דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פריצת הנדלן לעולם האינטרנט 

מאת    [ 01/09/2010 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 3019 פעמים ]

 

ענפי מסחר רבים התאימו עצמם עם השנים לעולם האינטרנט, שוק חברות התיירות השונות מאפשר היום רכישת חבילות נופש באמצעות האינטרנט , שוק מוצרי החשמל מאפשר היום רכישת מוצרי חשמל באמצעות האינטרנט ואילו שוק הנדל"ן הפך להיות שוק גלובאלי שמאפשר חשיפה עצומה של נכסים בפני קהל יעד גדול הנמצא בכל רחבי הגלובוס.
היום כל חברות הנדל"ן יודעות שעליהן להתאים את עצמן לעידן השיווק האינטרנטי ורבות מהן מקימות אתרי אינטרנט שיווקיים או מנהלות מסעי פרסום אינטרנטיים. היום כל חברת נדל"ן רצינית יודעת ששיווק מסורתי של נכסים כבר אינו מספיק ויש לבצע גם קמפיין של שיווק אינטרנטי שיכול להגדיל את מחזור המכירות ולהשיג חשיפה מקסימאלית וממוקדת בפני קהל היעד שמתעניין בדיוק באותם נכסים שיש ברשות החברה.                                                                                                                     

כדאי לציין שהיום בעידן המסחר האינטרנטי גם התנהגות צרכני הנדל"ן השתנתה והיום הצרכנים כבר אינם ממהרים לשוטט ברחובות ולרוץ מבית לבית אלא הם מעדיפים קודם כל לבצע סקירה ממוקדת של אותם נכסים המתאימים בדיוק להם ומופיעים באתרי הנדל"ן השונים.

 

למה כדאי לחברת נדל"ן לבנות אתר אינטרנט

·         שוק הנדל"ן הפך לשוק גלובאלי- בעידן של אינטרנט שבו העולם כולו הפך לכפר גלובאלי קטן, ניתן היום לנהל שוק נדל"ן גלובאלי , ישראלי שרוצה לרכוש דירה להשקעה ברומניה יכול למצוא היום עשרות אתרי אינטרנט המאפשרים לו למצוא נכסי נדל"ן המוצעים למכירה בחו"ל, ואילו ישראלי תושב הדרום שמעוניין לעבור למרכז יכול למצוא תוך שניות את הדירות המוצעות למכירה במרכז ואשר מופיעות באתרי האינטרנט שיש בהם לוחות נדל"ן.

·         מסחר בנדל"ן הפך להיות ממוקד יותר -  כל ענפי המסחר הפכו להיות ממוקדים יותר וכך גם ענף הנדל"ן, היום בעזרת אתרי נדל"ן מתוחכמים יכול הלקוח הפוטנציאלי לבצע חיתוכים ופילוחים שונים ולהגיע בדיוק לסוג הנכסים שבהם הוא מתעניין. אספקט נוסף שהצטרף לשוק הנדל"ן הוא אפשרות של הצגת תמונות ויזואליות החושפות את מראה הנכס כפי שהוא נראה באמת.

·         חברות הנדל"ן יכולות לנהל היום מערכת יחסים עם הלקוח הפוטנציאלי מבלי שיצא מביתו – בעידן של מסחר וירטואלי, עסקים בתחום הנדל"ן יכולים לנהל מערכת יחסים עם הלקוח הפוטנציאלי, לשלוח לו מידע ממוקד המעניין אותו, לתת לו תשובות על שאלות ועוד. מערכת יחסים כזו מאפשרת לכל מי שיש לו עסק נדל"ן להכיר טוב יותר את הלקוח ומאפייניו ולהתאים לו את המוצר המתאים לו.

·         חסכון בעלויות הקשורות לתפעול ולשיווק – מסחר וירטואלי עלותו נמוכה יותר ממסחר בעידן המסורתי, השיווק והתפעול של עסק וירטואלי נמוכים יותר ויעילים יותר משיווק של עסק ממשי.  היום ניתן להגיע ללקוחות מבלי לפרסם בעיתונים ומבלי לשכור משרדים או לשלם לכוח אדם.

 

אז אם אתם עסק נדל"ן כלשהו ואתם עדיין לא פתחתם אתר אינטרנט ואינכם מנסים לשווק את עצמכם באמצעות הערוץ האינטרנטי, הרי שכדאי לכם לפנות לאחת מחברות האינטרנט המקצועיות המתמחות גם בבניית אתרי אינטרנט לחברות נדל"ן.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב