דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה שהיה ומה שיהיה:מאת הפורום המוביל לשוק ההון ישראל בורסה. 

מאת    [ 31/08/2010 ]

מילים במאמר: 319   [ נצפה 2054 פעמים ]

מה שהיה ומה שיהיה:מאת הפורום המוביל לשוק ההון ישראל בורסה.

סקירה לבוקר יום שני-30/8/10

בוקר טוב,

כפי שניתחנו בסקירה שלשום קרו 2 דברים משמעותיים אתמול- מדד המעו"ף הגיע עד שער 1150 ונסוג לאחור, ומניות הגז המשיכו בתנופה החזקה שלהם אחרי עצירה זמנית.

זה בערך מה שאפיין את המסחר של יום ראשון, שהיה רדום ביותר כמעט ללא תנועה, עם המתנה לסוף הקיץ ולמסחר עם היקפי מסחר גדולים יותר.

סבירות גבוה, שגם אם נראה עליות בימים הקרובים בארה"ב, שוק ההון הישראלי לא ימהר להוציא מהלכים חדים מעלה, שכן מדדי ת"א נסחרים גבוה יותר יחסית לאירופה ולארה"ב וישנה הסתברות גבוה כי מדד ת"א "יתמגנט" בשבוע הקרוב לאזור 1130-1170 וברצועות האלה יהיה ניתן לסחור לטווחים קצרים (כל עוד לא יהיה אירוע יוצא דופן).

חברת קולפלנט הוציאו היום הודעה על כך שהמוצר שלה הוגדר ע"י ה-fda כמכשור רפואי ולא כתרופה. ההודעה הזו משמעותית מאד לחברה (אפילו  שצפינו אותה מראש), שכן תהליך האישורים של מכשור רפואי קצר בהרבה מתהליך של קבלת תרופה (כגון פרוטליקס) ולכן קצב ההתקדמות שלה יהיה זריז יותר.עפ"י הודעת "קולפלנט" אישור המוצר צריך להיות עוד השנה .

המנייה שפתחה בעלייה של 16% אחרי ההודעה סגרה לבסוף בירידות קלות ואכזבה משיקים רבים, אך אנו לא מופתעים כלל, שכן בימים אלה מניות הביו לא רואות עדנה, ואף ביוסל שעומדת בפער של כ-20% מול פרוטליקס לא מצליחה להשלים את הפער, וכך גם שאר מניות הביו שהודעות טובות לא משפיעות עליהן כלל.

כדאי גם להתייחס למניית "ביוסל"  ש"מנורה מבטחים" הפכה היום לבעלת עניין בה . מעניין לראות שיותר ויותר מוסדיים רוכשים מניות של חברות ביו, כנראה עם מבט לעבר הטווח היותר ארוך.

בימים הבאים יהיה מעניין לראות את המסחר בארה"ב עקב הדוחות הבעייתיים של "אינטל". יש הטוענים כי שווקי ארה"ב כבר מגלמים את הרע מכל ויש הסוברים כי בורסת ארה"ב בפני קריסה. אנו דווקא משערים שהאמת נמצאת אי שם באמצע בדשדוש צר במשך רבעון- שניים בארה"ב.

שבוע טוב לכולם מצוות "ישראל בורסה"

אין להעתיק, להפיץ, לשדר, להציג, לשכפל, לפרסם, להעמיד לרשות הציבור, למכור ו/או לעשות שימוש כלשהו בפריטים האמורים למעט לשמירת עותק אחד מהמידע לשימוש אישי לא מסחרי על גבי מחשב ביתי, ובלבד שהועתקו גם כל ציוני זכויות היוצרים והבעלות. שימוש אחר בחומרים מהווה הפרה של זכויות הבעלות וזכויות היוצרים של בעלי האתר "ישראל בורסה". השימוש בחומרים מן האתר על גבי אתר אחר או רשת מחשבים הינו אסור בהחלט. אין להפיץ תמונות, הדפסות וחומרים המוצגים באתר ומיועדים למשתמשים המנויים באתר. . הכותבים הינם צוות מנהלי האתר "ישראל בורסה", הכותבים אינם בעל רישיון יועץ השקעות על פי חוק הסדרת העיסוק בייעוץ השקעות, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות, אלא מנתחים טכניים בלבד, צוות האתר "ישראל בורסה", עשויים למכור ו/או לקנות ו/או להחזיק בניירות ערך ו/או הנכסים הפיננסיים הנזכרים בהודעותיהם עבור עצמם. אין לראות באמור בהודעותיהם של חברי הצוות או  מישהו מהכותבים באתר "ישראל בורסה" משום הצעה ו/או המלצה לביצוע פעולות ו/או ייעוץ השקעות ו/או שיווק השקעות ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא לרכישה ו/או מכירה ו/או החזקה של ניירות ערך ו/או נכס פיננסי המתוארים בהן או של ניירות ערך ו/או נכסים פיננסים אחרים כלשהם או המלצה להשקעה באפיקים ספציפיים כלשהם. המידע המוצג הינו לידיעה בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם, וכל העושה שימוש בו, עושה זאת על דעת עצמו ועל אחריותו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב