות זהב נעזור להם לפדות אותו. יורשים המגלים זהב רב בירושות שלהם, מוזמנים אלינו על מנת לבצע מכירת זהב בתנאים הטובים ביותר. לא משנה לנו באיזו צורה מגיע הזהב, בתכשיטים במטבעות או במטילי זהב, אצלנו תוכלו לבצע מכירת זהב מכל הסוגים.

לעיתים, אותם יורשים אינם נמצאים בארץ או שאין להם רצון או כוח נפשי להתמודד עם הפיכת הזהב לכסף מזומן. במצבים הללו, מי שמבצע את מכירת הזהב הוא העורך דין המשפחתי או מנהל העיזבון. אנו במטבעות זהב מכירים היטב את הסיטואציות השונות ועובדים עם עורכי דין בעניין זה. אנו מבצעים קניית זהב במזומן או בכל דרך הנוחה ללקוח או למיופה כוחו.

מכירת זהב, בדומה למכירת מט"ח או כל סחורה אחרת, מתאפיינת בשוני גדול במחירים, והבדל של שקל אחד בלבד לכל גרם יכול להיות משמעותי ביותר. אנו במטבעות זהב מציעים לכם עסקאות טובות במיוחד. לחברה ניסיון של למעלה מ- 40 שנה בתחום מכירת זהב וקניית זהב, ובמהלך כל שנות הפעילות צברנו קהל לקוחות גדול. עובדה זו מאפשרת לנו לבוא לקראת כל לקוח ולקוח הן בקניית הזהב והן במכירתו. אצלנו תמצאו מקצוענות ושירות שלאחרים פשוט אין. 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב