דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונות קפה נספרסו 

מאת    [ 26/08/2010 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 4889 פעמים ]

מכונות קפה טובות הפכו בשנים האחרונות לנפוצות יותר ויותר. היום, לא נדיר למצוא מכונת קפה בבתים פרטיים. זוהי מזמן לא רק נחלתם של בתי הקפה. בשוק מכונות הקפה, הפרטיות והמוסדיות, שמור מקום של כבוד למכונות האספרסו של נספרסו, העובדות בשיטה ייחודית ושונה ממכונות קפה אחרות.

הרעיון שבבסיס שיטת נספרסו

טריות הקפה היא אחד המרכיבים החשובים ביותר בהכנת קפה משובח. קפה שנקלה ולא נעשה בו שימוש, סופג לחות ומאבד חלק גדול מהטעמים ומהריחות שלו. מרגע שפולי הקפה נקלו – הם ישמרו על טריות למשך 48 שעות. לאחר שהקפה נטחן, הוא יהיה טוב לשימוש למשך מספר שעות בלבד. לכן, בבתי קפה טובים בהם מקפידים על איכות הקפה, קולים את הקפה עצמאית ומגישים אותו בתוך יומיים לכל היותר מרגע שנקלה.

בשוק הקפה הביתי קיימים פתרונות שונים על מנת להתמודד עם התופעה ולשמור על איכות הקפה. אריזות של תערובות פולים קלויים מגיעות סגורות באריזת ואקום, הניתנת לאחסון ארוך. אולם, מרגע שנפתחו – הבעיה חוזרת על עצמה.

רבים נוהגים לאחסן את האריזה בפריזר לאחר הפתיחה, וזוהי שגיאה – ההקפאה שוברת את טיפות השומן הזעירות עליהן יושבים הטעמים והריחות ופוגעת משמעותית באיכות הקפה. לבעיה זו מספקת שיטת נספרסו פיתרון.

הקפסולות של נספרסו

תערובות הקפה של נספרסו מגיעות, קלויות וטחונות, בתוך קפסולות אלומיניום סגורות הרמטית. כל קפסולה מכילה כמות מדודה ומדויקת של פולי קפה טחונים להכנת קפה אספרסו. האטימה ההרמטית של הקפסולה מבטיחה שימור מלא של תכונות הקפה ואת טריותו של הקפה, ממש עד לשימוש.

הקפסולות של נספרסו מכילות תערובות קפה שונות מתוך מגוון התערובות של החברה והן נקיות ונוחות לשימוש. ניתן להחזיק אותן עד תשעה חודשים מרגע הקלייה בכל מקום פרט לתא ההקפאה, בשל הבעייתיות שציינו קודם.

המכונות של נספרסו

קפסולות קפה של נספרסו מתאימות לשימוש במכונות האספרסו של החברה, אשר עובדות בשיטה ייחודית, המקפידה על שני אלמנטים חיוניים: לחץ וטמפרטורה. המשאבה, חלק חיוני בכל מכונת אספרסו, מזריקה מים בלחץ התחלתי של 19 Bar אל הטרמובלוק (עליו נסביר מייד) ומשם הם נדחסים אל תוך הקפסולות בלחץ מיצוי גבוה, של Bar 12-16 (בהתאם לרמת טחינת תערובת הקפה), עד שהקפסולות מתפוצצות והקפה זורם דרכן אל הכוס.

הטרמובלוק, אביזר ייחודי למכונות הקפה של נספרסו, הוא מערכת טרמית אטומה, החוסמת את המים המוזרמים אליה דרך המשאבה ומחממת אותם לטמפרטורה מדויקת – בין 86 ל-90 מעלות צלזיוס. בניגוד למכונות אחרות, בהן מחוממים המים במיכל מתכת לפני שהם עוברים למשאבה או בתוך המשאבה עצמה – במכונות אלו מחמם הטרמובלוק אך ורק את כמות המים הדרושה להכנת הקפה, מה שמאפשר קבלת טמפרטורה מדויקת וקפה מושלם.

סוגים שונים של מכונות קפה

המכונות של נספרסו מגיעות במגוון גדלים, צורות וצבעים. רוב המכונות מתאימות להכנת כוס קפה אחת – אולם ניתן למצוא גם מכונות המכינות שתי כוסות קפה במקביל. בנוסף, מגיעות המכונות עם מקציף חלב ואפילו עם אפשרות להכין קפוצ'ינו בלחיצת כפתור – הכל בהתאם לסוג המכונה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את הדגם, הצבע וטעם הקפה המועדף עליכם – ותוכלו ליהנות מקפה טרי ואיכותי, כל יום מחדש.

המאמר בחסות Coffee Time - חנות הקפה שלך באינטרנט, מציעים מגוון מכונות קפה למכירה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב