דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


KONOT - איך להוציא מדולר אחד פרסום ענק בפייסבוק. 

מאת    [ 28/08/2010 ]

מילים במאמר: 557   [ נצפה 2325 פעמים ]

איך מוציאים מדולר אחד $  הרבה חנויות והרבה קונים וטראפיק

 

הקונספט ש konot. - מקדמת : אם ראית מוצר והמוצר יקר. אתה מחכה, נירשם ומקבל הודעה מהחנות (דרכנו) שהמחיר יורד.


נכון לרגע זה אני מנהלת קמפיינים בעצמי ויכולה רק להתפעל מהתוצאה. מצד אחד זה כלי חזק מצד שני אינני יכולה שלא להתאכזב מהניהול והמעקב אחר הביצוע. למרות הדוחות הטובים חסר במערכת הניהול של פייסבוק הלב- אין דרך טובה לעקוב לעשות שינויים באופן דינאמי. לבחון האם שיפרנו ומה היה הפרמטר שהשינוי בו עשה מקסימום תוצאה.
 .

מהו הפרמטר שיביא להצלחה והכל בדולר $

1.קליקים- מופעים-  התחלתי בקמפיינים של תשלום על קליקים ועברתי לקמפיין של תשלום עבור "מופעים"-

2. כמות מודעות ראשונה- העלתי לאתר 40 מודעות  וכל הודעה שונה מרעותה, בדקתי מה גורם להקליק...

3. ניתוח התוצאות


    •   היו מודעות שהציגו הצלחה ענקית  לעומתן הרבה כושלות.  והרבה בינוניות למשל: כמות קליקים למופעים) ,
    • היה קשה להבין איך לשכפל את ההצלחה במודעות הכושלות והבינויות.
    • הכושלות, לדוגמא:  הקונים לא התיחסו לטבעת ארוסין בעוד שלנעליים לא הפסיקו להקליק.
    • היה ברור מה טוב מה רע אבל לא היה ברור איך משתמשים בהצלחה של מודעה אחת כדי לשפר מודעה אחרת.
    • בשפה פשוטה: אם רוצים הנחה על מכונית או על תכשיט - הקהל לא הגיב? זה לא ניראה הגיוני.
    • השאלות: מה לא טוב? מה לשנות ?



4. מה עושים? עוצרים ! .


    • עוצרים לחשוב? כן. עוצרים אפילו דולר ליום זה הרבה כסף שאין תוצאות.
    • המטרה - איך מוציאים מדולר אחד הרבה רעש,
    • עושים שינוי שניתן למדידה ושניתן ללמוד ממנו.



. 5. דוגמא למודעות בראשית הקמפיין  -  הרבה מוצרים , הרבה טקסטים, הרבה קהלים.
       הכונה לבדוק את השטח אקראית- למה מגיבים.הקונים?


    • התמונה : נעליים,שמלה, טבעת או תיק עור.
    • הטקסט : י קר לך? רוצה הודעה שהמחיר יורד", ואולי "תגיד את המחיר", "תלך לאתר להגיד את המחיר "וכו וכו
    • הקהל  : חובבי תכשיטים, חובבי אופנה, או חובבי דירות וכו
    • הגודל : 5000  או 10000
    • שונות: וגיל, מין וכו


. 6 התוצאה


    •  נעלים חזק  הרבה יותר משעון
    • הקונים לא מגיבים מספיק למוצרים אחרים.
    • קשה לעקוב, במהלך הקמפיין שיניתי מודעות.


7 .הבעיה של הדינאמיות פייסבוק
המשמעות היא שאם נעשה שינוי במודעה (נגיד ביום ב) וגרם לתוצאה טובה. כאשר ניראה את ההיסטוריה של התוצאה לא נבין שביום א היתה מודעה אחרת ותןוצג בפנינו רק המודעה האחרונה. כלומר קשה  לנתח מה היה מול מה התוצאה.

8 איך בונים קמפיין דינאמי ועוקבים אחרי השינוי?


    • לא משנים מודעה . -אם רוצים לבדוק השפעה של שינוי בפרמטר בונים מודעה נוספת ומשאירים את הראשונה להשואה.
    • בוחרים פרמטר מוביל - למשל:  "יקר לך? רוצה הודעה שהמחיר ירד" 
    • מכניסים הרבה מודעות - נגיד לשעונים: "שעון יקר לך ?רוצה הודעה שהמחיר יורד?" אחת לחובבי פיק צעירים , אחד לחובבי פיק מבוגרים, אחד לחובבי שלמה ארצי, נשים וכו.נגיד למכוניות (עוד כמה מודעות)
    • נותנים שם נוח לכל מודעה  שיעזור לראות במבט אחד מי המודעה המנצחת.



9.התוצאה להיום
אחרי יומיים ללא שינויים בטראפיק- עשרות מצטרפים וזה לא מפסיק
1. המודעה הטובה-שוב נעליים - X כניסות מאלף
2. המודעה השניה בטיבה  - שעונים- רבע X מאלף.
3. יש לשנות את הפרמטרים של השעונים וראות איך משפיע (או קהל היעד או התמונה או הגיל)


וכעת? כמו בבורסה משקיעים  שני דולר - כי אנייודעים  היכן הדולר היה חזק.

בהצלחה
* לשעבר מנהלת הסיכונים של מגדל, ד"ר למתמטיקה

 

 

 

KONOT חנויות : להירשם היום להנחה של מחר


konot.com


facebook.com/konot.il


 


 


 


 





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב