דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שערים חשמליים כאמצעי הרחקה מגנבים 

מאת    [ 02/09/2010 ]

מילים במאמר: 498   [ נצפה 2219 פעמים ]

"פרצה קוראת לגנב, וגנב – כשקוראים לו, הוא בא!", כך נאמר במערכון המפורסם של הגשש החיוור. אמרה מפורסמת זו היא אמנם מצחיקה, אך למרבה הצער היא גם נכונה. אנשים רבים גילו על בשרם שבהיעדר אמצעי אבטחה ומיגון מספקים דיים, רכושם יהיה כטרף קל לפורצים ולגנבים למיניהם. אחד האמצעים שכן יכולים לספק הגנה טובה ויעילה לרכוש הפרטי שלכם הוא שערים חשמליים.

שערים חשמליים – לשמירה על רכושכם ולמען ביטחונכם

נהוג לחשוב ששערים ומחסומים נועדו אך ורק לשם הבטחת מקומות חניה בחניונים פרטיים, כמו בבנייני מגורים, במפעלים, במוסדות ציבור וכדומה. אולם לשערים חשמליים יש גם תפקיד מרכזי באבטחה ובשמירה על הרכוש והביטחון האישי.

כיום כמעט בכל מושב, קיבוץ, כפר או התנחלות מותקן שער חשמלי בכניסה ליישוב. תפקידו של השער החשמלי הוא להבטיח שרק תושבי המקום ואורחים מורשי כניסה יכנסו בשעריו. במהלך שעות היום השער החשמלי נשאר בדרך כלל פתוח, ועם רדת הלילה הוא נסגר. לעיתים פתיחתו תתאפשר רק באמצעות שומר שמוצב בכניסה. לעיתים רק לתושבי היישוב יהיה שלט רחוק לפתיחת השער, ואורחים יאלצו לטלפן למארחיהם ביישוב על-מנת שיפתחו עבורם את השער.

שערים חשמליים נועדו למנוע את כניסתם של גורמים זרים שעלולים להפריע למנוחת התושבים, לבצע מעשי ונדליזם או גניבות, ולמעשה להבטיח את איכות החיים ביישוב. כשמדובר בהתנחלויות או ביישובים שנמצאים סמוך לקו הגבול, שערים ומחסומים הם חלק בלתי נפרד ממערך האבטחה כנגד מחבלים וטרוריסטים למיניהם, שעלולים להסתנן ליישוב ולפגוע בתושביו.

גם בכניסה לבסיסים צבאיים או לחניונים ציבוריים (כמו בקניונים, בתי חולים, מוסדות ממשלתיים ועוד) מוצבים שערים ומחסומים לצד עמדת אבטחה. מחסומי חניה אלו נועדו למנוע התפרצות של רכבים לחניון ולהבטיח שרק מי שרכבו עבר בדיקה ביטחונית יוכל להיכנס. מחסום חניה שכזה, יחד עם מערך אבטחה יעיל, יכולים למנוע את כניסתם של מחבלים או מפגעים.

שערים חשמליים – כדי להקשות על גנבים ופורצים

גם שערים חשמליים שמותקנים בכניסה לחניונים של בנייני מגורים או בתים פרטיים מגנים על רכושנו, ובעיקר על הרכב שלנו. בעבר נאלצנו להחנות את הרכב ברחוב או במגרש חניה פתוח, וכל גנב רכב יכול היה לפרוץ לרכבנו בקלות ולהסתלק עימו באין מפריע. בהיעדר שער חשמלי שהבטיח לנו מקום חניה סמוך לביתנו, לא אחת נאלצנו להחנות את הרכב במקום מרוחק בו לא יכולנו לדעת אם הרכב יהיה שם גם בבוקר שלמחרת.

הודות לשערים חשמליים, כל אחד מאיתנו יכול להחנות את רכבו בחניון סגור ומאובטח, שרק מי שמחזיק בשלט רחוק עבורו יוכל לצאת ממנו. בהנחה שאתם לא נוהגים להשאיר את השלט בתוך הרכב, הרי ששער חשמלי יכול למנוע מגנבי רכב לפרוץ לרכבכם. כמו כן, שער חשמלי מבטיח שהרכב שלכם תמיד חונה סמוך לביתכם ויש לכם עימו קשר עין, כך שתוכלו תמיד להציץ ולדרוש בשלומו במקרה ששמעתם רעשים חשודים.

 

לסיכום, שערים חשמליים הם לא רק אמצעי להבטחת מקום חניה. במקרים רבים שערים חשמליים ממלאים תפקיד חשוב בהגנה על רכושכם מפני מעשי ונדליזם, גניבות, פעילויות טרור וכדומה.

גורן- החברה המובילה בייצור שערים אוטומטיים ומחסומים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב