דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חנויות תכשיטים - הטרנדים החדשים 

מאת    [ 02/09/2010 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 3658 פעמים ]

חנויות תכשיטים חדלו מזמן לחיות על טהרת הזהב, הכסף והיהלומים. למעשה, חנויות תכשיטים מודרניות, ואף היקרות והיוקרתיות ביותר שבהן, מציגות לא מעט סחורה עשויה מחומרים חדשניים וזולים באופן משמעותי מן המתכות היקרות והאבנים הנדירות ששלטו בכיפה אך לפני שני עשורים.

בשורות הבאות ננסה להפנות את תשומת לב הקוראים לסוגים חדשים של חנויות תכשיטים ותכשיטים מחומרים חדשים.

חנויות תכשיטים מחרוזים וגולדפילד

אחד הטרנדים החדשים ביותר בתחום חנויות תכשיטים הן חנויות  על טהרת החרוזים והאריגה, כמעט ללא מתכות יקרות, או לפחות לא מתכות יקרות בלבד.

החיסכון האדיר בעלות חומרי הגלם (מאות שקלים לתכשיט גדול במקום אלפי שקלים) מחד והחופש להשתמש כמעט בכל חומר גלם אפשרי מאידך הקים דור חדש של מעצבי תכשיטים, ובעקבותיהם חנויות תכשיטים, שפורצים גבולות חדשים של מקוריות וייחודיות.

כולנו נחשפנו להצלחתה המסחררת של מיכל נגרין, שפתחה רשת חנויות תכשיטים מתמחה, אולם חנויות תכשיטים על רעיון זהה (אך עם היצע מקורי מאוד בדרך כלל) נפתחות לאחרונה במגוון פורמטים, החל מדוכנים בירידי אומנים וכלה בחנויות מעוצבות בלב מלון יוקרתי או שדרת חנויות מבוקשת. עלות המוצרים המוצעים באותן חנויות תכשיטים זולה הרבה יותר,

 למרות "מס העיצוביות והאופנתיות", מהחומרים המסורתיים, ועומדת על 500-3000 ש"ח לענק גדול, 200-1000 ש"ח לצמיד, 100-300 לעגילים וכו'. היתרון של חנויות תכשיטים כאלו נעוץ בעובדה שהחומרים הזולים לאו דווקא עמידים פחות בפגעי הזמן, ופתרונות שונים כמו ציפויי זרקוניום, אלקטרוליזה וגולדפילד נותנים תוצאות אסטטיות מדהימות במחירים מדהימים לא פחות.

חנויות תכשיטים מחומרים טבעיים

טבעי, וכל שכן אורגאני, זכה לחשיפה חיובית מאוד בעולמנו המתחמם, ושועי עולם, החל מכוכבני וכוכבניות הוליווד וכלה במנהיגות ומנהיגי העולם מקפידים להתהדר בתכשיטים שהם לא רק יפים אלא גם אקולוגיים. על רקע זה קמו כמה וכמה רשתות המתמחות בעיצוב דקורטיבי, ובין השאר חנויות תכשיטים, שעושות שימוש בחומרים ידיתותיים לסביבה, כאשר הקונספת העיצובי השולט בדרך כלל באותן חנויות תכשיטים דוגל בחזרה לפשטות, קווים אסטטיים וטבעיים.

דווקא חנויות תכשיטים ישראליות היטיבו להצליח בנושא זה, ורשתות כמו נחושתא וגראס, שהוציאו ליינים עיצוביים המתבססים על חזרה לקווים טבעיים (ולא ישרים או הנדסיים מידי) ומראה "אקולוגי" זכו להצלחה רבה גם מעבר לים.

גם כאן יש לא מעט שימוש בחומרים חדשים (ולא רק במתכות המסורתיות, בעיקר כסף וזהב לבן), החל משימוש מקורי ברצועות עור ואפילו שילוב עור עם אבנים או מתכות יקרות, וכלה בקריסטלי פלאסטיק ממוחזר, זכוכית מעובדת, קווארץ טבעי, ענבר, ואפילו חלקי עץ יקרים.

חנויות תכשיטים כאלה, בגלל כאמור העלות הזולה יחסית של חומרי גלם, פתוחות גם בדרך כלל לעבודות בהזמנה או התאמה אישית, כולל שירות עיצוב תכשיט אישי על ידי מעצב תכשיטים מומחה.

המאמר מוגש על ידי פורטל טבעות הגדול בישראל, בו ניתן למצוא אינדקס חנויות תכשיטים ומעצבי טבעות,לקרוא  מאמרים מקצועיים בתחום ועוד.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב