דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כך תשתמשו ב-Facebook לצורך חיפוש עבודה- חלק ב' 

מאת    [ 31/08/2010 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 2945 פעמים ]

במאמר הקודם בנושא, סיפרנו לכם כיצד תוכלו להשתמש בפרופיל הפייסבוק שלכם ככלי עזר בתהליך חיפוש עבודה. במאמר זה נתרכז בכלים העומדים לרשותכם בתוך הפייסבוק- קבוצות ועמודים המיועדים למחפשי עבודה. חשוב לציין שכל זה נוגע לחיפוש עבודה שאינו דיסקרטי, שכן במידה ואתם מחפשים עבודה באופן דיסקרטי עליכם לזכור שבפייסבוק רב הגלוי על הנסתר ומהר מאד העניין עשוי להתגלות. כמחפשי עבודה אתם ודאי משתמשים גם בשיטות המוכרות והותיקות כגון אתרי דרושים, חברות השמה, ואתרי ארגונים. החדשות הטובות הן, שרובם קיימים כיום גם בפייסבוק, מה שמאפשר פונקציות נוספות מלבד הקיימות בתוך אתרי הבית שלהם.

  אתרי דרושים: כיום תוכלו למצוא את אתרי הדרושים המובילים גם בפייסבוק. לרוב, יש לכך ערך מוסף. לדוגמה- בדף הפייסבוק של אתר Alljobs מועמדים מציינים באיזה תחום הם מחפשים עבודה ומתקבל מצוות האתר לינק המפנה אותם ישירות למשרות בתחומם. בנוסף, תקבלו הזמנה לסדנאות שהם עורכים, ירידי תעסוקה ועוד. בדף הפייסבוק של אתר jobnet תמצאו את המשרות החמות המפורסמות באתר, תמונות מירידי תעסוקה שהם עורכים, טיפים ומאמרים. גם בעמוד של פורטל דרושים תוכלו לציין באיזה תחום אתם מחפשים עבודה ולקבל לינק למשרות בתחומכם. מה היתרון בשימוש בדפים אלה, על פני גלישה לאתר עצמו? בעיקר המענה המהיר והממוקד. מה גם שברגע שתכתבו על קיר אתרי הדרושים מה אתם מחפשים ומה ניסיונכם, מילים אלו יכולות לעלות בחיפוש פוטנציאלי של מגייס שמחפש מישהו בתחומכם, וזה יקל עליו להגיע אליכם.   ארגונים: יותר ויותר ארגונים מקצים משאבים לגיוס עובדים באמצעות הרשתות החברתיות. לארגונים כמו HOT, טלדור, סלקום, ארנסט אנד יאנג, מייקרוסופט, 888, נטוויז'ן,קסטרו ועוד רבים אחרים דפי פייסבוק/טאב בתוך הדף המיועדים לפרסום משרות וגיוס עובדים. אתם יכולים לעשות like לדפים שלהם וכך לקבל עדכון בכל פעם שנפתחת אצלם משרה חדשה, מבלי שתצטרכו לחפש את המשרות שלהם באתרי הדרושים (מה גם שחברות מפרסמות משרות באתרי הדרושים פעמים רבות מבלי לציין את שם החברה)   חברות השמה: גם חברות ההשמה גילו את היתרונות שבתקשורת עם המועמדים במדיה החברתית. דפים מוצלחים של חברות השמה יעדכנו אתכם לא רק על משרות שנפתחות, אלא גם על נושאים נוספים שיכולים לעניין אתכם- כתבות מאתרים שונים, מאמרים ופוסטים הנוגעים לחיפוש עבודה. לרוב מדובר במקור נהדר לקבלת עדכונים און-ליין לגבי משרות חדשות שנפתחות. מה גם שדפי פייסבוק של חברות השמה פותחים לכם ערוץ תקשורת נוסף ולרוב יעיל מאד עם אותן חברות.   קבוצות פרטיות: ישנן קבוצות שנפתחות באופן פרטי, בהן מתפרסמות משרות "מפה לאוזן", שלא תמיד מגיעות לאתרי דרושים או חברות השמה. שתי קבוצות כאלו לדוגמה הן "משרות הייטק בין חברים" ו"משרות משאבי אנוש בין חברים". באמצעות קבוצות כאלו תוכלוליצור קשר ישיר עם האדם המגייס, ומדובר בקבוצות שמהוות הזדמנות נהדרת לנטוורקינג עם אנשים בתחומכם.  

אז אנחנו ממליצים לשלב גם business ב-pleasure בכל הקשור ל-Facebook. זכרו, זו כבר מזמן לא רק רשת חברתית. זו רשת שיכולה לשמש אתכם בתחומים רבים, כולל בחיפוש עבודה. השתמשו בה בחוכמה.

בהזדמנות זו אנו מזמינים את מי מכם שעדיין לא עשה זאת, להצטרף לדף שלנו בפייסבוק.

לאורה יצחק, אחראית פעילות אונליין בחברת ההשמה A-one Executive recruitment- חברת השמה לבכירים בתחומי המשפט, הכספים וניהול בכיר. אנו עוסקים בהשמת עו"ד, אנשי כספים ומנהלים בכירים במשרדים וחברות מובילים במשק. לצפייה במשרות הפתוחות היכנסו לאתרנו www.a-one.co.il.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב