דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דודי שמש לחיסכון בחשמל 

מאת    [ 30/08/2010 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 2001 פעמים ]

דודי שמש מקלים על החיים שלנו בצורה משמעותית ביותר. הם נכנסו לחיים שלנו לפני כמה עשרות שנים, ומאז הפכו לחלק בלתי נפרד מהם. כיום אף אחד לא חושב על הדלקת דוד חשמל בקיץ, והביטוי לכך מגיע בכל חודשיים בדמות של חשבון חשמל נמוך יותר.

חשיבותם של דודי השמש נעוצה לא רק בחיסכון הכלכלי של כל אחד ואחת מאיתנו, אלא גם בחיסכון הלאומי שלנו באנרגיה. בשנים האחרונות, רמת החיים במדינה עלתה, מה שהוביל להגברה בצריכת החשמל. חברת החשמל דואגת להזכיר לנו כל הזמן מה אפשר לעשות כדי להוריד את צריכת החשמל למינימום האפשרי. מכאן שדודי שמש מסייעים לכולנו לחסוך באנרגיה שחסרה לנו.

כדי להמחיש את החשיבות של דודי השמש, בואו נחשוב על מה קורה ביום שבו הם מתקלקלים. פתאום צריך להמתין הרבה זמן עד שיהיה אפשר להיכנס למקלחת, המים עלולים להיות לא מספיק חמים וכמובן, נצטרך לחמם את כל הדוד רק בשביל מקלחת רענון קצרה. אין ספק – החיים ללא דודי שמש הרבה פחות נוחים.

דודי שמש חשובים לא רק בהיבט של הפיכת החיים שלנו לנוחים יותר, אלא גם בהיבט של שמירה על איכות הסביבה. בשנים האחרונות ישנה מודעות רבה יותר לנושאי איכות הסביבה ואנשים רבית משתדלים להתנהג בצורה פחות בזבזנית. דודי שמש נמנים בין המתקנים הירוקים ביותר שיש, זאת משום שהם מנצלים את האנרגיה הטבעית הקיימת בטבע, מבלי לבזבז אנרגיה שמייצרים באופן יזום (הלא היא אנרגית חשמל).

בשנת 1976 התקבל במדינה חוק המחייב התקנה של דודי שמש בכל דירות המגורים בישראל. מסיבה זו, מרבית בתי המגורים מצוידים בדודי שמש. מעניין לגלות שהמבנים שלא ניתן לציידם במתקנים חיוניים אלו הם דווקא דירות בגורדי השחקים היוקרתיים. הבעיה העיקרית היא שאין מספיק מקום על גג הבניין כדי לספק דוד שמש לכל דירה ודירה. מסיבה זו בבניינים רבי קומות בדרך כלל אין דודי שמש.

כשאתם עומדים בפני החלטה על רכישת דירה, תבדקו האם אותה דירה מצוידת בדוד שמש. במידה ואין דוד שמש בדירה, אין זה אומר שצריך לחפש דירה אחרת, אך תוסיפו עוד כמה מאות שקלים לתחשיב ההוצאות החודשי שלכם. דודי שמש חוסכים למשפחה ממוצעת מאות שקלים מדי חודש בחודשו.

לאור החשיבות הרבה של דודי השמש, יש להקפיד על תקינותו של הדוד. ישנן תקלות שיתוקנו בקלות, אך אם תתגלה דליפה במיכל, תצטרכו להחליף את דוד השמש שלכם. אם הגעתם למצב כזה, תגלו שהמתקן אינו זול, אך חשוב ביותר להשקיע במוצר איכותי. דוד שמש טוב ישרת אתכם שנים ארוכות מבלי ליצור הפרעות לחיי היומיום שלכם, ומבלי הצורך לשלם על תיקונים. דודי שמש איכותיים חוסכים כסף לבעליהם בטווח הארוך.

סולרית- מתמחים בשיווק, התקנה ואחזקה של דודי שמש ומערכות סולאריות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב