דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסעות לבתי ספר 

מאת    [ 02/09/2010 ]

מילים במאמר: 631   [ נצפה 3666 פעמים ]

 

 הסעות לבתי ספר – הטוב והבטוח ביותר עבור הילדים שלנו רם שן הסעות חברה שלוקחת צעד אחד קדימה בהסעות תלמידים.

עיריות, מועצות מקומיות מושבים  עובדים מול חברות הסעות לבתי ספר לצרכים שונים. אחד מהם הוא הסעות תלמידים באופן יומיומי ע"י חברת הסעות אל בית הספר ובחזרה בכל רחבי הארץ בנוסף לכך, מערכת החינוך זקוקה לחברות הסעות לבתי ספר לצורך טיולים שנתיים ברחבי הארץ. לפני ההחלטה על בחירת חברת הסעות לבתי ספר , כדאי לבדוק כמה נקודות חשובות שיעזרו לכם לשלוח את הילדים בראש שקט לבית הספר.

האחריות שלכם כהורים היא לבדוק ולדאוג שהילדים יגיעו לבית הספר בצורה הטובה והבטוחה ביותר ולכן אנו תמיד ממליצים לבדוק את החברת הסעות בצורה יותר קפדנית לוודא שהנהג עובד בשעות נורמאליות, לוודא שהקצין בטיחות בדק את הרכב,


    • הכשרת הנהגים. נהגים העוסקים בתחום של הסעות לבתי ספר גם ביום יום, וגם באירועים כמו טיולים שנתיים צריכים לעבור הכשרה מיוחדת. ראשית, נהגים העוסקים בתחום של הסעות לבתי ספר צריכים להמציא פעם בחמש שנים תעודת יושר מהמשטרה ורישיון להסעות תלמידים. בנוסף לכך, אסור כי נהג בחברת הסעות לבתי ספר באזור ירושלים יהיה בעל עבר של עבריינות מין. חשוב כי חברות הסעות לבתי ספר ישמרו בקפדנות על חוק אי העסקת עברייני מין.
    • בטיחות כלי הרכב. חברה המחזיקה כלי רכב לצורך הסעות לבתי ספר בכל רחבי הארץ צריכה להקפיד על בטיחותם, ועל ביקורת קפדנית מדי זמן הקבוע בחוק. כלי רכב המיועד למטרת הסעות תלמידים לבתי ספר צריך להציב שילוט גדול בחזית הרכב, המודיע על כך. בנוסף, לכך רכב המסיע הסעות ילדים לבתי ספר באזור ירושלים ורכב המסיע טיולים שנתיים של תלמידים, צריכים להיות בעלי ותק של לא יותר מעשר שנים על הכביש. בנוסף, ברכב המיועד לצורך של הסעות תלמידים לבתי ספר חובה להתקין פנסי איתות מהבהבים, על מנת להתריע בפני נהגים אחרים על הימצאות ילדים ברכב.
    • ערכת עזרה ראשונה למצב חרום. בכל רכב שאותו מקצה חברת הסעות לצורך הסעות לבתי ספר באזור ירושלים צריכה להימצא ערכת עזרה ראשונה. גם בנסיעה של טיולים שנתיים עם תלמידים יש צורך בהימצאות ערכה כזו ברכב. כמו כן, ברכב הסעות לבתי הספר חייב להיות מזגן תקין, וגם רישיון הסעות בתוקף מהמפקח על התעבורה במשרד התחבורה.

חברת הסעות לבתי ספר – גם בטיולים

טיולים שנתיים הם בדרך כל משאת נפשם של תלמידים רבים. זו האפשרות של התלמידים להשתחרר מהלחץ היומיומי, וכמובן ללמוד משהו חדש על נופי הארץ. חברות הסעות תלמידים לבתי ספר המספקות גם שירותי הסעות לצורך טיולים שנתיים חייבות להיערך לכך בהתאם.


    • מסלולי טיול מאושרים. בכל יציאה של טיולים שנתיים הן לאזור ירושלים, תל אביב, ים המלח או לאזורים אחרים בארץ, יש צורך באישור ביטחוני על המסלול המבוקש. בנוסף, יש צורך להכין מסלול חלופי למקרה של אי יכולת נסיעה ליעד המקורי.
    • בטיחות וביטחון. לקראת כל יציאה של הסעות תלמידים לבתי ספר באזור ירושלים בעיקר בעת יציאה לצורך טיולים שנתיים, חשוב מאוד לבדוק את ערכת העזרה הראשונה ברכב. כמו כן, יש לבדוק את דלתות המילוט באוטובוס ואת ההכשרה של הנהג והמלווים להגיש סיוע בכל תרחיש אפשרי. בכל מקרה של נסיעת תלמידים, הם צריכים לנסוע בישיבה בלבד, וחגורים בחגורת בטיחות.
    • לבדוק את האוטובוס האם נראה במצב תקין, חדש, אולי לפעמים לדבר עם הנהג לגבי הדרך לראות שהנהג מבין את האחריות בהסעות של תלמידים בארץ.

    • תחזוקה. בכל מצב של הסעות לאזור ירושלים למשל, חשוב לדעת מה מצב הרכבים של חברת ההסעות, בה אתם מעוניינים. הקפידו לבקש אישורים בטיחותיים על מצב הרכבים. התרשמו מהם,ובמידה ונראה לכם שהרכב אינו בטוח צרו קשר מיד עם החברה.
    • לוח זמנים. הדבר החשוב ביותר מבחינת הסעות לבתי ספר הינה עמידה בלוח זמנים בהתאם לשעות בית הספר .

נהגים בחברה הסעות- לבדוק שכל נהגי החברה הינם נהגים מוסמכים, אשר עברו הכשרה מקצועית ומבינים את האחריות בהסעות  אשר הסעות אלו דורשות אחריות גבוה ובטחון כדבר ראשון, אנו תמיד ממליצים לראות ולבדוק שהנהג הינו נהג קבוע ואין החברה מחליפה נהגים מדי יום .

 

כשאתה אומר רם שן הסעות אתה יודע אמינות, איכות, בטיחות ודייקנות

 

 

 

רם-שן הסעות מספקת שירותי הסעות לכל צרכני התעבורה של השוק המוסדי, התעשייתי, המסחרי והפרטי, לרבות הסעות תלמידים חריגים  ברכבים מיוחדים עם ליווי ואבטחה. עם קהל לקוחותיה של רם-שן הסעות נמנים משרדים ממשלתיים, חברות פרטיות וציבוריות, רשויות מקומיות ומפעלים רבים.   רם שן הסעות בירולשים * הסעות מאורגנות * הסעות נכים * הסעות לנתב"ג * הסעות קבועות * הסעות פרטיות * משרד הסעות * הסעות לבר/בת מצווה * הסעות לטיולים * נסיעות לכותל * הסעות לתיירים * אוטובוס זעיר * הסעות למפעלים * הסעות למוסדות * רכבים מפוארים * השכרת רכבים מפוארים * הסעות vip  *הסעות אומנים* הסעות v.i.p * יריד אומנים *נסיעה לקברי צדיקים * טיולים מאורגנים לקברי צדיקים * טיול קברי צדיקים * אתרים קדושים * הסעות לקברי צדיקים צרו קשר 02-6540880




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב