דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ליקוי מאורות 

מאת    [ 21/04/2007 ]

מילים במאמר: 1431   [ נצפה 3434 פעמים ]

הליקויים במהלך 2006 - 2007

ליקויי שמש ב- 19.3.2007 ב מעלה 28 במזל דגים - ליקוי שמש חלקי. יראה כמעט בכל אסיה. הליקוי מתחיל בזריחה הרצועה מהרי האורל ברוסיה לעבר הודו. הוא מסתיים בשקיעה באלסקה ובטוקב הצפוני.

 ב- 11.9.2007 במזלבתולה .

ליקויי ירח ב 4.3.07 - ב-13 מעלות במזל בתולה - ליקוי ירח מלא. הליקוי יראה במלואו מאפריקה, אירופה, המזרח התיכון והחלק המערבי של אסיה וכמעט בכל גרינלנד.

 וב- 28.8.2007 במזל דגים .

איך להתייחס לליקוי מאורות

"והיה ביום ההוא נאום אדוני יהווה והבאתי השמש בצהרים והחשכתי לארץ ביום ההוא" (עמוס ח' 8) משחר ההיסטוריה פיתחו תרבויות שונות מיתוסים ואגדות שונות אודות ליקויי המאורות. רבים מאמינים, שהליקויים הם אות מבשר רע על אוסונות ומוות או נפילת שליט.

מיתוס נוסף מספר על דרקון בלתי נראה או שד אחר הטורף את השמש במהלך הליקוי. תרבויות שונות פיתחו גם אמונות טפלות לגבי האופן בו ניתן לבטל את ההשפעות הרעות של הליקוי. הסינים למשל מקימים רעש גדול ומהומות (תיפוף על טופים, דפיקות על מחבתות וסירים, יריות בחיצים לעבר השמים ועוד) וזאת על מנת להפחיד את הדרקון ולהחזיר את אור השמש. בהודו, אנשים טובלים בנהר עד מעל לצוורם, בהאמינם, שפולחן זה יעזור לשמש ולירח להגן על עצמם, כנגד הדרקון. ביפן, המנהג הוא לכסות את הבארות במהלך הליקויים, על מנת למנוע מהרעלה שמיימית של מקורות המים. ולאחרונה, במאה הנוכחית, חיל הים המלכותי של יפן יורה בתותחיו לעבר השמים, במהלך הליקויים, על מנת להפחיד את הדרקון הבלתי נראה. אותו אלה אינם היחידים. בהייטי למשל, תופעת הליקויים תורגמה, כהתעלסות בין השמש לבין הירח. גם בימינו, האסקימוסים באנטרטיקה מאמינים, שהליקויים מראים על השגחה שמיימית: זמנית השמש והירח עוזבים את מקומם בשמיים, על נמת לבדוק באם הכל פועל כשורה על פני כדור הארץ.

 למרות המשמעויות השונות, שניתנו לליקויים, אלה ימשיכו להתקיים, מצייתים תמיד ללוח הזמנים הקבוע של תנועת הכוכבים בשמיים. ככלל, ליקויי מאורות מופיעים כל שישה חודשים על אותו ציר מזלות וחוזרים על עצמם שלוש פעמים במהלך 18 חודשים. הם תמיד מופיעים בצמדים המורכבים מ" א. מולד הירח ו-ב. מירח מלא, בהבדל של שבועיים זה מזה.

במהלך השנים האחרונות התקיימו הליקויים בציר המזלות תאומים - קשת. היקום במהלך מקדם, הזיז אחר כך קדימה את גלגל המזלות, כדי להתרכז בציר המזלות שור ? עקרב, טלה מאזניים ועתה התקדם המהלך לעבר ציר המזלות דגים בתולה שם יתקיימו הליקויים עד שנת 2008.

 גם אם אתם אינכם נמנים עם בני המזלות הללו, עדיין מזלות אלה מופיעים בצורה זו או אחרת במפה האסטרולוגית שלכם.

 ליקוי חמה (שמש) קורה ,כשהירח נעמד בין השמש לבין האדמה, כשהוא מכסה את אורה של השמש. ליקוי שמש יכול להתרחש רק בזמן ירח חדש.

 מצבים בהם קיים ליקוי שמש:

 1. ליקוי מלא - הירח מסתיר את השמש במלואה.

 2. ליקוי חלקי - הירח מסתיר רק חלק מהשמש.

3. ליקוי טבעתי - צל הירח מגיע עד כדור הארץ וכתוצאה מכך, שמש מוסתרת במרכז ומסביב נוצרת טבעת אור.

4. ליוקי מלא, לא טבעתי - ליקוי מלא של השמש, אך הקו המרכזי של הצל לא נוגע בשטח כדור הארץ.

5. ליקוי, לא מרכזי - ליקוי טבעתי של השמש, אך הקו המרכזי של הצל, לא נוגע השטח כדור הארץ. ליקוי ירח קורה, כשהאדמה נעמדת בין הירח לבין השמש, כשהיא מכסה את אורה של השמש מהירח. ליקוי ירח יכול להתרחש רק בזמן ירח מלא. ליקויי ירח הנם הטורבו של הירח המלא, הדבר נותן הרבה יותר אנרגיה לירח המלא. וכך לירח מלא זה יש את הכח ליצור שינוי באירועי חיים. ככלל, ליקויי מאורות מופיעים כל שישה חודשים על אותו ציר מזלות וחוזרים על עצמם שלוש פעמים במהלך 18 חודש, הם תמיד מופיעים בצמדים המורכבים א. ממולד ירח ו-ב. מירח מלא, בהבדל של שבועיים זה מזה.

קיימים מספר ליקויי ירח:

1. ליקוי מלא - הירח נמצא בתוך הצל המרכזי, שמטיל כדור הארץ.

2. ליקוי חלקי - הירח נכנס לצל המרכזי מבלי להיות בתוכו לחלוטין.

3. ליקוי מוצל - הירח נמצא באזור הצל ההיקפי של כדור הארץ.

 4. ליקוי מוצל חלקי - הירח נמצא באזור הצל ההיקפי של כדור הארץ וחלקו נכנס לאזור הצל המרכזי.

הליקויים, הן של השמש והן של הירח, מתנהלים על פי דגם אסטרולוגי מחזורי, כך שמולד ירח (תחילת החודש - הפאזה של הירח במהלך כל ליקוי שמש) . מביא אתו יוזמות חדשות והזדמנויות מרגשות ואילו ירח מלא (אמצע החודש), אשר עוקב כל ליקוי ירח, מביא אתו שיאים ותשובות. מולד ירח, מבשר אימפולסיביות ודחף להתחיל בפרויקטים חדשים בתחומי אהבה, קריירה וכו'. ירח מלא,לעומת זאת, מסמל זמן של התבוננות עצמית ואפשרות לאסונות. האדם מוצא עצמו מעביר ביקורת על כולם, אך עליו להבין, שהאיכויות, שבהן הוא מבחין בצורה החריפה ביותר הן בעצם השתקפות של איכויותיו הוא . לזה אנו קוראים "חוק המראות". לכל ליקויי הירח, הדומים לטורבו של ירח מלא, יש כוח השפעה של שישה חודשים, אך הם בדרך כלל פועלים כקטליזטור לחדשות, אשר מגיעות בתוך מספר ימים מאז הופעתם. במספר פעמים, החדשות משוגרות בסביבות חודש מיום הליקוי.

 כל ליקוי מאורות מסמל שינויים בסטטוס ולפעמים שינויים אלה יכולים להיות משמעותיים ביותר. ברור שהם מביאים אותנו לתובנות ולהארות חדשות, כך שגם אם שינויים אלה מטרידים, במבט לאחור, הם יכולים להיות מועילים מאד עבורנו. אין לשפוט את הליקויים כ"טובים" או כ"רעים", אלא רק לאחר מספר חודשים, היות והדברים עלולים להתפתח לאט. הפעילות הקוסמית הזו של ליקוי מאורות נותנת לנו הזדמנות להסתכל אחורה, להעריך את מקומנו ולאפס את המצפן, שבתוכנו, למען העתיד. ליקויים מחמשים אותנו במידע חדש ובדרך כלל יוצרים משוב חוזר לגבי מצבים בחיים, שלקחנו אותם, כמובנים מאליהם או שלא היו בהירים ונהירים מספיק עבורנו, מסיבה כל שהיא. הליקויים מאיצים בנו לחשוב. הם גורמים לנו לשקול מחדש, להגיב, לסגל, ולתת מענה למערכת חדשה של מצבים.

 כבני אנוש במרבית המקרים, אנו נוטים לא לשנות מצבים גם אם הם אינם נעימים, מתוך פחד אי הודאות לגבי העתיד. היקום, עם זאת, ממהר, בעקבות בליקויים, ללמד אותנו, כל הזמן, דברים חדשים וכשאנו מגלים התנגדות לליקויים, הדבר דומה, כמו להתנגד למצבי הגאות והשפל. כאן, היקום צוחק ומייעץ לנו לתת תשומת לב לדברים. לא תמיד אנו מקבלים מיד את המסר האמיתי של הלקויים, אלא רק מאוחר יותר, היות ולליקויים יש תהליך התפתחות איטי למדי עד שהם מגיעים למלוא עוצמתם. היו סבלניים ! לכמה מכם תינתן הזדמנות אדירה והאחרים יחושו עיכובים ומהפך בחייהם. קיימת אפשרות, שאנו רואים את הליקויים, כדבר שלילי ביותר, אך בין רגע, אנו מגלים, שהם הצילו אותנו מאסון נוראי.

 הליקויים מבקשים מאתנו להתבונן על החיים מנקודת מבט חדשה. באם אנו משנים דברים, היות ורצינו בשינוי או בגלל, שהשינוי נכפה עלינו, לעולם נהיה שונים לאחר מעבר זה. אנו נתנסה דברים חדשים, נחווה חוויות חדשות ונהנה מעומק גדול יותר של תובנות. של דבר מטרתם של הליקויים היא לאזן אותנו ולעשותנו שלמים יותר בהשוואה למה שהיינו קודם והדברים נעשים תוך כדי כך, שהם מנענעים אותנו ולפעמים עושים מהפך אדיר בחיינו. לאחר מעבר הליקויים חיינו לעולם לא ישובו להיות מה שהיו.

 איך אנו יכולים להתייחס לליקויי מאורות אלה?

1. הליקויים, הנם אירועים מאד דרמטיים בהורוסקופ שלנו. במקומות, שבהם הרגשנו נוח, הם באים ומנערים את חשיבתנו, כך שנוכל לנוע קדימה לרמה גבוהה יותר של התפתחות ובגרות. אירועים הבאים בעקבות ליקויים השפעתם גדולה יותר מאשר אירועים הבאים בעקבות מולד ירח. הם מביאים אתם מאורעות גורליים. ליקויים תמיד מביאים שינויים בלתי צפויים של עשייה.

 2. הליקויים מביאים אתם אירועים חדשים, המשאירים חותם בחיי היחיד, כמו: לידות, נישואין,בתים חדשים, שינויים במקומות מגורים, העלאה בדרגה, נסיעות חשובות, עסקים חדשים וכו'

3. הליקויים חושפים את האמת בחיינו באותו חלק בו הם נוגעים במפה האסטרולוגית של הפרט. בדרך כלל הם מתנהגים, כתמרורים מכוונים בחיים. האדם נעשה מודע ,אולי לראשונה בחייו לאותם הגורמים הנוטלים חלק במצב מסויים.

 4. האדם מקבל מידע, המבהיר לו חלקים בפזל חייו, שהיו עלומים בפניו וכך לראשונה, הוא יכול להשלים את כל התמונה. הערכה תהיה, אם כך, בוגרת ומציאותית יותר והוא ידע מה לעשות בהמשך.

5. בכל הליקויים, משהו מסתיים ומשהו אחר מתחיל., הם מראים את המקום הו נחוץ השינוי.(אם אין צורך בשינוי, לא יהיה כל שינוי).

 6. אין ליזום דברים תחת השפעת הליקויים . אפשר להגיב ולתת פתרונות, אך עדיף להקשיב מאשר לפעול. יתכן ונרגיש במהלך הליקויים רגשנים יותר מאשר תמיד, במיוחד בליקוי ירח. השתדלו להרוויח זמן לשם מחשבות לגבי הקורות אתכם. בכתובים עתיקים נכתב, שאם פועלים תחת השפעת ליקוי, התוכניות לעולם לא תצאנה לפועל, כפי שתוכננו. שיקלו את רעיונותיהם של האחרים, תציעו הצעות ואל תחליטו בזמן זה.

7. קחו בחשבון, שיתכן ולא תינתן לכם שהות מספקת לחשוב לגבי תגובתכם למצב נתון ותדרשו לתת מענה מהיר. זכרו, כי כל ליקוי תמיד מביא אתו מידע חדש וחבל להפסידו במתן מענה שכזה. אם בכל זאת, קרה אירוע דרמטי כלשהו בחייכם, כמו איבוד משרה או ניתוק קשר, הבינו שהאחר מביניכם, פעל במהירות. (זכרו את חוק הליקויים: הגיבו במקום לפעול לקבלת תוצאות מקוות).

8. הליקויים יכולים לעזור לאדם לבצע דברים, שמעולם לא חשב, שיוכל לבצעם. הם גם מביאים אתם מאורעות, שהאדם חשב אודותם במהלך חיים שלמים והנה, באחת הם מתקיימים.

 9. את מרבית הליקויים מרגישים תוך ארבע ימים מיום הליקוי עצמו. יחד עם זאת לפעמים ניתן להרגיש בליקוי ירח מלא, כשבועיים לפני הזמן או כשישה חודשים מאוחר יותר, קרוב לודאי, שהוא יורגש, כחודש לאחר האירוע, פלוס מינוס ארבעה ימים.

10. במקרה ואחד מהליקויים נופל בסמוך לתאריך הלידה, קרוב לודאי, שהשפעתו תורגש במהלך כל השנה

11. חישבו על ליקויים, כעל הזדמנויות חדשות.

אסתי תירוש, יועצת תקשורת, יועצת תדמית עסקית ופוליטית ומורה רוחנית
www.hashahar.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב