דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שינויים והוספות בדירה 

מאת    [ 19/08/2010 ]

מילים במאמר: 566   [ נצפה 2240 פעמים ]

ישנם אנשים שאוהבים לבצע שינויים וישנם כאלו שפחות. אלו שאוהבים שינויים, ישמחו לבצע תוספות ו/או שינויים בדירתם, ואלו שאינם אוהבים זאת, לא יבצעו תוספות או שינויים כלל, אלא אם כן אין להם ברירה ויכנסו להליך שיפוצים.

כאשר מבצעים שיפוץ כללי בדירה, תהליך שמתבצע אחת לעשרים שנה או יותר כדאי לשים לב למספר נתונים.

החלפת צנרת

במידה ומדובר בצנרת מתכת כדאי מאד להחליפה מאחר וגם אם עדיין היא תקינה היא מועדת לפורענות. לחץ מים חלש ונזילת מים. כיום הצנרת עשויה מחומרים פלסטיים והם אמורים להחזיק עשרות שנים ללא כל בעיה.

החלפת דלתות בבית

בבית שבו גדלו ילדים הדלתות מועדות לפורענות. ניתן כמובן להחליקן ולצבוע אך זה לא יראה כמו דלת חדשה. יש כיום מבחר אדיר של דלתות, חברות רבות מייצרות ו/או מייבאות דלתות בעיקר מאיטליה והחלפת הדלתות בבית יוצרות אווירה של דירה חדשה.

צביעת דירה

ישנם בארץ מספר לא גדול של חברות יצרניות או יבואניות צבע וכולן טובות. מגוון הצבעים הוא רב וצריך רק לבחור את הצבע המתאים לחדר שאותו רוצים לצבוע. שימו לב וזה חשוב! לא תמיד ערבוב הצבעים יוצא כמו בפרוספקט הצבעים כפי שהוצג על ידי החברה. כותב מאמר זה קבע צבע לפי מניפת הצבעים והצבע שיצא היא שונה. כך קרה גם לחברים שקנו צבע מעורבב. אגב, גם החברות המוכרות ומערבבות את הצבע לא מבטיחות שהיא יהיה זהה לצבע שנבחר ממניפת הצבעים. דרך טובה להגיע לצבע רצוי היא להראות לצבע את דוגמת הצבע ממניפת הצבעים ואם הוא בעל מקצוע טוב הוא יוכל להגיע כמעט ל 100 אחוז צבע זהה.

מרצפות

בדרך כלל מדביקים את מרצפות הקרמיקה / גרניט פורצלן / שיש לסוגיהן על ריצפת הטראצו הקיימת למרות שיש כאלו שמפרקים אותם. מרצפות קרמיקה / גרניט פורצלן /שיש באות בדגמים רבים ומרהיבים והבעיה היא כיצד לבחור מכל אלפי הדגמים את המרצפת הרצויה הן בצבעה והן בגודלה. מודרני כיום לקנות מרצפות בגודל 65 סמ. את המרצפות מניחים בטור או באלכסון. קחו בחשבון כי בהנחת מרצפות באלכסון יש לקחת כ 15 אחוז יותר מרצפות משטח הדירה מאחר ומתבזבז הרבה חומר עקב חיתוך הזוויות לחיבור לפנלים.

פרקט

מודרני מאד כיום להניח פרקט במקום מרצפות (אגב, קיימות מרצפות בדוגמאות של פרקט ועין לא מזוינת לא תוכל להבדיל ביניהם). מקובל ביותר פרקט למינציה בעוביים 4,6,8 מ"מ ולכל עובי הסיבה שלו. בחנויות תוכלו לקבל הסברים על ההבדלים. הפרקטים מיובאים ממספר מדינות ויש הבדלים במחירים בהתאם למדינת היבוא. הנחת הפרקט היא קלה, מהירה ולא גורמת לכלוך. יש כמו כן פרקטים מעץ אבל הם יקרים מאד, מחייבים טיפול מיוחד כל תקופה ולטעם כותב מאמר זה, חבל להשקיע בכך. פרקט למינציה בא בצבעים מרהיבים ששום פרקט עץ לא יכול להגיע לרמתו.

סוככים במרפסת

סוכך או מרקיזה. בבנייה העכשווית המרפסות בולטות מהמבנה כפי שהיה בשנות החמישים והשישים וטוב שכך. לצאת מעט מהדירה לאוויר העולם רק עושה טוב. מאידך, השמש מכה עלינו בחוזקה, ימי הגשם מועטים אבל לא מאפשרים לשבת במרפסת ולשם כך נוצרו הסוככים.

ישנן מספר סוגי סוככים. סוכך ידני שנפתח ונסגר באמצעות סיבוב מוט וסוכך בעל מנוע חשמלי. ישנו כמובן גם סוכך קבוע שמשום מה שמו בישראל פרגולה. לסוכך קבוע יש צורך ברישיון מיוחד מהעירייה וזה לא שווה את הטרחה ואין הבדל גדול במחיר בין סוכך קבוע לסוכך זז כך שבכל מקרה כדאי להתקין סוכך זז.

ישנן מספר לא קטן של חברות המייצרות או מייבאות סוככים וכדאי לבדוק ולהשוות מחירים ובעיקר את תקופת האחריות על המנוע החשמלי. הוא לא זול וכל קלקול שלו עולה ביוקר רב.

 

דרור מגל - eyeweb - בניית אתרים לעסקים המתמחה בבניית אתרים לעסקים תוך דגש על קידום אתרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב