דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי עיצוב גרפי בחול 

מאת    [ 24/08/2010 ]

מילים במאמר: 697   [ נצפה 3483 פעמים ]

לימודי עיצוב גרפי בחו"ל

 

עיצוב גרפי הוא תחום לימודים המתפתח מדי שנה. אנו חיים בעולם דיגיטאלי שנהיה חזותי יותר מרגע לרגע. החברות המסחריות מעוניינות להעביר את המסרים שלהן במהירות ובדיוק המרביים. לימודי עיצוב גרפי באים להכשיר את הדור הבא של המעצבים לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

 

העולם בו אנו חיים דורש בכל יום מעצבים גרפיים חדשים ומוכשרים שייכנסו לשוק העבודה. העיצוב הגרפי מתמחה באמנות העברת המסר אם זה על ידי צבעים, סמלים או כל אמצעי חזותי באשר הוא. כמעט ולא ניתן למנות כיום תחום אשר אין בו צורך בשירותיו של מעצב גרפי בין אם מדובר בעיצוב כריכות לספרי בישול או עיצוב לוגו לכרטיסי ביקור.

 

לימודי עיצוב גרפי בחו"ל- לימודים עם ערך מוסף

 

מכיוון שקיימת בשוק העבודה דרישה גדולה כזו למעצבים, יש כיום לא מעט מסלולים של לימודי עיצוב גרפי ברחבי הארץ. לימודי העיצוב הגרפי בישראל ממלאים היטב את המטרה שלשמה הוקמו- הקניית הכלים המקצועיים.

 

עם זאת, בשנים האחרונות הולך וגובר זרם הסטודנטים שהחליטו להעתיק את לימודיהם אל מחוץ לגבולות ארץ הקודש. אם גם אתכם מעניין ללמוד עיצוב גרפי בחו"ל, דעו שאתם לא לבד- רבים כבר עשו ועושים זאת גם היום. זהו צעד שיש לבחון היטב, משום שהוא כולל שאלות וסוגיות רבות שצריך לקחת בחשבון.

 

יתרונות וחסרונות של לימודי עיצוב גרפי בחו"ל

 

היתרונות בלימודים בחו"ל הם כמובן השילוב בין לימודים מקצועיים והחוויה של מגורים במדינה אחרת, עם שפה ותרבות רחבות. כמעצבים לעתיד, אין ספק שהאפשרות לספוג אווירה קצת שונה תוכל להעשיר אתכם.

 

החסרונות של לימודי עיצוב גרפי בחו"ל נעוצים כמובן בריחוק מן הבית. מהלך כזה כולל שלוש או ארבע שנים של ריחוק מהמשפחה, מהחברים ומהסביבה המוכרת שלנו. בנוסף, עלויות מסלול הלימודים של עיצוב גרפי בחו"ל עלולות להיות גבוהות בהרבה מהלימודים בארץ ויכולות להגיע אף ל-10,000 דולרים לשנת לימודים, לפני הוצאות המחיה.

 

לימודי עיצוב גרפי בחו"ל: מה עושים כששבים ארצה?

 

כאשר מסיימים את הלימודים, ניתן לחזור לארץ ולהשתלב בכל תחום בו תבחרו. ניתן להצטרף לצוות מעצבים בחברה מובילה, להשתלב במשרדי פרסום, עיתונים וכל דבר שרק תחשבו עליו. כמובן שתוכלו גם להקים סטודיו עצמאי ולעבוד כפרילנסרים.

 

בישראל אין גוף המפקח על המעצבים ומבחינה זו לימודי עיצוב גרפי נחשבים בדיוק כמו לימודי עיצוב תעשייתי, עיצוב שמלות כלה או כל סוג של לימודי עיצוב בארץ. אין גם צורך לעבור מבחנים בשובכם ארצה- המבחן האחרון שתעשו בתחום יהיה המבחן המסכם במוסד בו למדתם.

 

חשוב- מוסד ללימודי עיצוב גרפי בחו"ל המתאים לשוק בארץ

 

מקצוע העיצוב הגרפי הוא מקצוע דינמי המצריך התעדכנות בלתי פוסקת בתוכנות ובחומרים החדשים בשוק. לכן, חשוב מאוד שהמוסד בו אתם מתכננים ללמוד יקיף כמה שיותר כלי עבודה וכי החומר הנלמד בו יהיה רלוונטי לשוק העבודה בארץ.

 

עוד קצת מידע על לימודי עיצוב גרפי בחו"ל

 

משך הלימודים במרבית המוסדות הוא עד ארבע שנים וכפי שצוין כבר, שכר הלימוד יכול להגיע עד 10,000 דולרים בשנה, תלוי במוסד בו אתם לומדים. במרבית המקומות לא תצטרכו להציג תיק עבודות והם יסתפקו בתעודת הבגרות שלכם. כמו כן, מספר מוסדות המספקים לימודי עיצוב גרפי עורכים ראיון אישי למועמדים הרוצים ללמוד בהם.

 

 

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב