דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל קיץ קורה דבר מה- על הובלות לסטודנטים 

מאת    [ 30/08/2010 ]

מילים במאמר: 570   [ נצפה 1968 פעמים ]

 

הקיץ עוד מעט יגיע לקיצו (בתקווה) אולם עונת מעברי הדירה עדיין בשיאה. רגע לפני החגים ושניה לפני שהסטודנטים חוזרים אל שגרת הלימודים (או מתחילים בה) יש דבר אחד שחשוב לעשות, וזה לעבור דירה.

מחקר שנערך לאחרונה מצביע על כך כי סטודנטים הם קבוצה העוברת דירה בתדירות הגבוהה ביותר מבין יתר תושבי המדינה. לכן, הובלות סטודנטים הפכו בשנים האחרונות לנישה רצינית בתחום ההובלות וכיום אין כמעט חברת הובלות שלא מציעה שירות של הובלות סטודנטים.

 

הובלות סטודנטים דורשות מאותה חברת הובלות שמבצעת אותן מיומנות גבוהה, ומהסטודנטים אשר משתמשים בשירותיה של חברת הובלות כזו - היערכות מקדימה.

תקופת המעבר בין דירה לדירה בתקופת הלימודים, לא אורכת זמן רב, ולכן עבור הובלות סטודנטים נדרשת יעילות מרבית מהסטודנטים העוברים דירה. בחירת חברת הובלות חייבת להיעשות במהירות תוך התחשבות בכך שהקיץ היא גם כך עונה עמוסה מבחינת מעברי דירה ולכן מציאת חברת הובלות שתבצע הובלות סטודנטים יכולה להיות משימה לא פשוטה עבור סטודנטים.

כיצד למרות זאת ניתן להיערך לתקופה לחוצה זו בצורה הטובה ביותר? יש כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לצלוח את התקופה בקלות (עד כמה שניתן).

 

הובלות סטודנטים- להיערך נכון

חשוב להתחיל את ההיערכות למעבר דירה ברגע שאתם יודעים שאתם הולכים לעבור דירה. לא לדחות את הטיפול במעבר בתירוצים שונים של "זה יכול לחכות לאחר כך" כיוון שככל שתקדימו לטפל במעבר דירה ובמציאת חברת הובלות - כך ייטב.

חשבו כמה זמן עומד לרשותכם עד לרגע מעבר הדירה. אם מדובר בתקופה של למעלה מחודש, מומלץ להתחיל לעשות סקר שוק. בידקו כמה חברות הובלה לגבי מחירים של הובלות סטודנטים. בידקו אם חברת הובלות שבה בחרתם אכן מבצעת הובלות סטודנטים. יכול להיות שאותה חברת הובלות שעליה קיבלתם המלצות לא עושה הובלות סטודנטים ולכן חשוב לוודא זאת עם אותה חברת הובלות.

לפני שיחה עם חברת הובלות חשוב לבדוק מה היקף הציוד שאותו אתם רוצים להעביר, כל זאת כדי שיהיה לכם אומדן כלשהו למסור לחברת ההובלות בשיחת הטלפון. אומדן זה משמש את המובילים לחלוקת העבודה בתוך החברה ולהיערכות נכונה ביום ההובלה. כמובן שלא חייב שיהיה דיוק מוחלט בכמויות, אולם אומדן סביר וקרוב ככל שניתן לכמות המדויקת הוא משהו הכרחי בהחלט.

הובלות סטודנטים מאופיינות בהובלה שאין בה כמות גדולה של חפצים, ולכן אם מדובר בכמות גדולה של ציוד, או בציוד רב ומסיבי, ייתכן כי חברת הובלות עמה אתם מבררים לא תסכים לכלול הובלה זאת בקטגוריה של הובלות סטודנטים והמחיר גם יהיה בהתאם. כל חברת הובלות קובעת לעצמה מהם הסטנדרטים לביצוע הובלות סטודנטים ולכן מוטב לברר זאת בטרם מתקדמים.

 

בעת ההובלה

 

לאחר שסיכמתם על הובלה עם חברת הובלות, חשוב לערוך רשימה של כל הציוד שאתם רוצים להעביר לדירה החדשה. מומלץ מאוד שלא לעגל פינות ולמנות בפירוט את כל החפצים שאתם רוצים להעביר. למלאכת האריזה מומלץ להקדיש יומיים-שלושה במקסימום. ישנם סטודנטים רבים שמבצעים את האריזה על פני ימים רבים, גישה זו, ללא משמעת עצמית עלולה לעכב אתכם. לכן רכזו לפניכם וחלקו את החדרים השונים או את המיטלטלים השונים שאתם צריכים לארוז וקיבעו מראש באיזה יום תטפלו בכל אזור. ידיעה מראש שביום מסוים אורזים אך ורק את המטבח מקלה מאוד פסיכולוגית על מלאכת האריזה.

ביום המעבר כדאי שלא לקבוע מחויבויות אחרות מלבד מעבר הדירה. ייתכן וייווצרו עיכובים הנגרמים בשל נסיבות שלאו דווקא קשורות אל חברת הובלות אשר בדרך אליכם, או שהמעבר ייקח זמן רב משצפיתם.

מומלץ לקבוע את המעבר לשעות הבוקר המוקדמות כאשר המובילים עדיין רעננים ונותר זמן לאחר מכן לסדר לפחות את מרבית החפצים בדירה.

לבסוף, הטיפ החשוב ביותר הוא להירגע ולהבין כי מעבר דירה היא משימה לא פשוטה. בחירת חברת הובלות המתמחה בדיוק בביצוע הובלות סטודנטים יכולה לחסוך לכם לפחות חצי מהטירחה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב