דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אירועים עסקיים להרמת המורל 

מאת    [ 02/09/2010 ]

מילים במאמר: 349   [ נצפה 1749 פעמים ]

אירועים עסקיים להרמת המורל

חושבים לקיים אירוע חברה מהנה לגיבוש צוות העובדים בחברה? רוצים שערב כזה ייחרט לעובדים בזיכרון ושידברו עליו למחרת בבוקר בשיחות מסדרון? מחפשים דרך לחיבור בין העובדים בינם לבין עצמם באמצעות סדנאות אשר יגבירו את המורל ומצב הרוח במקום העבודה, ויובילו להפריה הדדית, לחיוך על הפנים ולתפוקה מוגברת במקום העבודה? באפשרותכם לכונן אירוע באחד מרבים מאולמות אירועים או גני אירועים בכדי לקיים אירוע חברה מגבש ומהנה. כאשר כל שעליכם לעשות הוא לדאוג להפעלות ולתוכניות מעניינות ומהנות במהלך הערב. קיימות דרכים רבות לקיים אירוע חברה מהנה בו ישתתפו צוות העובדים וצוות המנהלים וידברו ביניהם בלי חומות וגבולות, וייהנו מחוויה מגבשת ומשחררת אשר תוביל קרוב לוודאי, לגיבוש הצוות ולשיתוף פעולה מוצלח יותר לאחר מכן בחיי השגרה ובשוטף במסגרת העבודה.

קייטרינג וכיבוד באחריות בעלי המקום

ראשית, כדאי לסקור את השירות המוצע באולמות האירועים כאשר אנו שוכרים את שירותיהם בכדי לקיים אירועים עסקיים. היתרון של השכרת אולמות אירועים לצורך קיום אירועים מסוג זה, הוא בעובדה כי למעשה למעט סדר הפעילות ביום האירוע, שאר הנושאים מכוסים. הצוות יישב סביב שולחנות ממש כמו בכל אירוע, חתונה, ברית או בר מצווה, האוכל יוגש להם ישירות לשולחן לאורך כל היום, החל מנשנושים וכיבוד קל בצהריים, קפה ומאפים במהלך האירוע עצמו ובצהריים בדרך כלל מוגשת ארוחת צהריים באמצעות איזושהי חברת קייטרינג. כך, נותר לדאוג לתוכנית האומנותית בלבד.

מה בתוכנית?

היום רווח טרנד חדש בדמות סדנאות חינוך להורים, סדנאות המלמדות את ההורים כיצד להתנהג, לשים גבולות, איך להיות אסרטיבי, איך לטפח את הילדים ולעודד אותם? ואיך להגיד "לא" ולהישאר בחיים. בתוכנית זו ניתן לעשות משחקי תפקידים וסימולציות שיכולות לשלב בתוכן הרבה הומור וגיבוש צוותי.

טרנד נוסף הוא כל עניין המחזור, ניתן להביא מרצה לצורך העניין ולקיים הפעלות קבוצתיות עם רעיונות למחזור, מתן כלים שיסייעו בגיוס המשפחה כולה לצורך העניין.

אירוע חברה בבסיסו נועד להיות חיובי, באווירה טובה ובעל אפקטיביות גבוהה ביותר. כל בני האדם שמחים לקבל תשומת לב, שמשקיעים בהם ובטח ובטח שמבדרים אותם ומעשירים את עולמם. אם בוחרים באולם אירועים טבעי שהמקום ידע לספק את כל העזרים הדרושים כגון: קייטרינג, תאורה הולמת, סאונד, שירותים נלווים שנראים כמובן מאליו אבל בהחלט שווים בדיקה כגון: שירותים, מתקני מים וריהוט מתאים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב