דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למתנות וחשיבותה של התאמה 

מאת    [ 04/09/2010 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 2120 פעמים ]

 

מציאת רעיונות למתנות איננה מתמצה במציאת מתנה מעניינת ומקורית. מי שבאמת רוצה להצליח בנתינת מתנות חייב לזכור כמה דברים בזמן החיפוש אחרי רעיונות למתנות. המחפש צריך להקדיש זמן לא רק למחשבה על המתנה, האיכות שלה, הייחודיות שלה וכמובן המחיר שלה; עליו גם לחשוב על מקבל המתנה ולהתאים את המתנה למקבל. רעיונות למתנות מאוד מוצלחות עלולים להתגלות כרעיונות גרועים כיוון שהמתנה איננה מתאימה למקבל והיא גורמת לתחושת החמצה ואולי אפילו לאכזבה מסוימת. כאשר מתחילים לחפש רעיונות למתנות, נקודת המוצא חייבת להיות היכרות עם מקבל המתנה והדברים שיכולים לגרום לו שמחה והנאה. לכולנו ודאי ברור שאינן דומות מתנות לגני ילדים למנתות שנועדו לגיל הזהב.

כאשר נותנים מתנה לאדם יקר – יותר או פחות – המעשה כולל שלושה חלקים: הנותן, המקבל והמתנה. כאשר חושבים על רעיונות למתנות יש להקדיש תשומת לב שווה לשלושת המרכיבים הללו. רעיונות למתנות צריכים להתבסס קודם כול על הנותן. הנותן צריך לחפש רעיונות למתנות במסגרת תקציב נתון ובמסגרת היכולות שלו. כמו כן, הנותן צריך למצוא רעיונות למתנות שיתאימו לאישיות שלו ולמה שהוא מנסה להגיד. רעיונות למתנות מקוריות יכולים להיות מאוד מוצלחים אבל אם הם לא מתאימים למה שהנותן רוצה להגיד באמצעות המתנה הרי ששכרם יצא בהפסדם. רעיונות למתנות צריכים לצמוח מתוך הבנת הנותן של המסר שהוא מנסה להעביר: אהבה או כבוד, בדיחה או אמירה רצינית, התנצלות או בקשה.

רעיונות למתנות, לאחר שהותאמו אל הנותן , צריכים להתאים אפילו יותר למקבל. צריך זכור שישנם הרבה מאוד רעיונות למתנות מקוריות שהם נהדרים ומיוחדים אבל פשוט אינם מתאימים למקבל. כדי למצוא רעיונות למתנות מקוריות צריך להכיר היטב את המקבל כדי שהמתנה תתאים לו ולא תהיה חסרת משמעות בשבילו. החברה הצרכנית המודרנית מעניקה לכול אחד ואחת מגוון אדיר ושפע גדול של רעיונות למתנות שמתוכן עליו לבחור; המגוון מאפשר לנו למצוא את המתנה המתאימה לאדם הנכון. רעיונות למתנות מתחום הספורט מתאימות למי שמתעניין בספורט ואילו רעיונות למתנות מתחום האופנה מתאימות למי שיש לו עניין באופנה. חבל להשקיע המון מאמץ במציאת רעיונות למתנות מקוריות ואז לגלות שהמתנה היא בהחלט מקורית אבל המקבל לא מעוניין בה. למעשה התהליך עצמו של חיפוש רעיונות למתנות יכול להיות דרך להכרה טובה יותר של מקבל המתנה. מתוך המחשבה שמשקיע המחפש רעיונות למתנות הוא מגיע להבנה טובה יותר של הדברים האהובים על מקבל המתנה וכך הוא לומד להכיר אותו טוב יותר.

החיפוש אחרי רעיונות למתנות מוביל את המחפש למקומות שונים ומשונים ולעיתים הדרך עלולה להסתיר את המטרה. מרוב רעיונות למתנות מקוריות אנחנו לא רואים את מקבל המתנה והתשוקה למציאת רעיונות למתנות מקוריות משכיחה את הרצון לקלוע לרצונו של מקבל המתנה. החיפוש אחרי מתנה הוא אם כן מסע של נותן המתנה אל מקבל המתנה כאשר המתנה עצמה היא הדרך שמחברת ביניהם.

רעיונות למתנות, זאת יש לומר, יש בשפע ומי שמחפש רעיונות למתנות לא יכול להתלונן על מחסור בהם. עם זאת האומנות של נתינת מתנה איננה פשוטה ורק חיפוש מחושב אחרי רעיונות למתנות יביא לתוצאה הרצויה: הרגע המיוחד של נתינת מתנה מושלמת שמחבר בצורה חד פעמית בין הנותן למקבל.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב