דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניתוחי אף לפני ואחרי 

מאת    [ 22/08/2010 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 2295 פעמים ]

אנחנו חיים במדינה חמה, מה שאומר בגדים קצרים, דקים וחושפניים, שגורמים לחלקנו לחוסר ביטחון להיראות בציבור. מה עושים? מזה זמן רב שניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים הם לא פריבילגיה של עשירי העולם ותו לא. בעולם של ימינו, טיפולי קוסמטיקה ורפואה פלסטית מוצעים במחירים שווים לכל כיס. המחיר, בשילוב עם החידושים הטכנולוגיים, גרמו למצב בו הרבה אנשים מרגישים חופשיים יותר לספר בפתיחות על הטיפולים שחוו. בימינו אין יותר סיבות שבגללן צריך להתביש - בדור הזה טיפול אסתטי זה כבר סימן לטיפוח והעצמה אישית.

מרגע שהחלטתם לעבור ניתוח פלסטי אתם מתחילים תהליך ארוך ומעייף, ולכן חשוב מאד לא להתחיל אם קיימים ספקות או סיכוי שתשנו את דעתכם. בסופו של יום, הרוב הגדול של המטופלים יוצאים מרוצים, אבל חשוב לקחת בחשבון שכמו בכל ניתוח, אפילו בטיפולים אסתטיים יש סכנות.

מה צריך לשאול כאשר מתכננים לעבור טיפול קוסמטי, וממה יש להיזהר? צריכים תיקון ניתוח אף? לפניכם מספר עצות שימושיות שיאפשרו לכם להיות אלה שמקבלים את הטיפול הטוב ביותר:

- למנותחי אף:
אחרי הטיפול האף בדרך כלל הופך נפוח. ניתן להפחית קצת את הנפיחות והאדמומיות באמצעות צינון האזור עם שקיות מלאות בקרח או בעזרת שקיות של ירקות קפואים.

- בימים הראשונים לאחר הניתוח סביר להניח שתתקשו לצחצח שיניים. לפיכך מאד מומלץ, באופן זמני, להשתמש במי פה לשמירה על היגיינת השיניים.

- ניתוח חזה: רוב המכונים מציעים הדמייה ויזואלית באמצעות מחשב. כדאי לבקש מהמומחה שידגים לך איך את צפויה להיראות עם החזה החדש שבחרת. ככה תהיי משוכנעת שבחרת במידות ובצורה הרצויות לך.

- אחרי ביצוע ניתוח הגדלת חזה חשוב לבצע עיסוי של החזה פעמיים-שלוש כל יום, על מנת למנוע התקשות של השדיים. חשוב לבקש מהמנתח שלך הנחיות מדויקות לדרך ביצוע העיסוי.

- לטיפולי פנים: ככל שעוברים יותר טיפולים של בוטוקס לשם העלמת קמטים, כך גם תתארך ההשפעה שלהם השרירים אשר מפעילים את הקמט נחלשים ולכן התוצאה נשמרת למשך זמן רב יותר.

- חשוב מאוד להכנס אל ניתוח מתיחת הפנים במשקל הממוצע שלך. השתדלי להימנע מהשמנה רצינית וירידה במשקל אחרי הניתוח. עליה במשקל גורמת פעמים רבות להתרחבות של ה צלקות בעוד הרזייה עשויה לגרום להצטברות עודפי עור.

תחום האסתטיקה הוא תחום שתמיד ניתן ללמוד עליו יותר, במידה ואתם מעוניינים לשמוע עוד בנושא ניתוח פלסטי באף ועל ניתוח אף תמונות,

מומלץ מאוד לכם לקרוא את המאמרים הבאים שלנו העוסקים בנושא ניתוחי אף או לבקר באתר עלות ניתוח אף. יותר מכל חשוב שתעברו את הטיפולים בהם אתם מעוניינים בידיים טובות ושתהיו מרוצים מהתוצאות. רק בריאות ויופי!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב