דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסעות לחתונה 

מאת    [ 04/09/2010 ]

מילים במאמר: 618   [ נצפה 4153 פעמים ]

כמו בכל שנה בתקופת הקיץ  עונת החתונות בפתח, כיום מאחר שזוגות צעירים מחפשים לעשות חתונות במקומות רחוקים בארץ עולה סוגית חשובה מאוד איך יגיעו האורחים לחתונה ועוד איך אחרי הלילה הסוער יחזרו הביתה בבטחה לאחר ששתו כל הערב, כמובן שאני מדבר על סוגית ההסעה לחתונה וחזרה הביתה בשלום. בעבר, לא היה נהוג להזמין כלל חברת הסעות,  שתדאג לאורחי החתונה בהגעתם אל החתונה וזאת כיוון שמרבית החתונות נערכו באזור המגורים של אורחי החתונה ..

 מאחר שבשנים האחרונות, השתנתה המחשבה של הזוגות, והמרחק הינו מהווה שיקול חשבו היכן לבצע את החתונה אלא יותר המיקום.

מרבית האורחים יהיו מוכנים לנסוע בעצמם גם לחתונה המרוחקת שלוש שעות ממקום מגוריהם. אך מה עושים במידה ויש אורחים המעונינם להגיע לחתונה אך הנסיעה בעיתית עבורם כגון חברה צעירים שרוצים לשמח את החתן והכלה בערב החתונה ולשתות הרבה ואינם יכולים לנהוג אחרי או אנשים מבוגרים אשר לא מעוניינים לבצע נסיעה בשעת לילה מאוחרת ועוד מספר רב של סיבות.

ולכן במהלך השנים האחרונות התחיל לעלות נושא של הסעות לחתונה ע"י חברת אוטובוסים או חברת הסעות אשר בעלי השמחה שוכרים מהם אוטובוס ודואגים לכל האורחים אשר אינם מעונינים להגיע למסיבה ברכבם הפרטי .

כמובן שלפני שסוגרים עם חברה להסעות חשוב לבדוק מספר פרמטרים אשר יעזרו לבחור את החברה הרצינית והטובה ביותר ולעזור לכם לנצל את האוטובוס בצורה הטובה ביותר.

חשוב לבדוק כמה אנשים  יזדקקו להסעה והוסיפו על כך עוד מספר מסוים של אנשים שברגע האחרון קרוב לוודאי שיחליטו לנסוע עם ההסעה, צריך לקחת בחשבון שלאנשים תמיד קופץ משהו פתאום והם חייבים לעשות שינוי .

לערוך רשימה של כל הנוסעים ולתת לנהג שיעשה בדיקה לפני יציאה לדרך ואחרי החתונה לפני הנסיעה הביתה ובמידה וחסר מי מהאורחים לעדכן את בעלי השמחה והנוסעים שהינם חלק מהמשפחה.

 מה לבדוק בעת השכרת אוטובוס?

לפני שאתם ניגשים לשכור אוטובוס לצורך נסיעה, כדאי שתבדקו כמה נקודות חשובות.


    • רישוי ורישיון. לבדוק  שחברה העוסקת בתחום של השכרת אוטובוסים וגם מיניבוס כולל נהג צריכה לקבל את כל האישורים ממשרד התחבורה. בדקו האם לחברה יש את האישורים הללו, האם הם עדכניים וחתומים.
    • דרך ליצירת קשר. בעת חיפוש חברה להסעות לצורך הסעות לירושלים חשוב כי תהיה אפשרות ליצור קשר עם החברה, בקלות יחסית.לבדוק מתי מהם שעות הפעילות והאם קיים משרד שעונה לטלפון, אם לחברה יש אתר אינטרנט יעיל ופעיל, זו בהחלט נקודה לזכות החברה. חברה שקשה מאוד להשיג אותה, כנראה גם קשה מאוד ליצור איתה קשר בעת הצורך.
    • בדיקה בטיחותית. בעת השכרת אוטובוס או מיניבוס כולל נהג, אל תתביישו לבקש לראות אישור חתום על ידי קצין בטיחות מוסמך. אישור כזה יוכל לתת לכם מידע כי אוטובוס זה עבר בדיקה תקופתית והוא תקין לנסיעה על הכביש.
    • אבזור. בעת שכירת אוטובוס או מיניבוס כולל נהג לצורך טיול משפחתי לירושלים או טיול עובדים לירושלים והסביבה, בדקו האם המזגן בכל אוטובוס ששכרתם תקין ועובד. הרי לא תרצו לנסוע לירושלים ליום שלם בלי מזגן. בנוסף לכך, אם אתם מתכננים נסיעה עם ילדים לירושלים או לאזור רחוק יותר, הקפידו על בחירת אוטובוס עם טלוויזיה ואפילו מכשיר די.וי. די. כמו כן, אם אתם מתכננים הסעת ילדים לירושלים, בדקו האם אוטובוס או מיניבוס כולל נהג ששכרתם, מצוידים בחגורות בטיחות. על פי החוק, כל אוטובוס או מיניבוס כולל נהג המסיע ילדים ונמצא על הכביש משנת 1995, מחויב בהתקנת חגורות בטיחות.

מומלץ לבחור חברת הסעות גדולה,רצינית מוכרת ואמינה, חברה מוכרת ומקצועית גם תספק לכם את האוטובוסים הנקיים והבטיחותיים ביותר, רק חברה גדולה תספק לכם אוטבוסים ונהגים ברמה הגבוה ביותר שיש  מאחר שנהגים הלו מבצעים עשרות נסיעות שבועיות ומכירים את הכבישים והאוטבוסים בצורה מקצועית.
חברת הסעות מקצועית תספק לכם נהג מקצועי ושירותי ותקפיד על עמידה בזמנים, וזהו שיקול חשוב בבחירת הסעה לחתונה

רם-שן הסעות מספקת שירותי הסעות לכל צרכני התעבורה של השוק המוסדי, התעשייתי, המסחרי והפרטי, לרבות הסעות תלמידים חריגים  ברכבים מיוחדים עם ליווי ואבטחה. עם קהל לקוחותיה של רם-שן הסעות נמנים משרדים ממשלתיים, חברות פרטיות וציבוריות, רשויות מקומיות ומפעלים רבים.   רם שן הסעות בירולשים * הסעות מאורגנות * הסעות נכים * הסעות לנתב"ג * הסעות קבועות * הסעות פרטיות * משרד הסעות * הסעות לבר/בת מצווה * הסעות לטיולים * נסיעות לכותל * הסעות לתיירים * אוטובוס זעיר * הסעות למפעלים * הסעות למוסדות * רכבים מפוארים * השכרת רכבים מפוארים * הסעות vip  *הסעות אומנים* הסעות v.i.p * יריד אומנים *נסיעה לקברי צדיקים * טיולים מאורגנים לקברי צדיקים * טיול קברי צדיקים * אתרים קדושים * הסעות לקברי צדיקים צרו קשר 02-6540880




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב