דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום גיבוש לחברות, המחווה הקטנה שתעשה את השינוי 

מאת    [ 19/08/2010 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 2061 פעמים ]

הרבה אנשים חושבים שהפקת אירועים עסקיים טמונה ביכולת לחשוב בגדול, בענק. הקסם של מפיק אירועים טוב, הוא דווקא ביכולת לרדת לפרטים ולראות כל אחד ואחת מהעובדים, באופן אינדיווידואלי. מחווה של רצון טוב יכולה להפיח רוח חיים בעובד ולשדרג כל יום גיבוש לחברות, אל תוותרו על כך.

רוצים להעניק לעובדים תשומת לב אמיתית ביום גיבוש לחברות - אל תוותרו על המחוות הקטנות וכך תעשו זאת !

ראשית, לפני שאתם בוחרים את המחווה, הבינו מי הקהל שלכם. כמה מהעובדים הן נשים, כמה גברים. מהו טווח הגילאים של באי יום הגיבוש. אם לקחתם מפיק אירועים לתכנון יום גיבוש לעובדים, חשוב מאוד לתת לו כמה שיותר אינפורמציה אודות הקהל, כך שהוא יוכל להתאים את החשיבה ותכנון האירוע לאופי העובדים באופן אישי. אם מדובר ביום גיבוש לחברות, הכולל את בני המשפחה, חשוב להבהיר זאת למפיק האירועים, כך שיוכל לתכנן את הפתעותיו הקטנות בהתאם.

חשוב מאוד להתאים את המחווה או ההפתעה שתעניקו לעובדים לאופי הפעילות. אם מדובר בפעילות בחוץ או בפנים, במקום סוער או במקום שקט. התפאורה של האירוע חשובה מאוד ביום גיבוש לעובדים וכל משהו קטן ולא שגרתי שתעשו, חייב להתאים עצמו בטבעיות למקום, כך שלא ירגיש מוזר.

הפקת אירוע טוב מתחילה ונגמרת במילה אחת, סגנון. מפיק אירועים טוב, יידע כיצד להציע לכם מחווה בעלת טעם טוב, במידה ובסגנון שמתאים לחברה שלכם. אל תפחדו ללכת עם הרעיונות של מפיק האירועים ובחלק מהמקרים אף לתת לו להשתולל, יציאה מהשגרה ומקוריות, זה מה שהעובדים שלכם מחפשים ביום הגיבוש הבא.

לא פחות חשוב. ניתן לתת לעובדים שי או ליצור מחווה בעשרה שקלים וניתן גם במאתיים. לפני שאתם באים למפיק אירועים המתמחה באירועים עסקיים, נסו לתחום את מסגרת התקציב שיש לכם לשי המתקתק הזה.

הנה כמה עצות למחוות מקוריות שיהפכו יום גיבוש לחברות לשיחת המסדרון הבאה

  באם מדובר ביום גיבוש הכולל את שעות הערב ומיועד לעובדים ובני זוגם- תוכלו לתכנן בסוף היום אירוע קטן המקפיד על קוד לבוש מחויט. בשוק הישראלי ובאקלים החם של ימינו, לעובדים רבים כמעט ואין הזדמנות לענוד עניבה או שמלת ערב. תארו לעצמכם איזה אפקט יהיה לזר נשף קטן שיוענק לכל עובדת על ידי בן זוגה. באהבה מהחברה.

   מזכרת מצולמת היא תמיד עדות מדהימה בכל יום גיבוש לחברות. הטריק הוא לתפוס את העובדים דווקא שהם הכי פחות מצפים לזה. שימו צלם נסתר שיתעד את העובדים דווקא ברגע הנפילה מהמפל או בכל סיטואציה מעניינת אחרת. את התמונות האלה ירצו העובדים להראות לכל העולם וגם לתלות במשרד.

מחווה או שי ביום גיבוש לחברות לא חייבים להיות גדולים, מפוצצים או יקרים. חשיבה מקורית של מפיק האירוע שלכם יכולה להוביל למחווה מדליקה שהעובדים יזכרו ואתם את שלכם כבר עשיתם.

 

  סוזן בר, חוויה של אירוע- מקצועיות שמתחילה ברעיון מקורי!הפקת אירועים עסקיים ימי כיף לחברות, יום גיבוש לעובדים, אירועי קונספט.לפני שאתם מתכנים אירוע, בואו לשמוע מה יש לנו להציע ! , href="mailto:suzanbar@netvision.net.ilsuzanbar@netvision.net.il">">suzanbar@netvision.net.il  050-8815115- לשיחת ייעוץ לא מחייבת  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב