דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קופירייטינג איכותי עם קידום אתרים מקצועי - קלפים מנצחים באינטרנט 

מאת    [ 03/09/2010 ]

מילים במאמר: 587   [ נצפה 1841 פעמים ]

כולם כבר יודעים שבאינטרנט התוכן הוא שם המשחק. בגדול - זה נכון. אתרים עתירי תוכן עשויים להחשב על ידי גוגל כאתרים ברי סמכא בתחומם ולהתקדם אל העמוד הראשון בגוגל. הנקודה היא, שמה שיודעים כולם - עושים כולם. מה קורה כשכל בעלי האתרים דואגים להרבה מאוד תוכן? מה קורה כשכל אחד מהם דואג לשימוש נכון במילות מפתח באתרו? איך גוגל מחליט במקרים כאלה, איזה אתר יזכה לקידום ואיזה יידחק לעמודים מרוחקים ברשת?

האם מנוע החיפוש של גוגל יודע להעריך את איכות התוכן?

אז ככה: קיומו של תוכן רב באתר אינטרנט, אינו מעיד בהכרח על איכות התוכן. האם איכות התוכן חשובה לגוגל? הרי מנוע חיפוש מנוהל על ידי רובוט ולא על ידי בן אדם. איך מנוע חיפוש יכול להעריך את איכות התוכן? כך, בודאי, אתם שואלים את עצמכם, ובצדק. אז קודם כל, ברור שאיכות התוכן היא חלק מהפרמטרים שגוגל בודק, אחרת כל אתר היה חוזר אינספור פעמים על מילת מפתח על מנת שהכמות תוביל אותו אל העמוד הראשון בגוגל. אתר האינטרנט שלי, לדוגמא, הוא אתר של עסק העוסק ביחסי ציבור, קופירייטינג ומיתוג עם התמחות באינטרנט, אז לכאורה, אפשר היה להציף את עמוד הבית בטיקרים רצים שעליהם המילים: קופירייטינג - יחסי ציבור - מיתוג - התמחות באינטרנט. זה אפילו רעיון נחמד, אבל זה לא יספיק בשביל להביא את האתר לעמוד הראשון בגוגל.

איך האלגוריתמים של גוגל מדרגים את איכות התוכן ?

גוגל פיתח מערכת אלגוריתמים שבודקת את איכות התוכן גם בלי להבין את המילים. היא בודקת, למשל, כמה זמן נשארים אנשים בתוך דף הנחיתה. היא בודקת האם הגולשים אל האתר ממשיכים לגלוש מדף הנחיתה לעמודים אחרים באתר. היא בודקת מי מפנה אל האתר והיא בודקת לאילו אתרים האתר מפנה. היא בודקת לא רק את מילות המפתח המקודמות, אלא גם מילים אחרות בתוך האתר ואת ההקשר שלהן למילות המפתח המקודמות. היא בודקת את מידת הרלוונטיות בין תגיות המטא לבין עמודי התוכן שעליהם הם מצביעים ועוד. זו הסיבה שהקידום בגוגל תלוי מאוד באיכות התוכן. חלק מבעיות התוכן יכולות להפתר על ידי קופירייטינג איכותי, אבל זה לא יספיק לקידום, אלא אם כן, מדובר בתחום זניח ולא תחרותי.

אז מה זה תוכן איכותי, אם לא קופירייטינג מקצועי?

קופירייטינג איכותי הופך את הטקסטים שלכם למעניינים יותר לגולש. זה פרמטר שבהחלט עשוי להשפיע על זמן שהותם באתר שלכם. אבל הוא לא ישפיע על בחירת מילות המפתח, הוא לא ישפיע על איכות תגיות המטא שלכם, הוא לא ישפיע על בחירת הקישורים הנכנסים לאתר והיוצאים ממנו. כל אלה הם מרכיבים של התוכן באתר וזה עוד לפני שאמרנו מילה על איכות וכמות הקישורים הנכנסים לאתר. 

האם קידום אתרים מקצועי מבטל את הצורך בקופירייטינג איכותי לאתר? 

קידום אתרים מקצועי מבלי להיעזר בשירותי קופירייטינג לאינטרנט, זה כמו לבצע את פעולות הקידום עם שתי הידיים קשורות מאחור. נכון שניתן לייצר המוני לינקים לאתר ולינקים שמפנים תנועה הם חשובים מאוד לקידום - אבל צריך לזכור שאנחנו לא לבד ברשת. מה שאנחנו יודעים על קישורים אל האתר יודעים גם המתחרים שלנו. לכן, קישורים לבדם אינם מספיקים. כאשר מקדמים אתר שבנוי בפלאש, למשל, גוגל מדרג אותו רק על סמך הלינקים המפנים אליו. אתר אינטרנט עם תוכן שאינו כתוב היטב, דומה במובן מה לאתר פלאש שהתוכן שלו בלתי קריא על ידי מנוע החיפוש.

אז מה עדיף קופירייטינג לאתר או קידום?

לפני שנים אחדות כשכמות האתרים והעמודים שהתחרו על "תשומת ליבו" של גוגל היתה קטנה משמעותית, אפשר היה להסתפק בתוכן איכותי. היום, זה כבר לא יספיק, אלא אם כן מדובר בתחום מאוד לא תחרותי. אם הקופירייטר שלכם הוא גם מקדם אתרים מקצועי אתם עשויים להרוויח פעמיים: גם אתר אינטרנט שמותאם לקידום, תגיות מטא איכותיות, שיווקיות ומסקרנות, תוכן שמניע את הגולשים לפעולה על פי הצרכים שלכם והשאיפות העסקיות וגם מיקום טוב יותר ברשת בזמן קצר יותר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב