דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתיחת פנים - הדרך להעלים את הקמטים 

מאת    [ 30/08/2010 ]

מילים במאמר: 515   [ נצפה 1997 פעמים ]

מתיחת פנים - הדרך להעלים את הקמטים

עם הגיל ועם הזמן והולכים ונחרשים קמטים על הפנים שלנו. בדרך כלל, אין הרבה מה לעשות בכדי למנוע מהקמטים להופיע. הם תלויים בגורמים גנטיים, פנימיים וחיצוניים רבים מדי בכדי לשלוט בהם וכל שנותר הוא לנסות לצמצם את הופעתם ולאחר שהם בכל זאת מעמיקים למלא אותם או למתוח אותם.

מה זה אומר למתוח את הקמטים, או בעצם מתיחת פנים?

מה משמעותה של מתיחת פנים? איזה קמטים היא מעלימה? ולמי היא מיועדת? אלו בדרך כלל השאלות אותם שואלים מטופלים החושבים לעבור מתיחת פנים ובצדק. שאלות אלו חשובות והתשובות אליהן יכולות להשפיע על דעתם של המטופלים האם לעבור או לא לעבור את הניתוח.

אך טרם נענה על השאלות, נציג את הגורמים המשפיעים ביותר על היווצרותם של קמטים ואת הדרכים להתמודד עימם. הגורם הראשון הינו גנטי- המטען האישי שלנו אשר יקבע את מידת האלסטיות של העור ואת יכולת ההתמודדות שלו עם כוח המשיכה. גורם זה הקבוע ולא נוכל לשנותו. הגורמים השניים הינם גורמים פנימיים - התזונה שלנו, כמות השתייה שאנו צורכים הרגלי עישון ועוד. כאן נוכל לשמור על עצמנו אם נצליח לשמור על תזונה מאוזנת הכוללת את כל אבות המזון, נשתה מים רבים המסייעים לאלסטיות העור ונמנע מעישון. הגורמים האחרונים הינם גורמים חיצוניים כגון חשיפה לשמש, לזיהום ולפיח- גורמים עימם ניתן להתמודד על ידי שמירה מודעת של עור הפנים מפני החשיפה. משמע, מרחו קרם הגנה, נקו את עור הפנים כפי שאתם מנקים את שאר הגוף לאחר יום עבודה וזכרו שעור הפנים הוא הראשון שנחשף לזיהום ולכלוך כיוון שאינו מכוסה בבגדים מגנים.

משמעותה של מתיחת פנים

נחזור לשאלות שאלנו ונתחיל מההתחלה: מהי משמעותו של ניתוח מתיחת פנים? משמעותו של ניתוח מתיחת פנים הינה כי המטופל או המטופלת יעברו ניתוח פלסטי במהלכו הרופא המנתח יבצע מספר חתכים או חתך אחד ארוך לאורך קו השיער, בין שתי האוזניים, דרכו יפריד את שכבת העור מהשרירים, ימתח אותה ויסיר עודפי עור. המשמעות של הניתוח היא שאברי הפנים כגון עיניים, פה, מצח וגבות ימתחו כלפי מעלה, קצת מעל למקומם הטבעי ולאחר זמן החלמה ישובו למקומם הטבעי מבלי שהם מלווים בעודפי עור המתקבצים כקמטים ומבלי שהם נכנעים לכוח הכבידה.

אילו קמטים ייעלמו?

התשובה לשאלה זו מורכבת ממספר גורמים. הראשון, מה היה מצבו של המטופל טרם הניתוח? עד כמה היו פניו חרושי קמטים ומה היה עומקם? השני, שיטת הניתוח ומספר ניתוחי המשנה אשר יכללו בהליך. משמע, ניתוח מתיחת פנים יכול לכלול מתיחה של המצח, הגבות והעיניים וכן יכול לכלול מתיחה של הצוואר וניתוח עפעפיים- בהתאם לצרכיו ורצונו של המטופל. בהתאם לאופן הניתוח ולמצב פניו של המטופל טרם הניתוח ייעלמו גם הקמטים.

למי מיועד ניתוח מתיחת פנים?

אז ככה, הניתוח מיועד לבני 40-65, אוכלוסייה אשר לרוב כבר "סובלת" מקמטים אך עדיין לא איבדה את אלסטיות העור החשובה לתהליך ההחלמה מהניתוח. נציין כי לרוב מעדיפים טרם הניתוח לנסות שיטות "רכות" יותר להעלמת קמטים כגון מילוי קמטים ורק אנשים אשר מילוי קמטים כבר לא יועיל להם או שהם מעוניינים בהליך יחיד אשר השפעתו ארוכת טווח יפנו ישירות לניתוח מתיחת פנים.  

נסיים בעובדה שניתוח מתיחת פנים הוא ניתוח פופולארי אשר רבים מבקשים לעבור. הניתוח השתכלל מאד בשנים האחרונות והוא מקנה למטופלים מראה טבעי יותר תוך זמן החלמה קצר יותר.

פורטל קורס הינו אתר אובייקטיבי המאגד בתוכו מגוון רחב של קורסים, לימודי תעודה ולימודי הנדסאים. הקורסים נוגעים בתחומי עניין שונים ומוצעים על ידי המוסדות המובילים בארץ. האתר מאפשר לגולשים לחפש קורסים שמעניינים אותם לפי מוסדות לימוד, איזור גיאוגרפי או תחום עניין וליצור קשר עם מוסדות הלימוד ללא התחייבות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב