דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי סטיילינג בחול 

מאת    [ 24/08/2010 ]

מילים במאמר: 695   [ נצפה 3271 פעמים ]

לימודי סטיילינג

 

תוהים למה הכוכבים תמיד נראים מיליון דולר? האם אנג'לינה ג'ולי היא באמת גאון אופנה? אל תתנו לקסם ההוליוודי להטעות אתכם, מאחורי היופי שלהם עומדת תעשייה שלמה של סטייליסטים. היום לימודי סטיילינג הם תחום לימודים אמיתי ונחשק בארץ, בעזרתו גם אתם תוכלו ללמוד את כל סודות התעשייה שהופכת את היפים לאופנתיים.

 

לימודי סטיילינג- מה לומדים?

 

לימודי סטייליסט מלמדים אודות טרנדים עכשוויים, התאמת צבעים, אביזרים וסגנונות. לומדים כיצד לאבחן צרכים בעולם העיצוב והאופנה וגם כיצד לאבחן את צרכי הלקוח לעומת המגמות בעולם. כל זאת באמצעות שליטה מוחלטת בעולם העיצוב על ידי צבעים, בדים, תאורה ועוד.

במהלך הלימודים תיצרו קטלוגים, כתבות אופנה, חלונות ראווה ותצוגות אופנה, על מנת להכין אתכם לעולם האמיתי, בו אתם כסטייליסטים אחראים לחזון האופנתי של הלקוח בין אם הוא בית אופנה, שחקן או אדם פרטי. לימודי סטיילינג יקנו לכם את כל הכלים והידע להצטרף לעולם הזוהר ולעצב אותו.

 

סטיילינג משדרות רוטשילד ועד שדרות הוליווד

 

בעבר רק כוכבי על השתמשו בשרותיו של סטייליסט אישי צמוד. היום הצורך בסטייליסט אישי חדר גם לעולם האמיתי וכבר אינו נחלתה הבלעדית של הוליווד ונספחותיה. בין אם לקראת החתונה, לקראת ראיון עבודה, או סתם כדי להוסיף קצת צבע לחיים, אנשים רבים שוכרים סטייליסט אישי. גם אם הם לא מתכוננים לטקס האוסקר.

 

סטיילינג אישי - להיות איש הסוד של הכוכבים הכי גדולים

 

סטייליסט טוב הוא מקצוע לכל החיים ולא סתם מקצוע: כסטייליסט תוכל להלביש את כל הכוכבים, השחקנים והזמרים הידועים ביותר. בימים בהם אף אחד לא רוצה להיתפס בעדשת הפפראצי לבוש בפיג'מה, לימודי סטיילינג מעולם לא נראו רלוונטיים יותר.

 

אולי לאנג'לינה דווקא אין את הגוף המושלם, אך הסטייליסט שלה מכיר את פרופורציות הגוף שלה כמו את כף ידו, הוא ידע להתאים לה בגדים לפי מבנה הגוף, צבעים לפי גוון העור, וסגנון אישי, לפי התדמית הציבורית אותה החליטה לאמץ הפעם.

 

גם לימודי עיצוב אופנה כוללים לימודי סטיילינג

 

לימודי עיצוב אופנה הם אבן דרך, אמנם לא הכרחית אך חשובה, בדרך למקצוע הנחשק. בבתי ספר רבים לעיצוב אופנה נפתחו לאחרונה קורסים ללימוד מקצועות הסטיילינג. כמו שכל שמעצב אופנה חייב ללמוד תפירה, שרטוט ועיצוב, כך גם לימודי סטיילינג הוא תחום קריטי בלימודי האופנה.

 

אופנה כמדע- לראות ולהיראות

 

סטיילינג אישי הוא אמנם לא מדע מדויק, אך גם פה קיימות נוסחאות מדויקות למדי ליצירת המראה המושלם. לכל מבנה גוף יש יתרונות וחסרונות, התפקיד של הסטייליסט הוא לדעת להתאים את הטרנדים הכי חמים לסגנונו של כל אדם ולמבנה גופו. כמו שלא כל אדם שלמד תפירה יכול לעצב בגדים, כך גם לא כל אדם המבין באופנה יכול להיות סטייליסט.

 

מכנס ארוך עם מותן גבוהה יעזרו לכם להסתיר רגליים קצרות, חצאית באורך הברך תסתיר שוקיים ואחוריים רחבים, צווארון גולף אינו מתאים לבעלות חזה קטן ולאדום יש המון גוונים. נשמע הגיוני? לימודי סטיילינג ילמדו אתכם עוד המון דברים בקשר לפרופורציות.

 

אל תחביאו את הכישרון במגירה. או בין כותלי הבית

 

אם אתם מלבישים את כל החברים שלכם, אמא מתחמקת מכם בפחד אחרי שקנתה שימלה חדשה והבלוג שלכם בענייני אופנה צובר תאוצה ברשת, הגיע הזמן להפוך את התחביב למקצוע. לימודי סטיילינג ייקחו אתכם רחוק, אפילו עד השטיח האדום.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב