דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה צריך לבדוק בקניית משאיות יד שניה? 

מאת    [ 26/08/2010 ]

מילים במאמר: 450   [ נצפה 2837 פעמים ]

צריך כמובן לבחור את היצרן, לוודא שהמשאית איכותית, שיש לה מפרט מתאים ושהיא איננה שחוקה. משאיות פגומות רבות 'נעטפות' באריזה יפה ונמכרות כמשאיות במצב טוב - ואל לכם ליפול בפח הזה.

לא לקנות משאיות יד שניה כחתול בשק

עניתם למודעה, הגעתם לפגישה, בדקתם את המשאית, והכל נראה כשורה. השלב הבא הוא לקחת אותה למוסך על מנת לוודא שחלקי החילוף, המנוע ושאר החלקים הפנימיים הם איכותיים ויחזיקו מעמד.
תופעה נלוזה אך קיימת היא שמוסכניקים מסוימים מקבלים כסף ממוכרים ואז מספרים לכם סיפורים על משאיות טובות ואמינות, כשבעצם הן משאיות יד שניה באיכות ירודה. אותם מוסכניקים יכולים להוריד את הקילומטרז', למשל ולהעלות כך את המחיר או לגרום לכם לקנות מכונית שחוקה במחיר גבוה בהרבה משתכננתם.

אז מה עושים?

בישראל יש אלפי משאיות יד שניה שנוסעות על כבישיה הרעועים של המדינה, והשוק הזה מסוכן למי שנכנס אליו מבלי להכיר אותו לעומק. כדי שלא תיפגעו, צריך קודם כל לבדוק מחירון משאיות. אחר כך עשו גם בירור עצמאי בנוגע ליצרניות משאיות כאלו ואחרות, על מנת לדעת מראש אילו משאיות טובות ואמינות ואלו פחות.

להושיט יד למי שקונה משאיות יד שניה

רוצים לקנות משאית בביטחון? פנו לחברות בעלות משאיות רבות ושאלו האם יש להם משאיות למכירה. כמו במקרה של מכוניות רגילות, גם למשאית שהייתה בשימוש של חברה המחזיקה צי גדול של משאיות, תהיה בדרך כלל כתובת אמינה לקנייה, לאור הטיפולים הרבים שלבטח העבירו אותה והדאגה הקבועה לשמור על איכותה וערכה.
חברות כאלו מחזיקות אנשי מקצוע – קציני רכב - שמכירים את העבודה ועובדים מול מוסכים רציניים ומומחים, המורשים לטפל במשאיות מכל סוג. התחזוקה במקרים כאלה תהיה לרוב אמינה ושוטפת, כך שתוכלו להיות בטוחים שתקבלו משאית טובה.

שחור על גבי לבן

כלי יעיל הסייע לדעת מהו מצבה של המשאית בה אתם מתעניינים, הוא ספר הטיפולים שלה. אנשים רציניים שמחזיקים משאיות במצב טוב, מוכרים משאיות יד שניה שטופלו במוסכים מורשים ומוסדרים. ולכן, הם יהיו מצוידים בספר טיפולים. דרשו את הספר בין אם רכשתם את המשאית מחברה ובין אם דרך לוח משאיות, מאדם פרטי.
ספר הטיפולים יגלה לכם עולם ומלואו על ההיסטוריה של המשאית, מידת השחיקה שלה, הנטייה שלה לבעיות, נקודות התורפה שלה וכדומה. כמובן, היא גם תוכל לסייע לכם להוריד את המחיר בעקבות בעיות ספציפיות שללא ספר הטיפולים לא הייתם מודעים אליהן.

משאיות יד שניה מהיבואן

אפשרות נוספת היא לפנות ישירות ליבואן. יבואנים רבים מוכרים משאיות יד שניה, ומכיוון שמדובר לרוב בחברות רציניות ובעלות מוניטין חיובי, זה מבטיח לכם משאית שעברה טיפולים ראויים ולא הוזנחה או עברה טיפולי דמה, רק לקראת תהליך המכירה.
אם תמלאו אחר כל הכללים הללו ועל תקנות משאיות יד שניה בצורה רצינית, עם עיניים פקוחות לרווחה, סביר להניח שתזכו להשיג כלי רכב בעל ערך רב יותר. וכך, כשיגיע היום ותרצו למכור את המשאית, תוכלו לעשות זאת במחיר גבוה ורווחי ככל האפשר.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב