דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים בשרון 

מאת    [ 29/08/2010 ]

מילים במאמר: 549   [ נצפה 2080 פעמים ]

אם לא יצא לכם לשמוע לאחרונה את המשפט: "נראה לי שצריך להיות חלק מעולם גני אירועים, שקלתי לקנות את אחד מגני אירועים בשרון", כנראה שאתם ממש לא בעניינים. שלוש שנים אחרונות יש גל אדיר של רכישות בין גני אירועים, כאשר עוד ועוד אנשי עסקים פותחים גני אירועים.

הסיבה שכל אנשי העסקים נמשכים אל גני אירועים ובמיוחד גני אירועים בשרון כמו זבובים היא העובדה שמדובר בעולם מאוד נוצץ. בדומה למסעדות, מועדונים ופאבים, תמיד יש תחושה של זוהר ונוצץ. בינינו, מי לא רוצה להגיד שהוא בעלים של אולם אירועים או גני אירועים. אני בהחלט כן.

למרות גל אדיר של רכישות ופתיחת גני אירועים חדשים, במיוחד גני אירועים בשרון, צריך לשים לב שזה שוק משתנה ולא עומד במקום. מה שהיה באופנה לפני שנתיים, כבר לא אקטואלי יותר היום. לכן המלצה חמה לכל מי שחושב או שוקל להיכנס לעולם האירועים דרך פתיחה או רכישה של גני אירועים, מאוד ממליץ להיות זהיר.

בשנתיים האחרונות אולמות מעט איבדו מהפופולאריות שאפיינה אותם בעבר. גני אירועים צצים בכל עבר ומבטיחים מדשאות ענק, חופה בשקיעה, על שפת הים, כניסה דרמטית בכרכרה או גונדולה, צניחה או סנפלינג מרגש ישירות לטקס וכדומה, דבר שכמובן אולם לא יכול לספק.

ענף החתונות הנו ענף גדול ומפותח שהפוטנציאל שלו עדיין לא מוצה, ולכן אנשי עסקים רבים מנסים את מזלם ומשקיעים ממיטב כספם בגן אירועים. זוהי השקעה הדורשת סכומי כסף רבים עבור ציוד, תאורה, עובדים ועוד. בהקמת עסק מסוג זה כאבי ראש רבים ואין כל בטחון שהעסק אכן יחזיר את ההשקעה.

 גן האירועים צריך להיות מבודל ממתחריו, דבר המצריך עבודת שטח יסודית. כלומר, מי המתחרים, מה חזקותיהם וחולשותיהם, מי האוכלוסייה המתגוררת באזור ( עדות שונות ), מהי עלות מנה בגני האירועים השכנים ומהי עלותנו.

לצערי, ברוב המקרים המשקיעים מפסידים את כספם או יוצאים לא מורווחים למרות שהשקיעו רבות,

רישיון לעסק הנו תהליך ארוך וביורוקראטי בו עלינו להשיג מספר עצום של אישורים מן המשטרה, מכבי אש, משרד הבריאות, הרבנות וכו.קושי נוסף הוא הצורך לגייס עובדים ולנהלם באופן אפקטיבי.

 גני אירועים בעייתיים באירועי חורף, בהם הם סגורים או לחילופין הגן נסגר על ידי מבנה זמני- דבר הגורם לאנשים להעדיף אולם ובל נשכח את התחרות הנושפת בעורפו של כל גן אירועים. קצב הגנים החדשים הצצים בכל פינה הנו מסחרר. כמה פעמים שמענו מחבר/ה חוות דעת שלילית על מקום מסוים ופשוט פסלנו אותו ללא נוכחות עצמית שלנו.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב