דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות היהלומים תפסו את המיקום המרכזי בכל אירוע 

מאת    [ 01/09/2010 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 2268 פעמים ]

טבעת יהלום

חלומה של כל אישה הוא שחתנה לעתיד יכרע ברך ויציע לה נישואים בדיוק כמו שכל החברות שלה חולמות ובדיוק כמו בסרטים רומנטיים, המרכיב החשוב ביותר בכל ההצעה היא כמובן הטבעת ולא שום דבר אחר, במשך השנים תפסה את מקומה טבעת היהלום אחת ומיוחדת לאירועים כגון זה המתואר, הטבעת היא כמובן טבעת יהלום.

היהלום שיושב כחלק טבעות יהלומים הינו סמל לסטאטוס ומעמד, היהלום הוא דרך להראות ולהיראות גם בלי לפצות את הפה, נערה מאורסת אינה צריכה לומר דבר, היהלום המנצנץ על אצבעה יעשה את העבודה עבורה.
 
היהלום המוכר לנו מחלונות הראווה עשה כברת דרך ארוכה בטרם הגיעו לשם, היהלום הינו מחצב טבעי הנכרה מבטן האדמה, במצבו הגולמי נראה היהלום כאבן לבנה ועמומה, מרגע הכרייה עובר היהלום מספר רב של תהליכים, בתחילה הוא עובר תהליך של חיתוך וליטוש על גריל ישן מאד על או גחלים מיוחדים לפעולה זאת, בימי קדם הייתה זו מלאכתם של אומנים הנקראים מתופפים או שופררים בשפה עברית תקינה אך קצת ישנה, אך כיום תוכנות מחשב ומכונות חיתוך מתקדמות יודעות לחתוך את היהלום כך שיתקבל ברק מקסימאלי בתנאי בזבוז חומר הקטנים ביותר, היהלום נחתך בצורה מיוחדת כך שהוא יחזיר את האור הפוגע בו בצורה הטובה ביותר, זוהי הסיבה שיהלום איכותי מנצנץ למרחק רב.
ליטוש היהלום בשלב הסופי מעניק לו את תכונותיו הסופיות.

היהלומים המוכרים לנו מחלונות הראווה בחנויות איכותיות המציעות שירותי מכירת טבעות ושרשראות יהלומים לרוב כבר משובצים בטבעת או בשרשרת, חשוב לוודא שהשיבוץ נעשה כהלכה, שיבוץ יהלום הינו מלאכה עדינה הדורשת קישורים, כדי לא לפגוע ביהלום חייב השיבוץ להיעשות על ידי דפינה של היהלום בטבעת ללא חומרי הדבקה כלשהם, לרוב ידפן היהלום באמצעות שלושה או חמישה זרועות תלוי בעיצוב הטבעת שנבחרה.

חברות רבות מתמחות בשיווק ומכירה של טבעות יהלום לכל מטרה, בין אם מדובר בטבעת אירוסין או מתנה ליום הולדת אצלהם תוכלו למצוא את העיצוב שחיפשתם, מגוון רחב של טבעות המשובצות ביהלום מוצגות במתחם החנות כך שכל לרוח ימצא בקלות את הטבעת המתאימה לו.
כל טבעות היהלום מגיעות עם תעודת הסמכה בדרך כלל.

מכירה של יהלומים חייבת להיות ברובה לקונה את היהלום, הכל חייב להיות ברוב בדיוק - אם היהלום עבר עיצוב מיוחד ללקוח או שפשוט היהלום עמד בתצוגת החנות ופשוט נכמר ככה ללקוח,  דבר זה משנה את המחיר מקצה לקצה, הרי אם ייצרנו במיוחד ללקוח יהלום מסויים אזי המחיר חייב להיות גבוה הרבה יותר מיהלום שעמד בתצוגה ו"המתין" לקונה, ניתן להגיע למעצבים גדולים בישראל כמו רונאל טמיר, יניב שפירא ועוד כאלו ואחרים שמעצבים ברמה אחת מעל כולם.

מאמר זה נכתב בהקשר מדוייק לאירועים בהם ניתן למצוא גם כלים כמו בובוזלה, חרוזים וזוגות המגיעים על קלנועיות לחופה, עיצוב תכשיטים על ידי רונאל טמיר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב