דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המסע אל עומק התודעה 

מאת    [ 25/08/2010 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 3829 פעמים ]

המסע אל עומק התודעה
משרדי הנסיעות מציעים אינספור מסעות לאיזורים שונים בארץ ובעולם. אני מציע מסע מסוג אחר, מסע אל עומק התודעה. מסע של גילוי עמוק ביותר וריפוי עמוק ביותר של התופעות המעיקות של חיינו - פיסיות, רגשיות, מנטליות ורוחניות. תבניות ודפוסי התנהגות שמנהלים אותנו באופן אוטומטי בלא שנבחין בכך, מחלות פיסיות, קלות כקשות, מלכודות רגשיות ואמונות שמכשילות אותנו בכל פעם מחדש.

כיצד נוצרת מחלה?
יהיו שיאמרו שבאקראי, שבגלל תנאים אובייקטיביים, שבגלל תורשה ועוד כהנה וכהנה אמירות. אנחנו נבוא ונטען באופן גורף שכל מחלה, קלה כקשה, מקורה בתודעה. הכיצד, תבואו ותאמרו? מה פתאום? תודעה יוצרת מחלה? על דברים פשוטים מאלה העמידו אנשים לקיר.. כן, תודעה יוצרת מחלה. האמת היא שתודעה יוצרת את כל המציאות שלנו אלא שכאן לרגע זה נעסוק בתודעה.

ובכן, כיצד זה קורה?
את כל חווית החיים שלנו אנו חווים דרך התודעה. אנו רואים, שומעים, חשים, מריחים וטועמים דרך החושים שמעבירים את רשמיהם אל התודעה. התודעה יוצרת מחשבות. זהו הטבע שלה. המחשבות חולפות ונעות בראשינו. המחשבות שתודעתנו מייצרת, יוצרים רגשות. רגשות נחווים על ידינו בכל מיני דרכים על סקלה מאד רחבה. בתוך הסקאלה הזו ישנם רגשות שאנו חווים מיד עם הופיעם, בצורה הרמונית, זורמת ומתמירה. אולם בקצוות הסקאלה אנו חווים את הרגשות בצורה מוקצנת כלשהי - זה יכול להיות בדרך של הבעת יתר והתפרצויות של הרגש בקצה האחד של הסקאלה, או בצורה של הדחקה, הכחשה והשתקה של הרגש בקצה השני של הסקאלה. בשני המקרים הללו נחווה הרגש בצורה לא פרופורציונית. כתוצאה מכך האנרגיה של הרגש נתקעת בתוך הגוף שלנו ולא מתפוגגת. אותה אנרגיה נתקעת בתוך התאים שלנו. כאשר האנרגיה נתקעת בתא, היא ממשיכה "לתסוס".

יכולות לעבור שנים ואנו שכחנו לחלוטין מאותה אנרגיה רגשית ש"תוססת"  בתא, אולם השנים שחלפו לא הפסיקו את התסיסה אלא ההיפך הוא הנכון, התסיסה הולכת וגוברת ויוצרת עיוותים בכל מיני צורות ורמות.

במשך הזמן הופכים העיוותים הללו לתופעות. אלו תופעות?
אלו יכולות להיות תופעות נפשיות, או תופעות מנטליות, או תופעות פיסיות, או כולן ביחד. ככל שנתעמק בהבנת הסימפטומים השונים של התופעות, וננסה לרפא אותם, עד שלא נגיע אל מקורן העמוק ביותר של התופעות הללו, קרי, הזיכרון של הרגש שנטמע בתא, לא נוכל באמת לרפא את התופעה. "המסע" של ברנדון בייס, הוא הכלי המדויק ביותר שקיים היום בעולם על מנת לאפשר זאת. המסע - כי הוא לוקח אותנו למסע אל הזיכרון של אותו רגש שנתקע בתא, הוא לוקח אותנו אל תוך התודעה של אותו זכרון ומאפשר לנו בדרכו היחודית, העוצמתית והרכה ליצור התמרה מלאה של הרגש הלכוד ושיחרורו על ידי תהליך עמוק של ריפוי דרך סליחה.

וכך, יצאנו למסע אל עומק התודעה שלנו, ספקניים, חרדים וחוששים וחזרנו ממנו נושמים ברכות ובקלות, חיוך דק מרוח על פנינו ונהר של עוצמה חדשה זורם בתוכנו – נהר של ריפוי אמיתי, ברמה העמוקה ביותר.
דרך צלחה.

LOVE


נדב בן יהודה


"המסע" אל הריפוי


052-3731436


 www.nby.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב