דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רעיונות למתנות: לא משימה בלתי אפשרית 

מאת    [ 04/09/2010 ]

מילים במאמר: 474   [ נצפה 2047 פעמים ]

 

הקיץ עוד פה והחום הכבד משבש את המחשבה. החופש הגדול מיצה את כול עתודות הכוח שעוד נותרו לאדם מן הישוב וכעת הוא חולם על מנוחה ונחלה. אך גפנו ותאנתו עוד יאלצו להמתין לו ימים רבים שכן כעת ניצבת בפניו משימה חדשה. חגי תשרי ניצבים בפתח ויש להתחיל לחפש רעיונות למתנות לקראת החגים. חגי תשרי הם אתגר לא קל עבור מחפשי רעיונות למתנות. כשמוסיפים על כך את החום הכבד, את העייפות וסוגים שונים של מוצרי פרסום שמבלבלים את דעתנו, המשימה הקשה הופכת להיות מפחידה ולא אחת היא נדמית כמשימה בלתי אפשרית. 

אם החיפוש אחרי רעיונות למתנות הוא משימה בלתי אפשרית אז מה יגיד האדם מן הישוב שרוצה רעיונות למתנות מקוריות? אין כמו חגי תשרי לחיפוש אחרי רעיונות למתנות מקוריות. כה רבים המתנות שמחליפות ידיים ומי שרוצה להשאיר רושם מיוחד חייב למצוא רעיונות למתנות מקוריות. ואם החיפוש אחרי רעיונות למתנות רגילות הוא משימה בלתי אפשרית, לכאורה, הרי שהחיפוש אחרי רעיונות למתנות מקוריות הוא משימה שגם המלאכים וגיבורי קדם עלולים להיכשל בה.

אמת, אם היה ניתן לפנות אל גיבורי קדם כדי שיסייעו בידו, היה האדם מן הישוב מוכן לעשות הכול כדי לשכנע אותם בחשיבות המשימה ולגייס אותם לעזרתו. אם המלאכים היו מופקדים על חיפוש רעיונות למתנות היה האדם מן הישוב מתפלל אליהם בוקר וערב עד שייפתחו אוזני המלאכים והם ירדו מהרקיע אל האדמה ויושיעו את האדם מהישוב ויעניקו לו שפע רב של רעיונות למתנות. האדם מן הישוב היה מוכן, מן הסתם, אפילו לעשות עסקה אפילה עם השטן – שעליה הוא כמובן יתחרט יום אחד – ובלבד שאדון האופל ישפיע עליו שפע של רעיונות למתנות ויושיע אותו בעת צרה וצוקה. אך גיבורי קדם נטשו את העולם, המלאכים מסתתרים בשפרירי חביון ולאדון האופל יש יותר מדי עניינים לטפל בהם ואין הוא נפנה אל מצוקתו של האדם מן הישוב.

בטלביזיה לימדו אותנו שמשימה בלתי אפשרית היא עניין למומחים. האדם מן הישוב שוודאי מכיר את דברי ימי משימה בלתי אפשרית יקפוץ על הרעיון כמוצא של רב: עליו למצוא מומחים בתחום של רעיונות למתנות שיושיעו אותו בעת צרה ויהפכו את הבלתי אפשרי לאפשרי. למרבה השמחה, מומחים אלה אינם קיימים רק בסדרות טלביזיה ישנות וסרטי פעולה שוברי קופות. האדם מן הישוב יכול למצוא בימינו בקלות רבה מומחים לענייני רעיונות למתנות ולזכות לעזרה בלתי צפויה. אם העזרה היא בלתי צפויה הרי שהקלות שבה היא מושגת היא בלתי צפויה אף יותר.

כך מגלה האדם מן הישוב את האינטרנט. כך מגלה האדם מן הישוב שבאינטרנט כבר חיפשו בשבילו רעיונות למתנות. כך מגלה האדם מן הישוב שמישהו כבר דאג לערוך את המגוון הקיים של רעיונות למתנות לפי סוגים ותתי סוגים, לפי מחירים ולפי נושאים. כך מגלה האדם מן הישוב שפע של רעיונות למתנות מקוריות בהישג יד ועכבר.  לא עוד מדובר במשימה בלתי אפשרית, לא עוד מדובר במשימה קשה. האדם מן הישוב יכול למצוא לעצמו שלוה כיוון שכעת הוא סמוך ובטוח שיימצאו לו רעיונות למתנות מקוריות ואל החגים המתקרבים הוא לא יבוא כשידיו ריקות ועיניו מושפלות.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב