דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מנתח חזה 

מאת    [ 19/08/2010 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 1878 פעמים ]

אנחנו חיים במדינה חמה, מה שאומר בגדים קצרים, דקים וחושפניים, שגורמים לחלקנו לחוסר ביטחון להיראות בציבור. מה עושים? אם תבררו אצל 10 בני משפחה וחברים אקראיים הקרובים אליכם, סבירות גבוהה שחלקם כבר עשו ניתוח קוסמטי זה או אחר. וגם אלו שלא, אפשר לדעת בביטחון שהם שקלו את המהלך הזה - אם עוד לא התקשרו וקבעו תור למרפאה... המבוכה הקשורה ברפואה פלסטית היא נחלת העבר - טכנולוגיה חדישה, תעריפים נוחים, מקצוענות והשאיפה הנפוצה להיראות יותר טוב הפכו את תחום הרפואה האסתטית לפופולרי יותר מאי פעם.

מרגע שהחלטתם לעבור ניתוח אתם מתחילים תהליך ארוך הדורש מחוייבות, ולכן הכרחי לא לעבור תחת סכין המנתח אם יש ספק או סיכוי שתתחרטו. בסיומו של דבר, רוב המטופלים יוצאים מהטיפול שמחים ומרוצים, אבל חשוב לשקול את העובדה שבכל פרוצדורה כירורגית, גם בטיפולים אסתטיים קיימות סכנות.

מה צריך לבדוק כאשר מתכננים לעבור טיפול אסתטי או ניתוח פלסטי, ומאילו דברים יש להיזהר? מעוניינים במידע בנושא מנתח חזה? הנה מספר עצות שיאפשרו לכם להיות אלה שמקבלים את הטיפול הכי טוב שיש:

- בניתוח אף:
לאחר הניתוח האזור סביב האף בדרך כלל נעשה נפוח. מומלץ להפחית מעט את הנפיחות והאדמומיות על-ידי קרור האזור עם קרח או בשימוש ירקות קפואים בשקית.

- אחרי ניתוח אף רצוי מאוד לקחת נשימות עמוקות. נשימה זו עוזרת לשכך כאב ולעתים גם בהורדת הסיכוי להופעה של חום אחרי הניתוח.

- בניתוחי חזה: חשוב שלא ללכת על השתלת סיליקון בחזה נפול ללא הרמת חזה, מפני שהוספתת מסה עודפת לבטח תעודד את נפילת השדיים והמצב יחריף לאחרי ההגדלה.

- כדאי מאוד להמנע מהפעלת לחץ או כוח כלשהו על הזרועות אחרי שעוברים ניתוח חזה, שכן הדבר עשוי לגרום להרחבת הצלקות מהניתוח.

- לטיפולי פנים: בטיפולי פילינג עם חומצות אלפא בטא, מומלץ מאוד לחכות לחודש דצמבר לפחות. בנוסף, יש חובה להשתמש באמצעי הגנה מקרינת השמש בתקופת הטיפול ובשבועות שאחריו.

- בתקופה שלאחר הרמת הפנים חשוב מאוד לשמור על לחות עור הפנים, כי עור מלא לחות הוא גם עור גמיש המתאושש ומבריא יותר טוב. מומלץ מאד למרוח קרם לא שומני על הפנים כבר מהיום אחרי מתיחת הפנים ובנוסף להקפיד בשתייה מרובה.

תחום הרפואה הקוסמטית הוא תחום שבו ככל שיודעים יותר כך המצב טוב יותר, אם תרצו לשמוע עוד על הגדלת חזה החלמה ועל הקטנת חזה לגבר

אנו ממליצים לקרוא את המאמרים הבאים העוסקים בנושא הגדלת חזה טבעית או לבקר באתר המומלץ הצעות הגדלת חזה. הכי חשוב שתעברו את הטיפול על הצד הטוב ביותר ושתהיו מרוצים מהתוצאות. ושנהיה בריאים!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב