דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדבקות קיר מעוצבות לחדרי ילדים 

מאת    [ 29/08/2010 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 5030 פעמים ]

כל מי שכבר זכה להפוך להורה בחייו וודאי כבר למד להכיר את המושג עיצוב חדרי ילדים מקרוב ואכן כיום הורים דואגים לעצב את חדר הילדים בהשקעה רבה על מנת ליצור לקטנטנים את הפינה הקסומה שלהם. אך מבין הדרכים הוותיקות לשנות את מראהו של חדר פשוט במראה, לחדר של נסיכה קטנה או שובב קטן, כיום ניתן למצוא שיטות עיצוב פשוטות במיוחד ובניהן עיצוב חדרי ילדים באמצעות מדבקות קיר.

ייתכן כי אחת הסיבות שמדבקות קיר תפסו תאוצה בשנים האחרונות, בין היתר בעיצוב חדרי ילדים, היא משום שניתן להשיג איתן תוצאות מדויקות הרבה יותר, אך לא פחות מרשימות ועם הרבה פחות עבודה משימוש בצבע קיר למשל או בטפטים. מעבר לתוצאה המוצלחת, במקרים רבים מדבקות קיר מתאימות לשיטת עשה זאת בעצמך וכך ניתן אפילו לשלב את הילד בתהליך עיצוב החדר כך שירגיש בעצמו כמו מעצב פנים קטן.

בניגוד לעיצוב חדר ילדים תוך שימוש בטפטים, כאשר בוחרים במדבקות קיר לילדים אנו בעצם מאפשרים לעצמינו יותר יצירתיות ומקוריות בעיצוב, שכן אנו לא מחויבים לדוגמא הקבועה או לצבע הקבוע שבחרנו בחנות. כאשר משתמשים במדבקות קיר ניתן לשלב מספר מדבקות קיר לבית, קטנות וגדולות, מדבקות בשחור לבן יחד עם מדבקות צבעוניות, לגזור אותן בבית ולשנות אותן כראות עינינו וכך ליצור קומפוזיציה מקורית לחלוטין שאנו בטוחים שלאף אחד אחר אין אותה.

אך נדמה כי היתרון המשמעותי ביותר בשימוש במדבקות קיר לחדרי ילדים הוא שכך ניתן ליצור חדר בעל משמעות אישית לילד עצמו ולא רק חדר מעוצב ונאה להורים. כאשר אנו משתמשים בטפט ורוד בעל דוגמא של פרחים ופרפרים, הדבר וודאי יצור חדר בעל אווירה קלילה ונחמדה, אך לא בטוח כי הילד או הילדה המתגוררים בחדר יצליחו ליהנות מהעיצוב באופן אישי.

לעומת זאת ניתן לחשוב יחד עם הילד על נושא מסוים שהוא אוהב במיוחד ואפילו על ספר ילדים או אגדה אהובים וכך לבחור מדבקות קיר מעוצבות שיתאימו באופן ספציפי לנושא האהוב. בנות קטנות לדוגמא בוודאי ייהנו מחדר שלגייה בו ניתן יהיה להדביק מדבקת קיר גדולה של שלגייה ומסביבה מדבקות קיר קטנות יותר של הגמדים. לבנים אפשר יהיה לעצב חדר בנושא פיטר פן, מכוניות או חיות ולמעשה כל נושא שהילד אוהב במיוחד.

שימוש במדבקות קיר בחדרי ילדים למעשה מאפשר לנו ליצור סיפור בתוך החדר בין אם אגדה מוכרת ובין אם סיפור מקורי שהמצאנו עם הילד. את הסיפור ניתן ליצור בשילוב ביחד עם יתר האלמנטים בחדר וכך לדוגמא היפהפייה הנרדמת יכולה לשכב בסמוך למיטתה של הילדה וקופיקו יכול להסתתר באופן חלקי מאחורי אחד הארונות בחדר, דבר שייצור יותר עניין בעיצוב החדר. כך או כך בשימוש במדבקות קיר לחדרי ילדים השמים הם הגבול וכל מה שדרוש זה קצת דמיון ואז רק לקלף ולהדביק.

פארטי-אפ מיזם גרופ  - בניית אתר אינטרנט עם קידום אתרים מקצועי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב