דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הלבנת שיניים אצל רופא שיניים מול שיטות אחרות 

מאת    [ 05/09/2010 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 2544 פעמים ]

הלבנת שיניים אצל רופא שיניים מול שיטות אחרות

יש מי שרק המחשבה על טיפול אצל רופא שיניים מעוררת בו רעד בלתי נשלט, פחדים ומצוקה, אפילו כאשר מדובר בטיפולים קוסמטיים כמו הלבנת שיניים לדוגמא. במאמר זה ננסה להבין מהן הדרכים שעומדות בפני מי שרוצה שיניים לבנות אך לא מעוניין לגשת אל רופא השיניים שלו לשם כך.

 

טיפול הלבנת שיניים אצל רופא שיניים

רפואת השיניים אמנם לא שמה לעצמה כיעד את טיפולי הקוסמטיקה ומעדיפה את התחום הבריאותי והתפקודי, אך כיום רבים מבקשים לעבור טיפולי הלבנת שיניים אצל רופאי השיניים ולכן ישנה מגמה של רפואת השיניים בביצוע טיפולים קוסמטיים שונים עד כמה שניתן, ומבלי לפגוע בבריאות השן. כיום מי שרוצה שיניים לבנות וניגש אל רופא השיניים שלו לשם כך, יכול לקבל טיפול הלבנת שיניים שמטרתו היא הבהרה של השן מכתמים ומגוונים שונים שנוצרו כתוצאה מהזמן, משתיית משקאות כמו תה וקפה, מעישון סיגריות או צריכת תרופות שונות וכן הלאה. טיפול הלבנת שיניים אצל רופא מתבצע באחת מכמה דרכים: באמצעות חומר כימי שנקרא קרבמיד פראוקסיד, או באמצעות מי חמצן, וכן בעזרת שיטה של ציפוי חרסינה יצוק, המשנה גם את גוון השן וגם את צורתה. מדובר בדרכים כימיות לייצר שינוי בשן ובצבעה על מנת להגיע אל התוצאה הרצויה של שיניים לבנות ויפות וחיוך בכל פה.

בנוסף, ישנם רופאי שיניים אשר מעדיפים להימנע לחלוטין מביצוע הלבנת שיניים מתוך העדפה ברורה לבריאות על פני הקוסמטיקה, ישנם רופאי שיניים שמחייבים ביצוע של ניקוי שיננית בטרם תחילת טיפול הלבנת שיניים וכן הלאה.

 

שיניים לבנות אצל קוסמטיקאית? כן!

עבור כל מי שמתלבט איך להגיע לתוצאה של שיניים לבנות מבלי להגיע אל רופא השיניים, יש בשורה. כיום בעזרת מכשיר הקוויק סמייל האמריקאי, יכול כל אחד מאיתנו להגיע אל קוסמטיקאית המומחית לכך ומחזיקה במכשיר הייחודי, ולעבור בעזרת המכשיר טיפול הלבנת שיניים מהיר וקל, ללא סיכון וללא כאבים, ובטח ללא הפחדים המלווים את ההגעה אל רופא השיניים. במהלך הטיפול נמרח ג'ל מיוחד על השן, לאחר מכן נמתח סד על השיניים ובמהלך עשרים הדקות הבאות לאחר מכן, עוברות השיניים תהליך של הלבנת שיניים במהירות ובקלות. התוצאות של הטיפול הינן שיניים לבנות ויפות שנשארות יפות ולבנות במשך של חצי שנה לאחריו. אם גם אתם רוצים להתגאות בחיוך שלכם, ולהפגין שיניים לבנות ויפות בכל חיוך ובכל שיחה, אל תהססו.

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מסירה שיער בשיטת האינפרא אדום-תוצאות מטיפול ראשון, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב, מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער באינפרא אדום, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית. 052-8705343 www.morclinic.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב