דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ספות נפתחות לחדרי נוער 

מאת    [ 25/08/2010 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 3931 פעמים ]

למה לא לדרוש מהרהיט שלכם יותר? ספות נפתחות או ספה מיטה הן הפיתרון האולטימטיבי עבור דירות קטנות, כמו גם עבור חדרי נוער. כי מדוע לדחוס שני רהיטים בחדר צפוף, כשניתן לקבל את שניהם ברהיט אחד ומעוצב לעילא?

 

ספה מיטה – שניים באחד בחלל המוגבל

 

ספות נפתחות, הקרויות גם ספה מיטה, הן הפיתרון התל אביבי המושלם. במצב הנדל"ן המשתולל בעיר הגדולה, רבים נאלצים להסתפק בדירות קטנטנות של חדר אחד, לעתים כאלו שהיו בעבר דירה גדולה שחולקה ופוצלה לכמה דירות באמצעות קירות גבס. האילוצים הכספיים והמרחביים של דירות קטנות יוצרות בעיה עבור הדיירים – החדר האחד נדרש לקיים את כל הפונקציות: גם סלון וגם חדר שינה. אלא שהחלל הקטן הינו מוגבל בכמות הרהיטים הניתנת להכנסה, ולרוב לא ניתן לדחוס אליו גם מיטה לשינה וגם ספה עבור צפייה בכדורגל עם חברים. ספות נפתחות מאפשרות לשלב את שני הצרכים ברהיט חסכוני אחד.

 

במהלך שעות היום, אותה ספה מיטה מקופלת למצב בו היא נראית כספת סלון רגילה. ספה מיטה זו משמשת בשעות אלו לישיבה, לרביצה עצלה מול הטלוויזיה ולאירוח. עם בוא הלילה, אותה ספה מיטה נפתחת לכדי מיטה של ממש, מיטה זוגית רחבה ונוחה. באופן זה, ספה מיטה לא רק חוסכת כפילות בריהוט, אלא גם חיסכון נוסף במקום – שכן מיטה זוגית תופסת את רוב החלל בדירת חדר תל אביבית מחולקת, וגורמת לדירה להיראות קטנת מימדים, דחוסה ומלחיצה. באמצעות ספה מיטה רוב היום החלל מרווח ופנוי יותר, באופן המאפשר תנועה יותר נוחה בו, בעוד המיטה הזוגית זמינה לשמש רק בשעות שבהן ממילא אין צורך במרחב הנוסף.

 

ספות נפתחות כמו נוצרו עבור תל אביב ודירותיה המצומצמות. לא זו בלבד שספות נפתחות עונות על הצורך השימושי, היום אין גם צורך להתפשר על מראן הוויזואלי. ספות נפתחות במצבן המקופל נראות כמערכת ישיבה אלגנטית, המאפשרת ליצור מראה מתוחכם ומעוצב לעיני הבאים בשעות היום.

 

ספות נפתחות לחדרי נוער

 

בגיל ההתבגרות בני נוער מעוניינים לשנות את מראה החדר באופן שיתאים לשינויים המתרחשים בחייהם ולשלב החדש בחייהם. ספות נפתחות הן אידיאליות עבורן, כי הן מייצגות שינוי וגמישות, מאפשרות לארח חברים בנוחות בשעות היום, ואזי ליהנות ממיטה גדולה ורחבה יותר בשעות הלילה. בגיל זה, בני הנוער רוצים להתקרב אל עולם המבוגרים, ולעצב את חדרם בעזרת ריהוט בוגר יותר, מתוחכם יותר, אך כזה שניתן לשחק עמו בהתאם למצב הרוח ולצרכים השונים – בדיוק כפי שמציעה ספה מיטה. ישנם הורים שיעדיפו לענות על דרישות בני הנוער ברכישת מיטה וחצי, אולם ספות נפתחות יהוו בחירה טובה יותר. זאת מכיוון שיש לזכור כי תקופת ההתבגרות היא חולפת, והטעם הנרכש בה הוא דינמי וחולף אף הוא. ספות נפתחות יוכלו לשמש את הבית גם לאחר שלב גיל זה, כשנדרש חדר אירוח עבור זוג חברים, למשל. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב