דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב הבית - הפרטים הקטנים 

מאת    [ 01/09/2010 ]

מילים במאמר: 629   [ נצפה 2228 פעמים ]

עיצוב הבית מהווה פן משמעותי בשיפור אורח החיים המודרני ומשפיע לטובה באופן ישיר על מצב הרוח. לא זאת ועוד, אופיו המסוים של עיצוב הבית משפיע באותו אופן על השוכנים והמבקרים בו. כלומר, אם אופי עיצוב הבית הוא רועש וצועק, סביר להניח שהוא ישרה על השוהים בו אווירת מתח ולחץ. לעומת זאת, אילו הפריטים בבית יהיו בצבעים נעימים ובעיצוב נקי, כך גם שוכני המקום יהיו רגועים ושלווים. לכן, כאשר אנו ניגשים לעיצוב הבית בבחירת צבעים, באבזור אלמנטים וברכישת רהיטים, כדאי להיות מודעים למידת ההשפעה של אלמנטים אלו.  

עיצוב הבית – הסוד נמצא בפרטים הקטנים

עיצוב הבית אינו רק תכנון הקירות והחדרים המתבצע על ידי אדריכל המקום. חלק עיקרי בעיצוב הבית הוא הפרטים הקטנים, אשר אם נבחרו בקפידה הם עשויים לקיים תחושת שלמות לבית. אפילו דירות ובתים ישנים, אשר תכנונם לא תואם את עיצוב הבית השכיח כיום, ניתן לעצבם ולהפוך אותם למעוצבים, יפים ונעימים. זאת, באמצעות בחירה סלקטיבית ומודעת של האביזרים הקטנים בדירה.

עיצוב הבית – כמה עולה לעשות את השינוי?

יצא לכם פעם להיות בבית יוקרתי שהושקעו בו משאבים רבים אך בכל זאת לא הרגשתם בנוח ולעומת זאת להיות בבית פשוט ומיוחד שבעלי הבית השקיעו בפרטים הקטנים והפכו את הבית למקום חם ונעים ללא השקעה כספית גבוהה?

למעשה  אין קשר ישיר בין תקציב לבין רמת עיצוב הבית. עם זאת, כאשר ביכולתנו להשקיע משאבים, רצוי שנתייעץ בעיצוב הבית עם בעל מקצוע – מעצב פנים. כיום ישנם מעצבי פנים רבים אשר מומחים בתחומם ומסוגלים לגרום לבית להיראות טוב יותר באופן משמעותי, ובהתאם לכך, גם להשפיע לטובה גם על דיירי הבית. אם שכירת מעצב פנים אינה אפשרית במסגרת התקציב שייעדנו לעיצוב הבית, אפשר להיעזר בפתרונות אחרים:

 

אסטרטגיה אחת היא לסמוך על עצמנו או על קרוב משפחה שאנו סומכים על כך שהוא מבין בתחום עיצוב הבית. שיטה זו היא יעילה וחינם-אין-כסף, אולם היא עשויה להיות מתכון לאסון ובמקום לשדרג את עיצוב הבית, להפוך אותו לרע יותר. ניתן בנוסף להיעזר במגזינים של עיצוב הבית, להתרשם מהעיצובים, מהלך הרוח והאופנה החולפת, וכך לרכוש את תכולת הבית באופן מושכל יותר. דרך אחרת היא לשכור את שירותיו של מעצב פנים מתחיל. בדרך זו, שני הצדדים מרוויחים - בעלי הבית מוזילים את עלויות שכירת המעצב באופן משמעותי והמעצב המתחיל רוכש ניסיון בתחום אשר יקדם אותו במסלול המקצועי.

 

דרך אחרונה, אשר זולה מחד ומספקת שירותי עיצוב הבית מקצועיים מאידך, היא פשוט להיעזר באנשי המקצוע והמוכרנים בחנויות עיצוב הבית שאנו רוכשים בהן את החפצים והרהיטים החדשים. אפשר ושיטה זו היא האידיאלית ביותר עבור בעלי בית בעלי תקציב נמוך, המעוניינים בעיצוב הבית שלהם ברמה גבוהה ואיכותית.

חשוב לציין כי כיום קיימות גישות ואמונות שונות בעיצוב הבית. יש הדוגלים במינימליזם ומיעוט אלמנטים, יש המאמינים בשיטת הפנג-שוואי אשר עיצוב הבית בבסיסה תלוי בזרימת האנרגיה.

כפי שנאמר בתחילת המאמר, עיצוב הבית נמצא בפרטים הקטנים. כלומר אפילו שדרוגים קטנים כגון קערת פירות מעוצבת וחדשנית העומדת על שולחן האוכל או על השידה בסלון או מדבקת קיר מקורית באחד מחדרי הבית, יכולים לעשות שינוי רציני בעיצוב הבית.

 

 

 

עמית אקסלרוד - מעצב מוצר


מייסד חנות העיצוב אנימי - עיצוב לפני הכל


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב