דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מספרה לכלבים ולחתולים 

מאת    [ 19/08/2010 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 2245 פעמים ]

 

נדמה שכלבי פודל מפרסומות וממגזיני חו"ל הם אלו שנטעו בתודעה את הדימוי של מספרת כלבים כמקום שבו מעצבים לכלב האומלל תסרוקת משוגעת בצבעים משונים של סגול וירוק. אולם מספרת כלבים אינה זהה במטרותיה ובתפקידיה למספרה רגילה, המיועדת לבני אדם. הליכה אל מספרה לכלבים אינה משולה לביקור במספרה רגילה, לצורך פן, תספורת והוספת גוונים. אנו שולחים את הכלב אל מספרת כלבים לא רק למען היופי, אלא גם כדי להבטיח את מצבם ההיגייני ולמען איכות חייהם.

 

מדוע צריך לקחת את הכלב אל מספרת כלבים?

 

מספרה לכלבים חשובה במיוחד אם הכלב בעל שיער ארוך ונוטה לסבול בעונת הקיץ. היות ואנו מגדלים בארץ גזעי כלבים שלא תמיד נועדו לאקלים חם, שיערם מציק להם בעונה החמה, והליכה אל מספרה לכלבים משפרת לעין ארוך את איכות חייהם במהלך הקיץ.

 

אך שירותי מספרת כלבים אינם מיועדים רק לימים החמים של השנה. מספרת כלבים דואגת להיגיינה של הכלב לכל אורך השנה – למשל, שטיפת הפרווה למען שתהיה יפה ונקייה ולא תדיף ריח רע, או תהווה כר פורה לפשפשים ולקרציות עקשניות. מספרת כלבים טובה גם תוכל לתת לכם מידע על עורו של הכלב, שכן היא תדאג לבדוק ביסודיות במהלך הטיפול האם הוא סובל מטפילים או מפצעים שונים, המעידים על בעיה רפואית הדורשת טיפול. מספרה לכלבים גם מטפלת באזורים בעייתיים כמו ניקוי אוזניים, ואף גוזזת את ציפורני הכלב.

 

מה שכן, חשוב לפנות אל מספרת כלבים איכותית וטובה, שבאמת מבינה בכלבים – זאת מפני שלא כל כלב אפשר לקחת אל מספרת כלבים לצורך גזיזה, והשיער עלול שלא לגדול בחזרה. בנוסף, מספרת כלבים שאינה מקצועית עלולה לגרום לכלב פציעות במהלך התספורת, או להלחיץ את החיה בעת הטיפול. דבר חשוב נוסף הוא שישנם כלבים בעלי בעיות בתחום בריאות העור, שבגללם חייבים לרחוץ אותם רק בחומרים מיוחדים. מספרת כלבים איכותית תדע מה לעשות במקרה כזה, ותחזיק את החומרים המתאימים עבור עור כלב רגיש.

 

למה אי אפשר לעשות את הטיפולים בבית וזהו?

 

הרבה כלבים לא משתגעים על מקלחת. הם מתפרעים ומשתוללים בקרבת מים, ועד מהרה בעליהם מוותרים על החוויה המפוקפקת ומניחים להם. אבל עם הזמן הלכלוך והריח נותנים אותותיהם (וכמוהם גם הפרעושים), וכדי שלא נירתע מהכלב כשהוא רוצה להתכרבל עימנו, יש לקחת אותו אל מספרה לכלבים שתעשה למעננו את העבודה. עובדי מספרת כלבים איכותית ידעו איך להרגיע את הכלב ולערוך לו טיפול יסודי ומקיף.

 

אגב, עבור כלבים עצבניים במיוחד, כאלו שגם לא מתלהבים מהנסיעה אל מספרת כלבים, אפשר לשקול אופציה של מספרת כלבים ניידת. חלק ממספרות הכלבים בארץ מספקים שירות מספרת כלבים ניידת. מספרת כלבים שכזו מגיעה אליכם עד לבית, ומעניקה את הטיפול המבוקש לכלב בסביבה הביתית שלו, אליה הוא מורגל.

 

 

 

 

 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב