דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לכתיבת פניה ראשונית באתרי הכרויות 

מאת    [ 25/08/2010 ]

מילים במאמר: 627   [ נצפה 3625 פעמים ]

אז סוף סוף החלטת לנסות להכיר את נערת חלמותיך דרך אחד מאתרי ההכרויות, התיעצת לאיזה אתר כדאי להרשם ונרשמת. עבדת כמה שעות על הפרופיל הוירטואלי שלך הצבת את התמונה הטובה ביותר שלך ועכשיו אתה מוכן לפנות לאחת הנשים שמציצות בך מתוך המסך.

אבל מה לכתוב? הפניה הראשונית למישהי שאתה לא מכיר דרך אתר הכרויות היא אחת המשימות הקשות ביותר שיעמדו לפניך בדרך לפגישה עם אותה אחת.  בשונה מפגישה פנים אל פנים או אפילו בשיחה דרך הטלפון פניה ראשונית בכתב אינה מאפשרת לך תמיד להראות את הקסם האישי המפורסם שלך.

אז הנה כמה טיפים שיעזרו לך לצלוח את הפניה הראשונית בדרך לנסיכת חלומותיך.

1. אל תשלח פניה כללית מידי -  כשאתה כותב 'היי,את נראה נחמד ואני אוהב את הפרופיל שלך' אתה נשמע בהחלט לא פוגע וניטרלי אבל זאת בדיוק הבעיה. חלק מנשים באתרי ההכרויות מקבלות כ 30 פניות מידי יום. אם אתה לא נראה כמו בראד פיט. הסיכויים שהן יגיבו להודעה כל כך סטנדרטית ובנאלית הם נמוכים. נשים רוצות לדעת שביזבזת לפחות 2 דקות לקרוא את הפרופיל שלהן ולא שלחת 50 הודעות דומות ל 50 נשים שונות.

2. צור משהו משותף - בחר נקודה או משפט מהפרופיל שלה והראה כי יש לכם משהו משותף. זה קודם כל יראה שקראת את הפרופיל שלה ואתה לא שולח לה הודעה שמבוססת על התמונה בלבד. אם היא מספרת שחזרה מטיול בהודו אתה יכול לומר כמה אתה מקנא בה. נסה לא להיות דביק יותר מידי, לא כל מה שהיא עשתה/אוהבת/רוצה גם אתה צריך לרצות.

3.עשה שימוש טוב בשורת הנושא – כמו בסעיף הראשון של שימוש בפניה כללית גם שימוש בשורת הנושא במילה חסרת משמעות כמו 'הי' או 'שלום' תגרום לעיתים קרובות למחיקת הפניה שלך בלא לפתוח אותה. כדאי להשתמש בשורת הנושא כדי לספר (בקיצור) על משהו אותו אתה הולך להזכיר בגוף הודעה. גם משפט קצר ושנון יתקבל בברכה. אם אתה לא מצליח לחשוב על אף משפט פתיחה טוב והדבר המתוחכם ביותר שעולה לך בראש הוא 'הי' הוסף לפחות את שם הכרטיס שלה. משפט כמו "הי דינה1970' יתן תוצאות טובות יותר מאשר 'הי'.

4. היה קצר ותמציתי – אתה לא כותב חיבור או מאמר לעיתון. אתה רוצה ליצור עניין ולהשאיר דברים לתקשורת עתידית. ההודעה צריכה להיות קצרה ולא פורמלית, רצוי בין 3  ל 5 משפטים.

5.המנע משגיאות כתיב – כתבת הודעה שנונה,פיקחית וחדה? אל תקלקל את זה על ידי שגיאות כתיב ודקדוק בסיסיות. שגיאות כתיב מראות על רישול וחוסר איכתיות או גרוע מזה על עילגות וחוסר השכלה, בדוק שוב לפני שאתה שולח.

6. תן לה סיבה לענות לך - אם לא תיתן לה סיבה לכתוב לך חזרה סיכויך לקבל תשובה יורדים בצורה דרמטית. רצוי לבחור נקודה מסוימת מהפרופיל או התמונה שלה ולשאול שאלה. אל תשכח לחתום על ההודעה בשורה שאומרת שאתה מקווה לשמוע ממנה בזמן הקרוב.

יש צורך באימון ובהתנסות על מנת לכתוב פניות שמביאות תגובות באתרי הכרויות, אבל אם תשתמש בעצות שנכתבו במאמר זה אין ספק שתמצא במהרה את הסגנון היחודי שלך. כזה שיביאו לך אחוזי תגובה גבוהים.


דוד הינו הבעלים של האקדמיה להכרויות ברשת. האתר שילמד אותך איך להמנע מטעויות מביכות בדרך אל האושר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב