דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תאורת לד - איזו חגיגה 

מאת    [ 28/08/2010 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 3222 פעמים ]

תאורת לד חדרה גם לעולם האירועים והשמחות. לא רק רשויות מקומיות שמותחות שרשראות תאורה בימי העצמאות ובחגי ישראל. מה שהיה פעם שרשרת של נורות ליבון עגלגלות ואחר כך שרשרת של נורות הלוגן מאורכות, הפך באחרונה לפאסה. מקבץ אינסופי של נורות לד זעירות בשלל צבעים מרכיב את פסי התאורה המקשטים את עמודי התמרורים, עצי הדקל, שיחי הציקאס וערוגות הפרחים שבאיי התנועה במרכזי הערים. תאורת לד הפכה את חזות הישובים בכלל ואת האירועים ההמוניים  בפרט - צבעוניים יותר, בוהקים יותר, ואף זולים יותר (בחישוב של עלות הפעלה יחסית לעלות רכישה).

 

תאורת לד השתלטה גם על אירועים פרטיים בחצרות הבתים – מימי הולדת לפעוטות עד למסיבות בר-בי-קיו לבוגרים. שרשראות תאורת לד מנצנצות ומהבהבות כבר הפכו לסטנדרט ולשגרה בכל שכונה המכבדת את עצמה.

כך גם במועדוני הלילה ובגני האירועים הפזורים בכל פינה – אלה גם אלה לא נותרו מאחור. ימי הולדת, מסיבות בר מצווה, מסיבות רווקים וחתונות – איך אפשר בלי תאורת לד, עוד נופך שמאלצי לאירועים שמעצם טבעם אינו חוסכים בשטיקים דביקים (סרטי חיים שכאלה וקליפים משפחתיים מביכים). החופה עטורה בתאורת לדים סטייל לאס ווגאס, הדי-ג'יי שמעל רחבת הריקודים מוקף בנצנצים שמקורם במדבקות תאורת לד, מעליו נישא גשר של תאורת לדים, עם אלומות אור ממוקדות בצבעוניות חללית. שלא לדבר על תאורת הלד בשבילים שמובילים את האורחים מהחנייה אל הכניסה לגן האירועים ומהכניסה עד לרחבת הנשנושים ולרחבת הריקודים, ובתוך מפלוני המים והבריכות המיניאטוריות שבהם גדלים צמחי המים ומתרוצצים דגיגי זהב. לא עוד גוזניקים מתקופת הפלמ"ח. תאורת לדים תוצרת המאה ה-21 עושה את העבודה – ובענק.

 

בנוסף לצבעוניות-היתר ולאפקטים הייחודיים, לתאורת לדים יש יתרון נוסף – תחזוקה. אורך החיים של הנורות אינו מצריך תחלופה כל שני וחמישי. עוד חיסכון בעלויות התפעול בנוסף לחיסכון בצריכת החשמל (שהרי תאורת לד המורכבת משרשרת נורות של 3 ואט מפיצה אור כאילו חוברו לשרשרת נורות ליבון של 60 ואט או נורות הלוגן של 20 ואט).

 

ואם חשוב למי מהאורחים באותם גני אירועים, מועדוני לילה וחצרות פרטיות – תאורת לדים תורמת גם לאיכות הסביבה, שהרי נורות לד פועלות ללא גז, ללא קרינת UV, שאינן פולטות חום וניתנות למיחזור. תאורה צבעונית - אנרגיה ירוקה. ממש חגיגה.

 

 

אביב יועצים המפתח שלך להצלחה! קידום בגוגל ייעוץ שיווקי  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב