דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שרציתם לדעת על החלפת צילינדר 

מאת    [ 02/09/2010 ]

מילים במאמר: 498   [ נצפה 2234 פעמים ]

 

כולנו מודעים לכך שאת הדלת פותחים באמצעות מפתח. כל ילד קטן יודע שכאשר הוא יהיה מספיק גדול ומספיק אחראי הוא יקבל לרשותו את מפתח הבית, לא רבים יודעים שמה שגורם למפתח לפתוח את הדלת ולנו-להיכנס דרך הדלת הוא אמצעי פשוט אך מתוחכם שנקרא צילינדר.

ישנם סוגים שונים של צילינדרים, כאשר את ההרכבה שלהם מבצע מנעולן אשר מיומן מספיק ויודע כיצד להתמודד עם מגוון של צילינדרים מסוגים שונים.

אם נדמה לכם שכאן מסתיימת ההיכרות שלכם עם הצילינדרים לדלתות, אתם טועים טעות מרה. לעתים גם נצטרך לבצע החלפת צילינדר , גם מבלי שתכננו זאת.

 

החלפת צילינדר-מתי?

מנעולן מקצועי ידע למנות לכם סיבות רבות לביצוע החלפת צילינדר, אך אנו נמנה רק את הסיבות המרכזיות לביצועה של החלפת צילינדר. באשר לביצוע הפיזי של החלפת צילינדר מומלץ שהיא תיעשה על ידי מנעולן מקצועי ומיומן, אם אתם בעצמכם אינם מיומנים לעשות זאת.

 

החלפת צילינדר בעת גניבה או אובדן

כמעט לכולנו זה קרה וגם יכול לקרות: שכחתם את המפתח ואינכם זוכרים היכן, תיקכם האישי נגנב יחד עם צרור המפתחות או שנתתם את המפתח לאדם שאיבד אותו בעצמו. לא משנה מה הסיבה אשר תהא, מפתח דירתכם מצוי כעת ככל הנראה בידיו של מישהו שאינכם מכירים. נשמע מפחיד? זה אכן יכול להיות מסוכן. במקרה זה החלפת צילינדר היא הכרח וחשוב לבצע אותה בפרק הזמן המיידי ביותר האפשרי. כל מנעולן אליו תפנו יוכל לבצע החלפת צילינדר באופן יחסית מהיר.

 

החלפת צילינדר במעבר דירה

מעבר לדירה חדשה, בין אם מושכרת או קנויה, היא חגיגה של ממש. אך חשוב לזכור כי היא מחייבת זהירות יתרה בכל הנוגע למנעולים שבה. בעת כניסה לדירה חדשה, גם אם מדובר בדירה אשר קניתם ואיש לא גר בה לפניכם, מומלץ לבצע החלפת צילינדר. הסיבה היא פשוטה: אינכם יודעים מי היו הדיירים הקודמים בדירה ומי שהה בדירה בטרם נכנסתם. בכל מקרה שבו יש ספק ואינכם יכולים להיות בטוחים - מומלץ לבצע החלפת צילינדר על ידי מנעולן. לפני כן מומלץ להתייעץ עם מנעולן לגבי סוג הצילינדר העדיף.

 

החלפת צילינדר כשצריך - וגם כשחושבים שלא

החלפת צילינדר תבוצע על ידינו בדרך כלל כאשר אנו מגלים תקלה בצילינדר עצמו. תקלה בצילינדר מתגלה כאשר איננו מצליחים לנעול את הדלת כראוי או שאיננו מצליחים לסובב את המפתח בחור המנעול. גם במקרה זה מומלץ לפנות אל מנעולן שיסביר לכם איזה סוג של צילינדר לרכוש ואיך לבצע החלפת צילינדר - זאת בהנחה ואתם יודעים כיצד לעשות זאת בעצמכם. אם יש לכם ספק ביכולתכם לבצע החלפת צילינדר בצורה עצמאית, פנו אל מנעולן שיאבחן את התקלה ויבצע בעצמו החלפת צילינדר.

 

ביצוע החלפת צילינדר ככה סתם

כל מנעולן מסכים כי אחת לכמה שנים (על פי רוב אחת לחמש שנים) צריך לבצע החלפת צילינדר. הסיבה לביצוע החלפת צילינדר כל כמה שנים טמונה בשינויים טכניים העוברים על תחום המנעולים, ולכן צילינדר אשר היה חדיש וקל לתפעול לפני עשר או חמש עשרה שנה, כבר אינו רלבנטי כיום, ולכן מומלץ לבצע עליו החלפת צילינדר אחת לכמה שנים.

 

בין אם אתם מעוניינים לבצע החלפת צילינדר בגלל תקלה או כהחלפה שגרתית אחת לחמש שנים, חשוב להתייעץ עם מנעולן מקצועי ואמין שידע לתת לכם את המידע המהימן ביותר בנוגע להחלפת צילינדר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב