דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מקלחונים 

מאת    [ 23/08/2010 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 2165 פעמים ]

יותר ויותר אנשים מעדיפים כיום להתקין מקלחונים במקום או בנוסף לאמבטיה. מקלחונים תופסים פחות מקום בחדר האמבטיה, קלים ונוחים לניקוי ומשדרגים את עיצובו של כל חדר אמבטיה. במאמר הבא תמצאו את כל המידע שנחוץ לדעת על מקלחונים.

אילו סוגי מקלחונים נפוצים כיום בשוק?

היצע המקלחונים נחלק למספר סוגים בסיסיים: מקלחונים פינתיים שמותקנים באחת הפינות של חדר האמבטיה. שניים מקירותיו של המקלחון הן קירות חדר האמבטיה, ושניים הם קירות זכוכית. סוג נוסף ודומה של מקלחונים הם המקלחונים המעוגלים. גם מקלחונים אלו מותקנים באחת הפינות של חדר האמבטיה, אולם קירות הזכוכית של מקלחונים אלו אינם מותקנים בניצב זה לזה (בזווית של 90 מעלות), אלא בצורה מעוגלת.

עוד סוג של מקלחונים הם המקלחונים הקטומים. גם המקלחונים הקטומים מותקנים בפינתו של חדר האמבטיה. גם במקלחונים הקטומים שתיים מהדפנות הן קירות החדר, ואילו דפנות הזכוכית מחולקות לשלוש קירות המחוברים בזווית זה לזה.

וסוג אחרון של מקלחונים הם המקלחונים החזיתיים. אלו הם מקלחונים שמותקנים בתוך נישה של קירות, בדרך כלל במקום שבו הוצבה קודם אמבטיה. מקלחונים אלו מורכבים מקיר זכוכית חזיתי אחד, כאשר שלושת הקירות הנוספים הן קירות הנישה של חדר האמבטיה. מקלחונים חזיתיים הם בדרך-כלל מרווחים וגדולים יותר ממקלחונים פינתיים.

אילו סוגי דלתות יש למקלחונים?

לכל סוג של מקלחונים ניתן להתקין דלתות שונות עם טכניקות פתיחה אחרות. ישנם מקלחונים שבהם קיר זכוכית אחד הינו קבוע והאחר נפתח כדלת החוצה. ישנם מקלחונים שבהם שני קירות הזכוכית נפתחות כדלתות פנימה או החוצה. ישנן דלתות הרמוניקה למקלחונים, שנפתחות בקיפול. יש מקלחונים שנפתחים באמצעות דלתות הזזה הנעות על מסילה. יש מקלחונים שקיר זכוכית אחד שלהם הוא דלת כפולה ועוד.

מאיזו זכוכית עשויים מקלחונים?

מקלחונים עשויים לרוב מזכוכית מחוסמת בעובי של 6 - 8 ס"מ. ניתן להתקין מקלחונים עם זכוכית שקופה לחלוטין, וישנם גם מקלחונים העשויים כולם מזכוכית חלבית, שהיא זכוכית אטומה שלא מאפשרת לראות מבעד לזכוכית. ישנה גם אפשרות לעיצובים מיוחדים של הזכוכית, כך שחלקה יהיה מזכוכית חלבית, במקום שבו נהוג לעמוד בתוך המקלחון, והיתר מזכוכית רגילה. כיום ניתן אף ליצור עיצובים שונים של עיטורים ואלמנטים גרפיים בזכוכית באמצעות התזת חול. וישנם גם מקלחונים מזכוכית בצבע תכלכל.

אילו אביזרי פרזול ועיצוב קיימים למקלחונים?

במקלחונים ניתן להתקין ידיות, צירים, מתלים למגבות, ברזים ומתקני דוש באינספור עיצובים. מרבית אביזרי הפרזול למקלחונים עשויים מאלומיניום, שהוא חומר שאינו מחליד וקל לניקוי. הטרנד האחרון במקלחונים הוא מקלחונים זוגיים. במקלחונים אלו יש שני ראשי דוש, המאפשרים מקלחת זוגית נעימה ומהנה, מבלי לריב על המקום מתחת למים החמים.

דניאל אייזנברג


 


 


 






 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב