דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נדלן בחול - השקעה שהיא לא רק חלום (TGI השקעות) 

מאת    [ 29/08/2010 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 2222 פעמים ]


"העולם הוא גדול ופתוח, בו ניתן לגלות את הכל " : כך החלה סדרת הילדיםה"דנידינה", וכך אף יכולה להתגשם רכישת נדל"ן בחו"ל : כל מה שנדרש, זה להבין כי הדבר אפשרי, ואז אתם כבר בחצי הדרך להשקעה סולידית ומניבת רווחים, ואם זה נראה לכם מסובך - המשיכו לקרוא ותגלו את ההיפך.

 
[מאת : TGI השקעות]

הבעיה - במאמץ רב מצליחים לחסוך מעט כסף


הישראלי הממוצע עובד מרגע השחרור שלו מהצבא, ובאם השכיל לחסוך ולהימנע מילודה, לקראת אמצע חייו ברשותו מעט כסף, אלא אם הוא עובד לפרנסתו באחת מהתעשיות  בהן המשכורות גבוהות, או אם הוא עצמאי שהצליח לו. אם כן, וכי מה יעשה אותו ישראלי ממוצע עם מעט הכסף שחסך ?  למרבה הצער, רבים מהמרים על כספם. ניתן להמר על כספך בקזינו או בבורסה, ובשתי האופציות ההשקעה יכולה להימחק ברגע אחד. בהחלט לא מדובר באפיק ראוי לחסכונות.


הפיתרון - רכישת נכס


תנסו להיזכר במה שאמרו לכם סבא וסבתא או הוריכם : תקנה נכס.

אז אתם בטח מכירים את הסיפורים לפיהם פעם סבא קנה פרדס יבש שעלה לו עשרים ושמונה גרושים באיזור שכוח אל שנקרא בזמנו מדבר השרון, וכיום מדובר בחמישה דונם ששווים כמה עשרות מליוני שקלים בלב רמת השרון.  ובכן, גם כיום מסתתרים להם נכסים שכאלה, העולים בזול ועשויים להיות שווים יום אחד מליונים. גם אם היום הזה יהיה בעוד עשור, שניים, או שלושה, למי אכפת למצוא פתאום כמה דונמים בלב איזור סופר יוקרתי, לבנות עליו מגדל, או לתת אותו לילדים - זה בתנאי שהילודה כבר החלה, ואם לא, לא נורא.

[ רכישת נכס בחוכמה-  השקעות TGI ]
 

על כדאיות השקעת נדל"ן בחו"ל

רכישת נדל"ן בחול אינה דבר פשוט, חשוב שיהיו אנשי מקצוע רציניים ומנוסים שעושים זאת עבורך. במידה ואתה מעוניין לרכוש נדל"ן בחו"ל בעצמך, יהיה עליך לתכנן זאת היטב, לאסוף מידע רלוונטי אודות האזור, התעסוקה, מחירי המקרקעין בשנים האחרונות, תכניות בינוי עתידיות לשטח - וזוהי ככל הנראה רק ההתחלה.
העניין הוא שיש מישהו שכבר עשה זאת עבורך - אז אתה יכול להתחיל לטוס לכל מיני מקומות בחו"ל ולחפש שם ואתה יכול גם לתקשר עם חברת תיווך זרה שתעשה זאת עבורך, אבל מה להם ולך? מי יבטיח לך את ההבנה ההדדית ואת המהימנות שלהם? ובאמת ובתמים, האם יש לך כוח להתחיל לקרוא חוזים ותוכניות מתאר בשפה זרה -
 
יחד עם זאת, קל לערוך השקעות נדל"ן בחו"ל. בשביל זה יש חברות ישראליות, מוכרות, מהימנות ומנוסות  שחרשו את העולם לאורך תקופה ובפרט בעת האחרונה בהקשר למשבר הכלכלי, המכירות כיום את כל אותם השטחים שהם פנינה שמכוסה באבק. באם אכן אתה מעוניין לערוך השקעה שכזו, המאופיינת בביטחון  ואף כזו שתניב עבורך רווחים - יתכן וזה הזמן לבצע, לפני שכל העולם יבין זאת והמחירים יחזרו לרמתם הגבוהה שהייתה נהוגה עד לא מזמן.

עוד על השקעות נדל"ן בחו"ל - TGI השקעות

קבוצת TGI השקעות נדל“ן מתמחה באיתור ושיווק של נכסי נדל“ן מניבים בארץ וברחבי העולם. הקבוצה פועלת במדינות וערים, הנהנות מבסיס כלכלי יציב, שקיפות עסקית, תנאים כלכליים חיוביים, ושווקי נדל“ן, המתאפיינים בפוטנציאל גבוה של תשואה, עליית ערך והשבחה.חושבים גלובלי. אבל בוחרים רק את ההשקעות המתאימות למשקיעים הישראלים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב