דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות כניסה - מדריך רכישה 

מאת    [ 02/09/2010 ]

מילים במאמר: 399   [ נצפה 3661 פעמים ]

גם בבית כמו בחיים, אין כמו הרושם הראשוני, דלתות כניסה איכותיות יודעות להותיר רושם ראשוני על הבית, דלתות כניסה איכותיות יוצרות רושם חיובי ומעלות את ההערכה כלפי הבית ובנוסף מהוות אלמנט בטיחותי של הבית.

התאם את דלת הכניסה לסגנון הארכיטקטוני של הבית שלך, בין אם מדובר בסגנון עתיק, חדשני או ויקטוריאני, לכל סגנון יש דלת שתתאים לו. התאם גם את הצבע לצבע הריהוט וצבעי הקירות החיצוניים והפנימיים של הבית. ניתן לרכוש כיום דלתות כניסה אשר התקנתן פשוטה מאוד ומגיעות עם קיט חלפים הכולל מסגרות מתכת וכיו"ב לטובת תחזוקה שוטפת..

כעת בחר את גודל הדלת בהתאם למבנה הבית שלך, כיום ניתן להשיג דלתות כניסה בגדלים שונים ברוחב של בין 80 ל-90 ס"מ ואף דלתות כניסה רחבות במיוחד אשר רוחבן כ-107 סנטימטרים! ניתן גם לבחור דלתות כניסה כפולות. הטרנד כיום בבתים החדשים הינו אימוץ תקרות גבוהות במיוחד ורכישת דלתות כניסה בגובה של כ-2.5 מטרים! אם הבית בבניה תכננו את גודלה של הדלת באופן מושכל כיוון שכל שינוי בגודל הדלת לאחר הבנייה יהא כרוך בעלות שיפוצים של בעלי מקצוע (כאן לא מדובר בתחומים כמו עבודות גבס אלא עבודות בטון ולכן העלויות תהיינה גבוהות באופן משמעותי).

בחר את דלת כניסה המועדפת עלייך בהתאם לצרכים האישיים שלך, דלתות בגימור עץ משדרות חמימות ויופי, אם דלתות הכניסה תהיינה עשויות כולן מעץ עליך לתחזקן ולשמר אותן יותר מכפי שתצטרך במקרים של בחירת דלתות פלדה. עליך גם לקחת בחשבון כי דלתות כניסה מעץ אינן חסינות ועמידות בפני נזקי מזג האוויר ובפני בלאי כמו חומרי גלם אחרים מהם מייצרים כיום דלתות כניסה.

דלתות כניסה העשויות ממתכת מבטיחות יותר עמידות ובטיחות, הדגמים המתקדמים מציעים דלתות כניסה אשר בסיסן מתכת והמסגרת הינה מעץ או מתכת עם קצף פולימרי צפוף אשר מבודדת פי חמש מעץ! לכן כדאי בהחלט לבחור דלתות כניסה ממתכת עם גימורי עיצוב המותאמים לטעמך האישי.

בחר את חומר הגלם פיברגלס למראה עץ ללא צורך בתחזוקה הנדרשת במקרה של עץ. היתרונות של פייברגלס הן בכך שאינן מעולות חלודה, אינן מתכווצות ואינן מתנפחות כמו דלתות העץ.

אם אתה מעוניין להבהיר את מבואת ביתך עם פאנל זכוכית או משקוף זכוכית. על מנת להבטיח את בטחון ביתך ולבידוד מרבי מפני רעש הזמן זכוכית שעברה למיניציה.

השלם את הסטייל של דלת הכניסה שלך עם ידית דקורטיבית ומנעולים דקורטיבים אשר מעבר להיותם דקורטיביים הינם עמידים ובטיחותיים.

ההמלצה שלנו, לא לחסוך ברכישת דלתות כניסה מאחר ודלתות כניסה העשויות מחומרים איכותיים יחזיקו מעמד זמן רב יותר מדלתות כניסה העשויות מחומרי גלם פחות איכותיים.

באדיבות אתר ציוד מחנאות



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב