דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב ירוק - יש איכות בסביבה 

מאת    [ 25/08/2010 ]

מילים במאמר: 592   [ נצפה 3072 פעמים ]

עיצוב ירוק – יש איכות בסביבה

לא צריך אף סקר או מחקר שיראה לנו כי גברים ונשים מסוגלים להגיע לחיכוך מהיר ביותר ביניהם על כל נושא (שאותו לא יזכרו אחר כך ולא ידעו בכלל על מה הם רבו). לא צריך לקחת את זה קשה, הרי אף לא מזיק שיש קצת "אקשן" בבית. אחד הדברים שהכי "כיף" לריב עליו הוא נושא עיצוב הבית ורכישה של פריטים מסוימים לבית או לבני המשפחה. נשים וגברים רואים לעתים את הדברים בצורה כל כך שונה שכל אחד מהם מסוגל לחטוף התקף לב מרעיונותיו של שותפו לחיים. יש נושא בתוך עניין זה של עיצוב הבית שעליו ניתן להגיע בקלות להסכמה. מדובר בדבר המוגדר עיצוב ירוק, ושלא תחטפו לי בטעות התקף לב ממה שנכתב זה עתה, חכו ותבינו במה מדובר.

 

עיצוב ירוק הוא דבר מבורך שפשוט מסייע לכם לתרום בקלות לאיכות הסביבה. לא התכוונו לרגע שתצבעו את הבית בירוק או משהו כזה, חלילה. אז עכשיו תנשמו עמוק ותכירו את אותו עיצוב ירוק שיעזור לכוכב שלנו להמשיך להיות ירוק ופורח, כך שאתם וילדיכם תוכלו להמשיך לצאת ולבלות בחיק הטבע גם בעתיד הרחוק. עיצוב ירוק פירושו ייצור של פריטים שונים לבני המשפחה וגם לעיצוב הבית היפה שלכם, כשהם עשויים מחומרים ידידותיים לסביבה או תומכים במיחזור.

 

עיצוב ירוק – תחילתה של ידידות מופלאה

אז אחרי שנרגענו וסילקנו את התמונות של קירות ירוקים שעלו לנו בראש, כדאי שנתכונן לתחילתה של ידידות מופלאה. עיצוב ירוק הוא בשורה בכל מה שקשור להפיכת רבים מהמוצרים לידידותיים לסביבה ולכאלו שאינם מזיקים לה. רכישת מוצרים שיוצרו בשיטת עיצוב ירוק היא זו שיכולה לעשות את ההבדל בין המשך הזיהום המאסיבי של כדור הארץ לבין שיפור מהותי בנושא איכות הסביבה. עיצוב ירוק הוא טכניקה פשוטה יחסית אבל הוא מתוחכם בכך שהוא מונע מאתנו לזהם את הסביבה שבה אנו חיים. אז תגידו יפה "שלום" וגם "נעים להכיר" ותאמצו לחיק משפחתכם החביבה גם את המוצרים המגוונים של אותו עיצוב ירוק החשוב מאין כמותו.

 

היפכו גם אתם לידידי הסביבה , כי ההסכמה הגורפת בכל הקשור לעניין של עיצוב ירוק היא זו שתקדם את עיצוב הבית שלכם לרמות גבוהות של מקוריות, יחד עם שמירה על הכוכב שבו אנו חיים. לפריטים המיוצרים ומעוצבים בדרך זו של עיצוב ירוק יש נוכחות מיוחדת ששונה מכל פריט שאתם מכירים, גם אלו הקשורים לעיצוב הבית וגם אלו בעלי שימושים אחרים. מדובר במקוריות ובחדשנות שתשמח אתכם על ההיכרות הזאת עם מוצרי עיצוב ירוק.

 

עיצוב ירוק –  לא רק סיסמא

סיסמאות בקשר למחזור אנו שומעים כל היום מאנשים שכל עיסוקם הוא קידום עצמם ולא קידום איכות הסביבה. אז גבירותיי ורבותיי, אנא מכם הבינו כי עיצוב ירוק עוסק גם הוא במחזור.חנויות שהדבר נוגע לליבם מוכרות מוצרים שאותו עיצוב ירוק הוא הבסיס והוא זה שמושך את העין של כל מבקר בחנות שכזאת.

 

עיצוב ירוק אולי נשמע כמו איזה מושג גרנדיוזי אבל למעשה הוא אלמנט רציני ומוחשי שיעניק לכם את התחושה של רווח כפול. הכוונה היא שגם תרכשו מוצר מדהים ביופיו ומיוחד במקוריותו (בזכות אותו עיצוב ירוק) וגם תשמרו על איכות הסביבה. אחרי רכישה של מוצר המוגדר כסוג של עיצוב ירוק תוכלו להפגין יופי של הרמוניה בפני האורחים שלכם.

שיהיה לכם יום ירוק !

 


מגיש המאמר הינו מעצב מוצר. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר:   :

אנימי - עיצוב לפני הכל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב