דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונות אריזה - מוצרי אריזה 

מאת    [ 26/08/2010 ]

מילים במאמר: 505   [ נצפה 2652 פעמים ]

מכונות אריזה – מוצרי אריזה.

 

הרי לכם דוגמא הממחישה כיצד פרט קטן מאוד ולכאורה לא משמעותי במוצרי אריזה יכול לשנות לגמרי את מתת הרווחים בחברה לה שייכים אותם מוצרים: מוצרי אריזה המשמשים למשחת שיניים. לפני שנים רבות הציעו לחברת קולגייט הצעה פשוטה אך גאונית – הרחיבו במעט את פתח יציאת משחת השיניים באותם מוצרי אריזה המשמשים אתכם, וכך בכל לחיצה תצא יותר משחה, מה שיבטיח שהמשמה במיכל האריזה תסתיים מהר יותר. כתוצאה מכך, הצרכנים גם ירכשו יותר משחות שיניים כל שנה. קולגייט ניסו וראו כי טוב.

 

מאז הפך הסיפור למוכר מאוד ברחבי העולם, וחברות רבות בכל העולם וגם בישראל אימצו את הרעיון ושינו מוצרי אריזה בהם השתמשו, בתקווה להגדיל את רווחי החברה. מנגד, צעד כזה של שינוי מוצרי אריזה, כשהוא נעשה באופן מוגזם, יכול להוביל להתמרמרות מצד הצרכנים, ועמה גם ירידה אפשרית בצריכת המוצר.

 

מוצרי אריזה הינם חלק בלתי נפרד מתחום הצרכנות והמסחר במאה ה-21. שכן מוצרי אריזה הם הרבה יותר ממיכל כזה או אחר, שקית או קופסא בה מצוי המצור. מוצרי אריזה הם בעלי משמעות קריטית מעין כמוה עבור המוצרים הנמצא בתוכם.

 

מוצרי אריזה קובעים את אורך חיי המוצר, שכן מוצרי אריזה נועדו להגנתם של המוצרים, וזו הלכה והתרחבה עם השנים. אם לפני חמישים שנה האדם צרך בעיקר מוצרים מקומיים, לעתים ברכישה ישירה מהיצרן או המגדל ללקוח, כיום מוצרי אריזה נדרשים ללוות את המוצרים במשלוח בין יבשתי. מה גם שהמדע לומד עוד ועוד דרכים להגדיל את אורך חיי המוצר, וכיום מוצרים רבים תקפים למשך שנים, ועל מוצרי אריזה העוטפים אותם להתאים את עצמם לאספקת הגנה הולמת עבורם למשך זמן ארוך שכזה. כמו כן, מוצרי אריזה קובעים לעתים את תדמיתו של המוצר, שכן יש מוצרים שהמראה האסתטי שלהם חשוב במיוחד עבור משיכת לקוחות, למשל, בתחום הקוסמטיקה. שוב, על מוצרי אריזה לתעשיית הקוסמטיקה לשקף צרכים אלו.

 

התחום של מוצרי אריזה הולך ומשתכלל ולצדו גם מלאכת האריזה וכן מכונות אריזה ייעודיות. חומרים חדשים מאפשרים ייצור מוצרי אריזה חדשים, וקיומם מוביל לייצור מכונות אריזה מתאימות למען הכנסת המוצר אל האריזה באופן סטרילי ויעיל. חשיבותן של מכונות אריזה היא בכך שהן עושות את מלאכת האריזה ללא מגע יד אדם, והדבר חיוני ביותר כשמדובר במוצרי מזון והיגיינה, ולא פחות בתחום התרופות והבריאות. לעתים מכילים מוצרי אריזה חומרים מסוכנים – אם לתעשיית הבנייה, הכימיה, הרפואה, המחקר, החקלאות וכו'. במקרים כאלו חשוב עוד יותר השימוש באותן מכונות אריזה על פני אריזה בידי אדם, שכן מכונות אריזה מדויקות יותר בעבודתן ועל כן זהירות ובטוחות יותר. בנוסף, במקרה של תקלה מכונות אריזה חוסכות פגיעה בגוף או, חלילה, אובדן חיי אדם. מכונות אריזה גם תורמות להליך אריזה מהיר יותר, שהינו חיוני בחברת שפע, שבה המוצרים מיוצרים בכמויות תעשייתיות עצומות.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב