דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיניים לבנות - הסממן הראשי של נסיכים 

מאת    [ 31/08/2010 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 2618 פעמים ]

הלבנת שיניים

אחד הדברים הראשונים אליהם אנו שמים לב בעת היכרותנו עם אדם חדש הוא השיניים שלו. האם הן לבנות? ישרות? בעלות רווחים? ועוד. שיניים הן אחת מהדרכים לבדוק את ההיגיינה של האדם העומד מולנו ולמרות שגם הגנטיקה שותפה במראה השיניים, לפעולות הניקיון שלנו וההקפדה על ביקורים תכופים אצל רופא השיניים והשיננית משמעות והשפעה רבה.

מה משמעותן של שיניים לבנות?

לא פעם מוסיפים בפרסומות ובסרטים מעין ניצוץ אשר עולה מהשיניים של הגיבור - הניצוץ הזה מלמד אותנו ששיניים לבנות ובוהקות מסמלות לא רק היגיינה אלא יותר מכך, הן הסמל של גיבור, של הבחור האמיץ שמציל את הנערה, של הנסיך על הסוס הלבן או של הנסיכה (שלמרות שישנה 100 שנים השיניים שלה עדיין לבנות ונקיות). בניגוד לכך, גם אם תתאמצו לא תצליחו למצוא פושע או גיבור שלילי, בסרט מצויר או בסרט אחר, אשר הקפידו על כך שיהיו לו שיניים לבנות, נהפוך הוא- שיניים רקובות ושחורות הן הסמל למכשפות ולשודדי הים.

שיניים לבנות הן סמל למעמד גבוהה, לניקיון ולאיכויות אישיות. מי שמצליח להקפיד על שיניים לבנות ובריאות נחשב (לפחות במבט ראשון) לאדם נקי ובעל רמת היגיינה גבוהה.

איך שומרים על שיניים לבנות?

למען האמת זה לא כל כך קשה לשמור על שיניים לבנות, כל שדרוש זה כוח רצון ויכולת הקפדה. צחצוח שיניים באופן יומיומי למשך 10 דקות, בבוקר ובערב (לפחות) יחד עם חוט דנטאלי ושטיפת פה יעשו את העבודה הנדרשת בבית. במידה וישולבו גם ביקורים אצל השיננית אשר יכללו ניקוי אבנית ובדיקה של בריאות השיניים והחניכיים התוצאות בכלל ימריאו לגבהים חדשים.

מה עוד? עבור חלק מהאנשים ניקיון השיניים בבית אינו מספיק. לעיתים לשיניים צבע טבעי השונה מלבן ולעיתים בעקבות בעיות חניכיים, עישון, שתיית קפה מרובה או גורמים אחרים השיניים פשוט מסרבות להראות לבנות. במקרים כאלו, יחד עם ניקוי האבנית ניתן לעבור טיפול הלבנת שיניים. הטיפול אשר יכול להתבצע במרפאות השיניים או בבית עושה שימוש בחומר מלבין אשר צובע את האמייל ואת שכבת הדנטין של השן (שתי השכבות העליונות של השן אשר משפיעות האחת על השנייה מבחינת הצבע). מדובר בטיפול תקופתי שאורך זמן קצר ואינו כרוך בכאבים- מה שהופך את טיפול הלבנת שיניים למומלץ ונגיש ביותר.

אז מה בסך הכל צריך לעשות בכדי לשמור על שיניים לבנות? להקדיש כמה דקות לשיניים שלכם. ואל תשכחו שלא רק שהשיניים יהיו לבנות ויפות יותר, הן גם יתחזקו ויוכלו לשרת אתכם למספר שנים רב יותר.

פורטל ניתוחים - פורטל אשר עוסק בניתוחים פלסטיים, טיפולי קוסמטיקה וטיפולים מתחום האסתטיקה הרפואית. בפורטל ניתוחים ניתן לקרוא על שלל הניתוחים והטיפולים וליצור קשר חינם וללא התחייבות עם מרפאות מומחים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב