דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הורוסקופ לחודש ספטמבר 2010. מאת: חוה מזר 

מאת    [ 31/08/2010 ]

מילים במאמר: 1694   [ נצפה 4249 פעמים ]

הורוסקופ חודשי.

מאת חוה מזר. טלפון 5731540 03

כל הזכויות שמורות ©

 תחזית לחודש  ספטמבר  2010

 טלה

למרות שתקופת מזל בתולה לא קלה לכם, ייווצרו בו גם אפשרויות יצרניות שיטיבו עימכם. מארס כוכבכם מבטא את יכולת העשייה, היוזמה והביצוע, זאת למרות שמיקומו במזל מאזניים עד אמצע ספטמבר, ולאחר-מכן במזל עקרב עד סוף אוקטובר, קצת מקלקל והופך את אופיו האקטיבי לתוקפני יותר. נסו לשלוט על היצר המניפולטיבי שלכם, זאת כיוון שהתחרותיים שבכם מתבטאים באימפולסיביות שלא תהיה לטובתכם. אתם לא פוחדים מאתגרים, אבל גם נוטים למצבי מתח ועצבנות, ובעיקר מפתחים קוצר רוח, הדבר עלול להשפיע מידית על היחסים עם הסביבה, שכן הביקורת החדה שלכם, המלווה לעיתים בחוסר בגרות וילדותיות, עלולה לפגוע. אהבה וסקס: תחושה של בלבול עלולה לגרום תסכול בשל קושי לשאת מסרים שאינם חד-משמעיים. חשוב לשמור על פרופורציות, לא לאבד את הראש ולא לתת לרגשות המשתנים לנהל את חיינו.  

שור

לאחר חודש מכביד אך אתגרי תשובו בהדרגה לקצב הסולידי שלכם. בחודש האחרון חשו רבים מכם מועקה, כבדות ולעיתים היעדר אושר בגלל מורכבות הכוכבים ואלמנט ה"פרפר" ההפכפך. תחושת הבלבול ו/או האי ודאות תתחיל להתפוגג בהדרגה ותגיע לסוף מסעה ויחל תהליך של לראות את האור בקצה המנהרה. ראש חודש במזל בתולה בימים 7-8 בחודש מסמל עבורכם בנייה ממוקדת, אחראית ופרקטית הקשורה לטווח הרחוק. צפויים ימים פוריים מתמיד, שיעניקו לשאפתנים שבכם אמביציה ודרייב להתקדם ולהצליח. זאת בשל מפגש מרשים והיבטים המציינים את שיאם של תהליכים מאומצים אך הישגיים, שאת תוצאותיהם תוכלו לראות בקרוב. אפשר לומר שאלה שפונים לכיוון חדש או משכללים את הישן, יזכו לבנייה והכרה עתידיים. אהבה וסקס: ונוס מעלה את הכריזמה שלכם לגבהים מרשימים, אך כוכב מארס ממול מסעיר את הרגשות, לכן יש להימנע מעקשנות ומתוקפנות מילולית. אל תעשו שטויות בגלל גחמות ואל תקלקלו  יחסים. 

תאומים

התקופה מרמזת על קצב מבוקר ואחראי הדורש יותר סובלנות והתמדה, שלא בדיוק מתאים למזגכם ומעיד על אופייכם. אנשים נהיים ביקורתיים יותר וכל רשלנות מצידכם עלולה לפגום ורק להזיק וגם להפריע. שרידים של אי בהירות עלולים לערער את הביטחון העצמי, לעורר ספקות ולפעמים לשתק פעילות בשל החשש מכישלון. ענייני זוגיות עלולים להיתקע. בין אם מדובר במישהו בעבודה, בבן משפחה או בבן הזוג, אתם מתחילים לאבד סבלנות כלפי מישהו ביקורתי ותובעני ונושא רגיש עולה וצף מחדש.  אתם חשים את הלחץ ואכן, יש לכך סיבה. היו ערים שזהו זמן מדאיג ומתסכל מצד אחד, נמהר ואימפולסיבי מצד שני, לכן הימנעו  מקיצוניות ושימרו על ערנות. אהבה וסקס: חשוב לשמור על קרקע יציבה מתחת לרגליים, למרות הנטייה "להתעופף". השליש הראשון של החודש מומלץ לבילוי נחשק, כמו גם לכתיבת מכתבים וליצירת קשר עם מישהו מהארץ או מישהו מחו"ל.  

סרטן

אתם נכנסים לחודש שבו תהיו עסוקים בנסיעות ובתקשורת. תוכלו להיות ניידים ולהשתמש בקסם האישי שלכם כדי לחזק את ביטחונכם. זהו זמן של התבוננות בצד הפרקטי של החיים, סימכו על כושר הארגון ועל האבחנה הטובה שלכם והאמינו יותר ביכולותיכם. ייתכנו הוצאות עודפות, אך גם הכנסות. קיימת אפשרות להתפשר עם המצב הקיים, ללמוד את כללי המשחק ולבחור כיוון שקול ואחראי. נושאים הקשורים למחויבות עולים על הפרק והצלחתו של קשר תלויה בנכונותם של שני הצדדים להתחייב. מודעות: עד אמצע החודש תידרש מכם ערנות, מודעות ורמה מסוימת של דריכות. משום כך כדאי להימנע מפעילות שיכולה לגרור קונפליקטים, במיוחד אלה שהיחסים שלהם עם בני משפחה מסוכסכים או רגישים. אהבה וסקס: התקופה מומלצת לאינטראקציה תקשורתית מקורית ונועזת, להתכתבויות ולכל העניינים הקשורים לחו"ל. מומלץ לשלב עסקים עם הנאה. יש רמזים עזים לאהבה שחוצה יבשות.  

אריה

אם קיים מזל שלא מתאים לו לחוות קשיים, זהו האריה הנדיב, החם והמפרגן. הכוכבים מושפעים מאנרגיה מערבלת, מה שלא יוסיף לשקט הנפשי וגם לא להתנהלות אינטראקטיבית חיובית ושקטה בין אנשים שהחוט המקשר ביניהם הוא מתח וקונפליקט. אתם מושפעים מאנרגיה של מתחים וחוסר כיוון ועלולים להיתקל בגישה שמרנית וחסרת פתיחות, דברים עלולים להיאמר בצורה ישירה וחסרת טאקט. קשר אישי או עסקי מורכב עובר שינוי או מרמז על סדקים, אין זה הזמן המתאים לתכנן פעולות הכרוכות בסיכון. מומלץ להיות כרגע שמרנים ולא לחפש חידושים. האריות המהמרים חייבים להיות זהירים בתכנון הפיננסי העתידי שלהם. החודש עליכם להיות מחושבים וסולידיים. כדאי לסמוך על תחושתכם הפנימית ולא להתפתות. אהבה וסקס: נושא זה מודגש החודש והציפיות שלכן מרקיעות. מיקום סוער של כוכבים מייצג רוח קרב סקסית. זה מתאים למי שמחפש קשר הרפתקני ומרגש, אבל מי שזקוק ליציבות מאבד את הביטחון.  

בתולה

התקופה תעניק לכם מודעות וראייה בוגרות יותר לגבי מה שחשוב לכם באמת, ראו מה סדר העדיפויות שלכם ופעלו בהתאם. ירח חדש במזלכם, בימים 7-8 בחודש, בהיבטים מרהיבים, מתחדד ומתבהר, מבטא את עצמו ביסודיות והעמקה, והעולם הופך ברור, מובן ומדויק. תיתכן אופציה להתחלה מבטיחה, עד גורלית, לכן מומלץ לחכות עם החלטות קריטיות רק לקראת המחצית השנייה של החודש. אז תוכלו להציע את עצמכם לעבודות שבהן אתם בקיאים ולפנות למי שיכול לקדם ולהשפיע. מודעות: מיקוד במטרה ויעילות ארגונית נדרשים מכם החודש. הדחקה של דברים וחוסר ביטויו של המתח גורם בסופו של דבר לפיצוץ: דברים יוצאים פתאום, אנשים מגיבים בקיצוניות ויחסים עלולים להיקלע למשבר. אהבה וסקס: הכוכבים ונוס-מארס מאיצים את המישור התקשורתי, נסיעות ואינטראקציה עם אנשים. תקופה חיובית לסטודנטים. זהירות מיצריות חזקה ולפעמים כניעה לתשוקות ולרגשות הסוחפים ללא מעצורים.  

מאזניים

חוסר המרץ והבריאות הרגישה מתלווים תמיד לתקופה שלפני יום הולדתכם. סטורן במזלכם אף הוא יוצר תסכול ומעורר בכם ספקות באשר לעתיד. הרגישות של טרום יום ההולדת מקבלת את ביטויו נפשית ובריאותית, במיוחד בימים 7-8 בחודש. אל תתכננו טיול מאמץ או כל דבר התובע השקעת כוחות שכרגע אינם ברשותכם. בנוסף, שימרו על איזון ועל דיסקרטיות, משום שהתפתחות עתידכם תלויה בכך. כוכב סטורן במזלכם מסמל גבולות ומסגרות, מרמז על תקופה שונה מכל מה שהכרתם בעבר ומלמד על מכשולים בדרך, כדאי לגייס סבלנות ויכולת הבלגה. מה שהושג קודם בקלות, דורש לפתע השקעת מאמצים ומשאבים. כוכב ונוס בבית הכספים שלכם מרמז על רווחים. לקראת החודש הבא ההרגשה תשתפר ותחזרו לפרופורציות הנכונות. אהבה וסקס: השבוע הראשון של החודש עדיין מיטיב אתכם. לאחר מכן חשוב שתמצאו דרך לשקם את האיזון שבכן כדי לתת לבן הזוג את תחושת הביטחון שלה הוא זקוק, מבלי לאבד מתחושת העצמאות שלכם.

 עקרב

מארס יכנס למזלכם לקראת אמצע החודש, זאת לאחר כחודש וחצי של שהייה במיקום סגור וחלש, וישהה בו עד סוף אוקטובר. אלו מכם שסבלו ממתח ביחסיהם ירגישו הקלה, במקביל, יש  עדיין להימנע מפעילות שיכולה לגרור קונפליקט, ולהתמקד בעיקר ולא בתפל. כוכב ונוס מצטרף לכוכב מארס לקראת אמצע החודש ואילך. הצמידות הזאת תעלה לרבים מכם את רמת היצירתיות ואת רמת הסקס-אפיל והחן שלכם לרמות מחמיאות. הצד הלא מחמיא את מארס יכול להעיד על פתיל קצר ותגובות קיצוניות, ובעקבות כך להאיץ דילמות שעלולות להוות גורם מתסיס בהמשך. כדי למנוע אותו יהיה צורך לדון בדברים ולא לאפשר להם לחלחל מתחת לפני השטח. מומלץ להיות גמישים, שהרי אתם מוצאים פתרון מבריק ומתגברים על מכשולים. אהבה וסקס: ונוס תיכנס למזלכם ב- 9 בחודש עד ה- 7 באוקטובר, שם תתחיל נסיגתה עד ה- 18 בנובמבר. זה הזמן לפגוש מישהו בולט, ממגנט, אוהב רושם וכבוד, ובאותה נשימה לזכור שעד אוקטובר הקשר לא יחזיק מעמד. 

קשת

יש לכם תחושת ריקנות שמגיעה בגלים ומפחידה אתכם. לעיתים נסיבות חיצוניות שומטות את הקרקע מתחת לרגליכם, מה שמביא בעקבותיו לתחושה של עייפות וייאוש. תיתכן עבודה אינטנסיבית באווירה מרוחקת וביקורתית, דבר שעלול להכניס אתכם למצבי רוח מלנכוליים. יש לשמור על מנוחת נפש בימים של פגיעות, סערת רגשות ועומסים נפשיים. מציאות שיפוטית היא פוטנציאל לסערה רגשית, לקוצר רוח ביחסים ולמעורבות מורכבת חסרת פשרות. לכן חשוב להיות יעילים ארגונית. זהירות: מה שחשוב ולא אופייני לקשתים זהו הצורך לשמור על סודיות, שכן שהותו של מארס בבית ה- 12 (בית המסתורין והסודיות) בעקרב עד ה- 28 באוקטובר, מרמז כי כל סוד או תוכנית עלולים להיכשל או להילקח בכל מיני תחבולות כי לא נשמרו בסודיות מוחלטת. אהבה וסקס: מתח גדול עלול לאפיין יחסים. מי שרוצה לשמור על קשר יציב וללא משברים, נסו להימנע מהאשמות ומוויכוחים על עניינים כפייתיים וקטנוניים. במקביל, קשר סקסי סוער וחשאי מאפיין את התקופה. 

גדי

שאיפות אישיות נראות עכשיו בהישג יד, גילוי יוזמה מצידכם יהיה משמעותי יותר מכל סיוע שתקבלו. החודש תיווצר הזדמנות להרחבת האופקים וכן להרחבת מעגל האנשים איתם יש לכם כימייה ותקשורת עניינית. זה הזמן לבסס יחסים טובים עם דמויות סמכויות, לעשות צעדים ממשיים ולארגן את סדר העדיפויות המקצועי ואת ההיקף העסקי. בקרוב תשתחררו מתקופה מעיקה ותוכלו לזהות את הכיוון הרצוי לכם. שינוי אווירה יאפשר לנוח מהלחץ בו חייתם לאחרונה. אתם עשויים להתקדם בזכות עבודה אחראית ומדויקת. נסיעות, ראיונות, מבחנים וניהול משא ומתן יהיו מבוקרים ותכליתיים. יצא לכם לפגוש יותר אנשים וייווצרו קשרים עם ויהיה לכם קשר עם מעגלים חדשים של חברים, שהקשר איתם יהיה חשוב ועם טוויסט גורלי. אהבה וסקס: אתם מוחמאים ומוצאים את עצמכם במרכז ההתעניינות החברתית, זה הזמן ליזום ולהעז. משהו משתנה בגישתכם. לפתע תיפתחו, תעזו יותר ותתוודעו אל הפחות מוכר. כתוצאה מכך עשוי להתחיל קשר שיפעים את חושיכם.  

דלי

רבים מכם נמצאים באי ודאות, קוטביות וערפול, מה שמרמז על בדידות פנימית וקושי לשתף אחרים. השתדלו להימנע ממאמץ מיותר כדי לשמור על בריאותכם. זהו חודש שבו שום דבר לא זורם כמו שצריך, אתם קצרי רוח ונמצאים בעמדה של סכסוך, או נתונים בעמדה של מצב מנוכר, קשה עד הפכפך עם אחד האנשים הסובבים אתכם. מוטב להיות סלקטיביים באשר לאנשים עימם אתם באים במגע. חודש זה מלמד על גישה ביקורתית ומעשית כאחת, כמו גם צורך בהגדרה מחודשת של גבולות ביחסים עם הסביבה האישית והרגשית שלכם, בעיקר בגלל כעסים טעונים שמעוותים ראייה נכונה של מציאות מורכבת. חשוב להתמזג עם אלמנטים חיוביים, כי מציאות שבירה לא בדיוק רצויה והולמת אתכם כרגע. אהבה וסקס: התקופה מפעילה אצלכם רצון לצאת ולהכיר, ויכול לרמז על חיבור מדליק עם אדם רחב אופקים, פתוח ותקשורתי, אבל אל תבנו עליו. פערים בציפיות עלולים להוות מכשול לקשר שבו אתם מעורבים.  

דגים

ענייני חו"ל, נסיעות והיכרויות בתפנית חיובית, ואיתם בולטים הכישרון הדרמטי והצורך לבטא רגשות בדרך אמנותית. עם זאת, יש צורך להיאחז בפרטים, ולשים לב שנסיעות, ראיונות, מבחנים וניהול משא ומתן יהיו מבוקרים ותכליתיים. תקופת מזל בתולה ממול לא מקלה, ייתכנו קשיים בינו לבינה, או בעיות מקצועיות, וזה יצריך התמודדות והסקת מסקנות רציניות ואחראיות. תסכול מסוים מעורר בכם ספקות באשר לעתיד, ויחסים מכל סוג מחייבים גישה זהירה ודיפלומטית. החדשות הטובות של החודש הן שלבני המזל שביניכם יש חושניות חזקה וכריזמה רבה. הכוכבים מארס-ונוס בעקרב יחדיו, מסמלים אפשרות לזכות בתנופה מפתיעה בתחום חשוב וקרוב ללב. יש הזדמנות לפגוש מועמדים שיהיו פוטנציאל לקשר עסקי או רגשי-גורלי. אהבה וסקס: ענייני רגשות נכנסים להילוך מואץ. הפעילו את הקסמים שברשותכם כמו שרק אתם יודעים. האהבה מסנוורת ומפתה מתמיד - חזרו במרץ, השקיעו יותר ושאפו להרשים ולהיות מקובלים.

חוה מזר כותבת במקומונים רבים ברחבי הארץ, באינטרנט, וכן בעולם האשה וב- פנאי פלוס. http://www.toses.co.il/horoscope.asp>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב