דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פייר בלמיין 

מאת    [ 02/09/2010 ]

מילים במאמר: 421   [ נצפה 5246 פעמים ]

בלמיין – מעצמה של יופי
פייר בלמיין הפך למלך האופנה הצרפתית לאחר מלחמת העולם השניה, והלביש את הדמויות הנשיות המובילות של התקופה. הידע של בלמיין בארכיטקטורה ואהבתו לעיצוב שולבו יחדיו בעבודותיו והעניקו להם את אחד המאפיינים המובהקים שלהם – מוטיב הערבסקה. בית האופנה אותו הקים פייר בלמיין המשיך לפעול גם לאחר מותו בשנת 1982, ובשנת 1993 מי שהוביל את בית האופנה המצליח היה לא אחר מאשר אוסקר דה לה רנטה, שהמשיך את קו העיצוב היוקרתי והקלאסי שמאפיין את בלמיין.
כיום כריסטופר דקארין עומד בראש בית האופנה והוא זה שהפך אותו למותג פופולארי המופיע תדיר במגזיני ובתצוגות אופנה נחשבים, כבחירתם של סלבריטאים רבים ואף כמותג המככב בתוכנית עיצוב האופנה הנחשבת "פרויקט מסלול". לצד עיצוב בגדים, בלמיין יצרה גם ליין בשמים, הכלל 4 מותגי בשמים מצליחים.

האקססוריז של בלמיין – סדרת שעוני בלמיין
בשנת 1987 קבוצת סווטש השיגה את הרישיון המאפשר לה לייצר ולשווק שעונים הנושאים את שמו של בלמיין, ובשנת 1995 הקבוצה רכשה את שם המותג עבור הפצת השעונים ברחבי העולם. המותג בלמיין נכלל בקבוצת סווטש בקטגורית הביניים של שעוני יוקרה, יחד עם מותגים מוכרים נוספים כגון Tissot וסרטינה, ועל כן שעוני בלמיין נתפסים כשעונים איכותיים ומשתלמים בטווח המחירים שלהם.
שעוני בלמיין כוללים מאות דגמים המתחלקים לשלוש קולקציות: הדגמים המסורתיים, הטרנדיים, ודגמי Downtown. על אף כי לשעוני בלמיין קולקציה גברית, קהל היעד העיקרי שלהם הינו הקהל הנשי. שעוני בלמיין הם נותני החסות לתחרות היופי של שוויץ, ובכל שנה הם מוציאים קולקציית שעונים ייעודית הנחשפת בתחרות, והופכים את המנצחת לשגרירת המותג.

הייחוד של שעוני בלמיין
אחד המוטיבים שהפכו לסימן הזיהוי של בלמיין הוא מוטיב הערבסקה, המופיע בעיצובי ההוט-קוטור של המותג ובשעונים הנושאים את שמו. ההשראה למוטיב זה מגיעה מהאומנות הערבית והמנדרינית, ועל כן היא מאופיינת בעיטורי ערבסקות ובציורים ריאליסטיים של פרחים וצמחים. המימד האומנותי עיצובי נמצא בכל אחד משעוני בלמיין, והוא ממציא את עצמו מחדש בכל קולקציה, באמצעות שזירת המוטיבים על חלקים שונים מהשעון – הלוח, הרצועה ואף מכסה השעון.
שעוני בלמיין אינם מגבילים את עצמם לצורה העגולה הקלאסית של השעון ומציעים מבחר של עיצובים – שעונים בדוגמת עלה, שעונים אובאליים, שעונים מרובעים, אליפטיים ובמבחר של צורות וזוויות, כיד הדמיון הטובה. עיצובים אלו מעניקים לשעוני בלמיין ערך מוסף והופכים אותם מעוד שעון לתכשיט בעל אמירה על האופנתיות והנועזות של העונד אותו.
שעוני בלמיין שומרים על מוטיב ההוט קוטור של המותג באמצעות הדגמים משובצי היהלומים המוצעים על ידה. שעונים אלו כוללים שיבוץ של עשרות יהלומי ווסלטון איכותיים, המוסיפים לשעונים האופנתיים של בלמיין את הגלאמור. דרך נוספת בה משתמשת בלמיין להוספת מראה יוקרתי לשעונים היא שימוש בלוחות אם הפנינה המעניקים לשעון גוונים מבריקים ומיוחדים והופכים את מראהו למהודר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב