דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אזעקה לבית- תוספות מומלצות - להב שיווק בעמ 

מאת    [ 26/08/2010 ]

מילים במאמר: 570   [ נצפה 3197 פעמים ]


תכנון איכותי של אזעקה ביתית כולל גלאים פנימיים, גלאים חיצוניים וקיבורדים במקומות נוחים בבית, אך התוספות הופכות את מערכת האזעקה לבטיחותית ומקיפה יותר.

חייגן סלולרי
בכל אזעקה לבית יש חייגן קווי המתקשר אליכם כאשר יש פריצה. אתם מזהים בנייד את המספר של הבית ושומעים באוזן רעש של סירנה. אינכם יודעים מה הפעיל את האזעקה, האם הגנב ברח לאחר שנקלט ע"י גלאי נפח חיצוני, האם הוא נקלט גם ע"י גלאי נפח פנימיים או האם הוא פרץ את הכספת.
חייגן סלולרי מכיל כרטיס Sim השולח הודעת SMS לכל ארבעת מספרי הטלפון שהכנסתם לתכנות המפרטת בדיוק איזה גלאי הפעיל את האזעקה, ובמידה והגנב הפריע ליותר מגלאי אחד תקבלו SMS נוסף. במצב זה, אם אתם מקבלים הודעת טקסט המציינת "אזעקה- גלאי נפח חיצוני ויטרינת סלון" ואחריה אין שום הודעת SMS נוספת על גלאי נפח פנימי, אז כנראה שהגנב קפץ לחצר אחרת. במידה וקיבלתם הודעת SMS המציינת "גלאי עשן- חדר ילדים" תדעו כבר מה לעשות משום שהידע נמצא ברשותכם.
החייגן הסלולרי מאפשר לכם גם להיות עצמאיים ולא להיות תלויים בבזק או בהוט במצב של חיתוך קווי הטלפון ע"י הגנב או הפסקת חשמל. משום עצמאות זו, אתם יכולים להתקין את האזעקה כשאתם בונים בית, כבר לאחר התקנת חלונות ודלתות, חודשיים שלושה לפני שקו הטלפון יותקן בביתכם. ברב הבתים הפרטיים הנבנים, לאחר חלונות ודלתות מקובל להתקין מטבח, ארונות בגדים, אמבטיות, כיורים, ברזים ושאר רכיבים היקרים פי כמה וכמה ממערכת האזעקה. סביר שתרצו שמוצרים יקרים אלו יהיו מוגנים ע"י מערכת האזעקה בצורה אופטימלית, והחייגן הסלולרי מאפשר לכם לעשות זאת באופן אפקטיבי.

כרטיס SMS 100 לאזעקה של פימא
כרטיס SMS שולח הודעות SMS על קו הבזק אליו מחוברת האזעקה. שלא כמו החייגן הסלולרי, הוא עובד רק כאשר יש קו בזק והקו מחובר ותקין. יתרונו של כרטיס ה SMS שהוא מוסר לכם את המידע לגבי איזה גלאי התריע על פריצה וכמובן שהוא זול יותר משמעותית מהחייגן הסלולרי.

גלאי עשן נדרש בכל אזעקה ביתית
כשם שחייגן סלולרי הוא תוספת משמעותית להרגשתם ולידע שאתם מקבלים בנוגע לכל מה שקורה בבית, כך יש חשיבות יתרה להוסיף גלאי עשן בכל חדר שינה ארון חשמל גדול. גלאי העשן ביתי מתחבר למערכת האזעקה לבית כמו כל גלאי פנימי או חיצוני ומפעיל את האזעקה כאשר נכנס עשן לתא הפוטואלקטרי המצוי בתוכו. העשן מסיט קרן אור וכך מופעלת האזעקה.
גלאי עשן הוא המוצר היחיד בכל ביתכם שיעיר אתכם באמצע הלילה במידה ויש שריפה ממטען של סלולרי או שקעי המחשב, ובכך חשיבותו.

ספק מטען עם מצבר
ספק מטען הוא רכיב שהוא יותר נדרש ממומלץ. כאשר האזעקה כוללת כמות מסוימת של גלאים נפח חיצוניים, עם גלאי וילון חיצוניים וגלאים אקטיביים יש צורך בזרם חזק יותר מעבר לזה המתקבל באמצעות שנאי מערכת האזעקה. ספק המטען מכיל גם מצבר 7 אמפר חזק עוצמה ויחד הם נותנים את הזרם הדרוש. כאשר רוצים לחסוך ונמנעים מהוספת ספק מטען (שאינו יקר במיוחד, אבל גודלו הוא כשל הרכזת) תהינה אזעקות שווא.

קיבורד מסך מגע שהוא גם מוניטור למצלמת האינטרקום
בשנה האחרונה חברת פימא, שהיא יצרנית מערכות האזעקה הקוויות הגדולה ביותר בארץ, הוציאה לשוק קיבורד איכותי שהוא גם מסך מגע וגם מוניטור למצלמות. הקיבורד שקוע בתוך הקיר באמצעות קופסת ביטון, כך שהוא בקו אחד עם הקיר. הוא מואר וחד למדי. בכל בית מתכננים קיבורד בכניסה לבית, ולפעמים גם מוניטור שקוע בקיר המתחבר למצלמת הכרטיס הנמצאת בפנל אינטרקום שבשער הכניסה. נוצר מצב שיש לכם קיבורד ומעליו מוניטור, כאשר הקיבורד בולט- מותקן על הקיר- והמוניטור שקוע. לקוחות רבים מעדיפים במצב זה יחידה אחת המשלבת את שניהם, גם אם היא עולה כ- 30% יותר.

להב שיווק מתח נמוך בע"מ המסגר 4 רעננה 09-7604450


http://www.lahavltd.com


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב